De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Oh, soms als mijn vriend belt dan doe ik net alsof ik het niet zie:oops: en als hij dan later vraagt waarom ik niet op nam, zeg ik dat mijn telefoon aan de oplader lag ofzo:|

Hij wil zó vaak bellen. Dan moet hij ver rijden voor zijn werk en wil hij even kletsen dus dan belt hij me (wel handsfree :p). En meestal belt hij precies wanneer ik net denk: rust! Netflix aan!

In onze verkeringstijd had hij daar ook een handje van. Hij was toen een tijd werkloos, ik studeerde en had daarnaast genoeg verplichtingen. Maar omdat hij thuis de hele dag op de bank zat, ging hij bellen zodra hij wist dat ik vrij was.
    Heel lief bedoeld, maar pffff.
    Overigens heb ik me ook dood geërgerd aan dat eeuwige op de bank zitten van hem. Heb serieus getwijfeld om de relatie erom te verbreken, zo irritant vond ik het. Gelukkig heeft hij nu werk :p

Blijdorp en Angel1980 vinden dit leuk.
  2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Nog een biecht...

Man gooit zelden spullen weg tot mijn grote ergernis.
    Hij heeft zelfs kleding van toen hij 15 was in zijn kast liggen.
    Dus soms gooi ik weleens wat weg onder het mom van er zat een gat in:roflmao:

3. Muck

Muck Niet meer actief

Herkenbaar vreselijk irritant!
    Die van mij belt vaak op vrijdagmiddag als hij onderweg is naar huis, hij moet een uur rijden en praat het liefst dat hele uur vol. Terwijl ik denk: ik zie je over een uur.. kunnen we dan niet praten? Heb ik nu nog een uur voor mezelf

Chocolat, Blijdorp en Colour vinden dit leuk.
  4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Die zin is hier na de geboorte van Jorn bijna helemaal verdwenen :confused: geen idee waarom.. gevoelsmatig is het een stuk drukker met 2 ofzo.. ben blij als ik rust heb savonds :rolleyes::roflmao: stom he...

Blijdorp vindt dit leuk.
  5. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte

Tuttebella vindt dit leuk.
  6. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Mijn man doet een kleding hamsteren, als ik het echt niet vind kunnen, maak ik er een gat in.
    Dit is wel 1x mis gegaan waar bij ik dus z’n goede lievelingsshirt kapot heb gemaakt, oeps :cool:.

Chocolat, brocante, Belle22 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk dat we zeker te hoge verwachtingen hebben van geluk... ik in ieder geval wel....

En de rest... Tsjaa gewoon ‘druk’ van buitenaf ofzo?

8. Manque

Manque Niet meer actief

famofthree vindt dit leuk.
  9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Arrgh balen, ik lig in bed dus moet wachten tot morgen :(

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ja ik vond het super!

11. Manque

Manque Niet meer actief

@Biny Oh morgen is het ook nog :)
    Deze komt er eigenlijk nog voor:
    Maar jouw vraag werd zo mooi beantwoord vanaf 15:23, dat wilde ik even delen. Maar wat Brené Brown te zeggen heeft is wel heel inspirerend als je nadenkt over de druk die we onszelf opleggen, het ophouden van schone schijn, van het voelen van schaamte, van kwetsbaarheid en empathie. Het zet mij in ieder geval wel aan het denken. Truste alvast, ik ga ook maar eens naar bed :)

Lorena86, famofthree, Biny en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    oh dat laatste is herkenbaar... Ik ben zo jaloers op mama's met goed etende kinderen. Hier al 4 jaar drama, elke dag uren aan het inpraten/compromissen sluiten etc. om er weer wat in te krijgen.
    Ik heb echt liever een kind dat 's nachts een paar keer komt, dan dit..

Tuttebella vindt dit leuk.
  13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik ook! Er staat echt een flut artikel in de telegraaf zeg. Kan daar niks in herkennen. Maar wow, wat was het gaaf! Zeker het verrassingsoptreden haha.
    Vond Anne-Marie ook erg goed trouwens.

Ik lig net in bed, kwart voor 7 gaat de wekker weer.

Louise11110 vindt dit leuk.
  14. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik biecht op dat ik zojuist compleet geschrokken en bang overeind vloog uit mijn slaap. Ik droomde dat iemand me riep, ik me omdraaide en die persoon me aankeek met grote zwarte ogen waar bloed uitdroop.
    En nu durf ik niet meer te slapen... (Stiekem wijt ik het aan het spoken topic)

Bloem2310 en Chocolat vinden dit leuk.
  15. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ah niet fijn! Gelukkig een droom!

Ik ben ook net wakker geworden omdat de kat over mijn kleren heeft gekotst:mad::confused::cry:
    Helaas geen droom

Bloem2310 en Marchella vinden dit leuk.
  16. Triangel

Triangel Niet meer actief

Nog een biecht:

Ik ben een ontzettende bangerik. Zodra ergens geweld in voorkomt of er wordt een lijk getoond in een serie, kijk ik niet meer. Bij de serie Riverdale wilde ik doorkijken, want ik ben zo nieuwsgierig, maar na de eerste drie afleveringen met iedere keer dat beeld van dat ontbindende lichaam wat werd getoond, scheet ik in mijn broek. Mijn man moest 's nachts serieus weer mee naar de wc en dat was al jaren niet meer voorgekomen. Ik ben sowieso snel bang voor dingen, wat echt irritant en vervelend is. Zo ben ik enorm bang voor spinnen, maar ook bang in het donker, ballonnen vind ik ook echt niet tof, hoogtes en dieptes word ik niet enthousiast van.

conejita en baby90 vinden dit leuk.
  17. Triangel

Ik wil altijd alles controleren. Ik klaag tegen mijn man dat ik stress heb omdat ik zoveel moet doen binnen gezin en werk, maar dat komt omdat ik niets uit handen wil geven en vind dat alleen ik het goed doe. Gewoon huishoudelijk werk kan ik wel delen met man, maar bijvoorbeeld tassen inpakken voor een dagje weg, administratieve dingen, regeldingetjes wil ik perse zelf doen.

femkes en Biny vinden dit leuk.
  18. Triangel

Oké, laatste dan.

Ik ben heel slecht in afval scheiden, ik vind het super irritant om te doen. En ik at een jaar lang heel weinig vlees, thuis sowieso niet, maar nu de laatste tijd vind ik het zo gruwelijk moeilijk en ben ik de mist in gegaan.

Bloem2310 vindt dit leuk.
  19. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Ik ben vegetarisch maar af en toe eet ik stiekem een frikandel in de auto als ik een patatje breng naar me oma.

Ik droom soms over me vroegere jeugdliefdes en als ik wakker word baal ik ontzettend dat het een droom was:oops:

Ik ontzettend behoefte heb aan een weekend weg zonder de kids.

En ook ik verstop me nieuwe aankopen en snoep en eet stiekem chocola als ik al om 06:00 beneden zit met me dochter

Bloem2310, Vitamientjuh, baby90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Wat een leuk topic is dit! Ik zal ook even biechten

- ik zeg soms dat mijn trein vertraging heeft en ik daarom later ben maar stiekem na het werk ergens een hapje eet en geniet van muziek en rust tijdens mijn reis terug zodat mijn man ons kind al in bed heeft gelegd ;).
    - ik wil nog een kindje maar durf het niet aan. En dat maakt me dagelijks enorm verdrietig.
    - ik heb helemaal geen zin om op vakantie naar Nederland te gaan. Ik ben er al een jaar niet geweest maar ik zie er enorm tegen op en wil het liefst het gewoon afzeggen.
    - ik laat soms de schoonmaker komen en ik strijk dan zelf met de eer dat het huis zo schoon is (wat slecht hè!).
    - ik heb een deal met de doorman. Hij mailt altijd als er pakketjes binnen zijn maar hij mailt nu mijn man niet meer maar alleen mij tijdens kantoor uren zodat ik ze snel kan uitpakken en mijn man het niet weet.
    - ik zeg heel vaak dat ik iets niet heb gezien terwijl dat wel zo is maar mijn man moet verdorie zelf eens onthouden waar hij zijn zooi laat ;)

Bloem2310, Lorena86, Belle22 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina