De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dan zijn mij eet posts waarschijnlijk ook opgevallen. Ik eet volgens mij niet te veel of te weinig (geen idee eigenlijk), maar wel heel chaotisch.

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

En hij loopt alsnog continu te klagen dat hij zo moe is... :roflmao:

masami en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  3. Nimue

Nimue Niet meer actief

Ik weet gelukkig nog niet van iedereen hier uit mijn hoofd wat die eet dus ik heb even gekeken maar ik vind het niet opvallend. Niks tegen chaotisch eten, als je maar genoeg eet vind ik het goed:p

iMoeder vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Ik heb helemaal geen zin om wat voor mijn verjaardag morgen te bakken. Maar de kinderen willen het heel graag dus ga ik er straks maar aan beginnen. Vandaag mijn laatste dag als twintiger.

Ysabella en Rosy90 vinden dit leuk.
  5. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik ben elke dinsdagmiddag kindloos.
    In theorie ga ik shoppen, de heerlijkste broden etc bakken, echt me-time..

In praktijk hang ik als een zak zout op de bank omdat ik me verveel. Nergens zin in. En anders sta ik 9 vd 10 keer mijn hele toko te soppen. Echt een vrije middag van niks elke keer dus :oops:

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.246
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Haha, ik weet dat ik veel geduld heb gelukkig. En idd krijg je dat dan weleens te horen, dat ik wat harder aan moet pakken. Ja, ook geprobeerd, maar dan een kind wat dan helemaal in paniek is en keihard gaat huilen en vraagt om een knuffel. Nee, dat is echt een goede aanpak... Ik sta nog steeds achter de aanpak, maar had gehoopt dat dat meer zou brengen :oops:

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.200
    113
    *overweegt een verhuizing*

Whysteria vindt dit leuk.
  8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja vooral dat hippe:roflmao: ik snap het wel. Ik zou het ook niet snel doen.

Mijn biecht van vandaag: dat ik het soms zielig vind voor mijn jongste als de oudste iets nieuws nodig heeft. We proberen dit echt wel recht te trekken. Zij heeft bv een heel nieuw bed gekregen, maar soms kan het even niet. Ze heeft er zelf helemaal geen problemen mee, maar als ik het omdraai... de oudste kan het niet hebben.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier precies hetzelfde, grappig, alsof een tweede zich aan die rol aanpast ofzo. Jongste is hartstikke blij als oudste iets niet meer past of niet meer wil, want dan krijgt zij het ;). Oudste houdt van shoppen en nieuwe kleding kopen, die zou niet blij zijn met de oude kleding van een zus. Oudste was ook lichtelijk jaloers toen jongste een hoogslaper kreeg, terwijl ik zoiets had van, krijgt zij ook eens een keer iets nieuws...

10. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Haha, onee! Waar worden die mensen mee geassocieerd dan! Ik heb d’r ook 1 :roflmao:

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja hier dus precies zo! Vet mooie nieuwe hoogslaper gekocht en oudste moest gewoon met haar bed doen. Dat hebben we geweten. De jongste is dan nog zo lief dat ze wel wil delen... echt een goedzak. De oudste wel ‘lichtelijk’ jaloers ja.

Zou het ook zo zijn dat de tweede zich hierin makkelijker schikt? Weten niet beter?

12. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Oh ik ben ook wel benieuwd!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is de jongste dan ook zo lief inderdaad.... toen de hoogslaper net stond zei de jongste dat de oudste er wel als eerste in mocht slapen ;). Dat hebben we niet toegestaan trouwens :)
    Ze weten vanaf dat ze geboren zijn niet beter dan dat ze moeten delen en veel van de oudere zus krijgen, misschien dat het daarom zo makkelijk gaat, en andersom niet ;)

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dan vind ik het gedrag van de oudste dus best wel lastig. Ik word er geïrriteerd van...

15. Nimue

Nimue Niet meer actief

Vooruit de laatste dan, als er verder nog behoefte is aan "commentaar van Nimue" dan zie ik de PB wel verschijnen ;)

@Tuttebella, als ik het zo -dus zonder precieze hoeveelheden te weten- bekijk kom je wel wat laag uit, ongeveer de hoeveelheid voor iemand die wil afvallen. Ik weet niet of je wil/moet afvallen maar anders vindt ik het dus wat aan de weinige kant maar niet echt noemenswaardig.

16. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Hier net zo. Ook krijgt de jongste kleding van de buren van Mn ouders, dan is ze zo blij. De oudste is echt blij dat ze alles nieuw krijgt.

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Fijn dit te lezen! Maak dat ik me iets minder schuldig voel.

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Ik heb altijd het idee dat er bij bakfietsmoeders een associatie hangt dat ze heel bewust zijn (milieu, geen vlees eten, tweedehands dingen en kleding, eigen moestuin etc). Kinderen naar de vrije school en hippe namen zoals Yzer, Wolf en Pemm. En ook iets met niet vaccineren.

Als je op bakfietsmoeder opzoekt op google kom je in ieder geval ook een hoop van deze punten als associaties tegen. Slaat nergens op maar blijkbaar is er wel een beeld ontstaan, waaronder bij mij dus :o:

Ysabella vindt dit leuk.
  19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bijzonder...
    Bij mijn zoon op school heeft zo ongeveer iedereen een bakfiets(ik ook trouwens).
    Ken niemand die een bakfiets heeft en niet vaccineert, een moestuin heeft en tweedehands kleding koopt.
    Wellicht dat het zo is in jouw omgeving waardoor jij beeld hebt.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik was echt gek op onze bakfiets en er komt er zéker weer één hier :D

Madeliefje06 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina