De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Soms heb je dat gewoon even nodig!
    Als ze heerlijk zat te spelen is er niks aan de hand toch? Geniet van die momenten die je voor jezelf kunt pakken. Herkennen we allemaal wel gok ik.

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Hoeft echt niet! Er is absoluut niets mis met een kindje in een veilige omgeving laten spelen als ze zelf tevreden is. Je hebt haar niets aangedaan, sterker nog, je hebt de goede keuze gemaakt. Soms is ouderschap even afstand nemen en dat is helemaal prima!

4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Sorry hoor,dat wist ik niet.
    Was een grapje en nee, ik weet niet hoe het voelt om ergens panisch voor te zijn.

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Helemaal mee eens! Als ze zich fijn vermaakt heeft, blij en tevreden was is het alleen maar goed. Ze leert zichzelf te vermaken! Top dus!
    En van genieten als je dat nodig had.

6. Marchella

Marchella Niet meer actief

Bestaat dat? Want geloof me, dan zou ik er grif geld voor betalen. Maar niet alleen voor online ook voor in real life..

Overdreven.. Vast voor iemand die deze angst niet kent. Voor mij helaas niet.

In your eyes en Chocolat vinden dit leuk.
  7. Marchella

Dat vind ik oprecht fijn voor je. Het leek me wel duidelijk aan de hand van de post die je qoutte (geen idee hoe je dat schrijft.)

8. Lilium

Lilium Niet meer actief

Een overdreven reactie, niet perse de angst ervoor. Dat geloof ik best.

9. Marchella

Ah bedoelde je het op die manier.

10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.259
    28.323
    113
    @Marchella , je moet niet reageren op dit soort berichtjes. Men begrijpt het niet, weet het niet, vindt het juist grappig of het boeit ze niet. En zo houdt het onderwerp zich in stand en als resultaat zit (enkel) jouw stresslevel tegen het dak. Het beste is om het compleet te negeren. Erover praten of het proberen uit te leggen maakt het alleen maar erger.
    Zie je zo'n plaatje: klik weg en ga iets anders lezen :)

11. Marchella

Je hebt helemaal gelijk :)

12. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Tja,iedereen heeft zo ongeveer een hekel aan spinnen,daarom bedoelde ik dit als grapje.
    Dat je er een fobie voor had wist ik niet hoor!
    Wel erg omdat je ze overal tegenkomt.

13. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Zoals ik al zei,ik wist het niet en het was gewoon een grapje, om mij nou meteen als een ongeïnteresseerde sadist ofzo af te schilderen is een beetje overdreven lijkt mij...

Riverdale87, Biny, Hopsatee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Marchella

Inderdaad. Ik heb serieus een groot probleem als mijn man niet thuis is en ik kom z'on beest tegen.

15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.259
    28.323
    113
    Ik zeg toch ook dat niet weten een reden is.
    Maar ik had ook iemand in mijn omgeving die het leuk vond dat ik er zo bang voor ben.

16. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Dat geloof ik meteen.
    Jammer dat er niks aan te doen is/of goed helpt, ga ervanuit dat je vanalles hebt geprobeerd.

Als ik weet dat iemand er echt bang voor is zou ik het nooit doen. Vriendin gehad die gewoon echt bang was voor dieren. Als ze langs kwam gingen mijn katten echt wel even in de bijkeuken.

17. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Jaloers! Ik had gisteravond al de tablets van de meiden klaar gelegd op de tafel.
    En vanmorgen 7.30 uur stonden ze aan het bed en heb ik ze lekker naar beneden gestuurd haha
    Uiteindelijk moest ik rond 9.00 uur toch mn bed uit, want de jongste had gepoept en tja, dan moet ik afvegen. Jammer! Haha
    Nou ja, toch anderhalf uur extra rust.

18. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    #2678 Nellie4, 15 aug 2018
    Laatst bewerkt: 15 aug 2018
    Ik biecht op dat ik een zwak heb voor campeerwinkels. :D
    Wij hebben een hele grote bij ons in de omgeving en vind het heerlijk om daar doorheen te struinen en te kijken naar alle handige campeergoodies.

Helaas hebben we alles al en gaat er zelden iets stuk, dus heb ik braaf alleen haringen gekocht.

femkes, iMoeder, smax en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik heb geen zin om te koken dus dochter eet nu een boterham terwijl Netflix aanstaat.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, heel herkenbaar! En wij kamperen niet eens, dus ik heb er echt niets te zoeken :oops: Ik heb hetzelfde trouwens met de bouwmarkt :D

femkes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina