Ik heb zo bizar levensecht gedroomd van een andere man dat ik er gewoon al heel de dag van slag van ben
@Marchella, @KleineLai, @Jolandaa en alle anderen, ik heb de foto verwijderd. Pagina 107 van het Nu foto topic is bij deze weer veilig te bezichtigen.
Ik kom even wat frustratie biechten: Ik ben de hele zwart/wit/hout met een vleugje mintgroen/zachtroze woontrends wel zo belachelijk beu. Ik wil rood en oranje en geel en turquoise! Ik wil kleur in mijn huis! Probleem is dat ik vanwege mijn budget nogal beperkt ben tot de soorten winkels die de slappe aftreksels verkopen van de design-beurs van een kwart eeuw geleden, en ik inmiddels iedere action, solow, primark, blokker en leen bakker ondersteboven heb gekeerd met als resultaat maar liefst 1 sierkussentje met een vleugje rood. Rot op met je Scandinavische lightboxen en industriële kijk-mij-eens-hip-zijn clichés, ik wil gewoon een rood/oranje/geel vaasje voor op mijn wit/houten/Scandinavische/cliché kast.
I feel you! Al die saaiheid momenteel. Een vriendin van mij heeft een hele woonkamer met alleen maar grijstinten, offwhite en lichtroze. GAAAAAP, ik val echt bijna in slaap als ik daar ben. Voor dingen met kleur, kijk eens op https://www.juniqe.nl/.
Die sla ik op, dat ziet er hoopvol uit! Thanks! Helaas is onze kringloop zo'n typisch geval van oude stoffige meuk. Geen hippe vintage retro spullen, maar meer 'oma's inboedel voordat ze naar het bejaardenhuis vertrok'
Ik kwam er vandaag achter dat ik weer in een skinny jeans maat 38 pas. Al mijn broeken zaten allemaal zo ruim, ik snapte er niks van. En nou weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik er nou van vind. Aan de ene kant ben ik wel trots dat ik als mama van 3 kinderen in zo een broek pas. En aan de andere kant vind ik dat dan zelf weer nergens op slaan en baal ik dat ik nieuwe broeken moet kopen. Ik ben echt raar.
Ik biecht dat ik soms echt baal van mezelf. Somige dagen gaat het heel goed, en dan gaat het afvallen ook echt top en kost me helemaal geen moeite. Maar dagen zoals vandaag.. dat ik me zo vreselijk chagrijnig en kut voel heb ik er dus zoveel moeite mee. Liefst ren ik nu naar de winkel voor een zak maltesers en een pizza en kruip ik in mn eentje voor de tv! En dan ook de kinderen nog.. ik hou van ze maar ze maken me echt gek soms. Vandaag halve dag kdv en halve dag thuis. Ik zie zo op tegen de dagen dat ik ze alleen thuis heb. Vreselijk! En dan baal ik weer van mezelf. Bleh
Biecht: ik ben een weekje in Nederland en ik heb het (bijna) niemand laten weten. Normaliter zit zo'n week 'vakantie' dan helemaal vol geplant en heb ik geen tijd om eens (in mijn eentje) te shoppen of gewoon in een speeltuin te zitten met zoon. Deze keer ben ik dus undercover