De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Waarom word je daar verdrietig om? Dat hoeft toch niet kwetsend te zijn?

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Misschien omdat ze dat juist wel graag gewild had?

Tegenwoordig mag je dat niet meer hardop zeggen want dan word je met de grond gelijk gemaakt...

3. Ansji

Ansji Niet meer actief

Helaas is dat ook niet eeuwig zalig makend. Ik werk thuis en heb geen collega’s. Alleen een baas die ik eens in de twee weken zie.

In het begin vond ik dat heerlijk, maar nu voel ik me steeds meer geïsoleerd en gaan mijn Communicatieve vaardigheden naar mijn idee ook achteruit, ik vind moeders die elders werken veel meer adrem!

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bedoel je dat mensen die zeggen dat iemand geen meisjesmama lijkt bijvoorbeeld, dat niet mogen zeggen omdat iedereen zo gevoelig reageert op alles? Of dat mama's niet mogen zeggen dat ze een voorkeur hebben?

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dat mama’s niet meer aan mogen geven dat ze een voorkeur hebben.

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Natuurlijk wel. Of niet. Maar anderen mogen dan blijkbaar ook niet aangeven dat ze een bepaald geslacht beter vinden passen bij iemand? Zo is het natuurlijk altijd iets...

7. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw

Het is goed gegaan en op het zeil voor de tent na is alles droog gebleven.. en gisteravond stond mijn ex voor mijn neus die vroeg of ik het waardeerde als hij wel hier sliep en me morgenhelpt met afbreken omdat het voor hem ook niet goed voelde om mij en de kinderen alleen te laten op de camping :oops::):) .. goed voet voor alle twijfels over helemaal hem laten gaan die ik al heb.. lang samen wonen en alle financiën delen gaat niet meer mar lat-ten is ook een optie.

Snoeki, Treez, Ffion en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Waaaarom moet ik nou uitgerekend vannacht vanaf 3:30 wakker liggen, terwijl ik vandaag zeker 200 KM moet rijden. Ik heb normaal zelden slaap problemen. Maar ik kon gewoon echt niet meer slapen, vervolgens werd kind om 5:00 wakker, en daarna om 5:20, en toen 5:45 en toen heb ik het naar opgegeven.
    Ik ga een weekendje naar Duitsland met een vriendin. Dat is wel leuk natuurlijk. Kinderen helemaal hyper de pieper dat ze een heel weekend naar oma mogen.

9. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Vandaar mijn biecht. Ik wou dat ik dat niet zo kwetsend op kon vatten. Ik was van mening dat zowel een jongen als meisje bij mij zou passen. Had overigens geen voorkeur zelf. Zou beide graag een keer krijgen als mij dat gegunt is. Ondanks dat ik zelf geen "meisje meisje" ben denk ik dus wel dat een meisje bij ons past... Het maakt mij denk ik ook onzeker en daar heb ik al helemaal een hekel aan xD...
    Ligt ook wel aan mijn zelfvertrouwen, dat weet ik. Maar was er na persoon nummer 4 gister even zo klaar mee o_O

Treez en RAppel vinden dit leuk.
  10. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik vraag me vooral af waar die mensen dat op baseren. Als jij denkt dat een meisje bij je past dan is dat gewoon zo.

Ella1988 vindt dit leuk.
  11. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Alsof je een meisjemeisje moet zijn om een dochter te hebben. Ik snap dat echt niet. Ik ben ook geen meisjemeisje, heb twee stiefdochters. Een is net als ik, de ander houdt wel echt van make up en mode. Leuk voor haar toch? Wat maakt dat nou weer uit. Iedereen kan zijn eigen voorkeuren hebben maar dat zegt niets over of je bij elkaar past of niet. Je zult hoe dan ook van je kind houden, wat het geslacht ook is en wat zijn of haar voorkeuren ook zijn. Dus je kunt prima een meisje krijgen in de toekomst, trek je er maar niets van aan!

Nescio, Treez, Vulpen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ach, komt wel goed. Ik wou altijd jongens, was overtuigd dat ik niets met meisjes kon. De oudste was een meisje. Toch even stevig slikken, en uiteindelijk wel leuk. Zwanger van een tweede: ja, nu wil ik absoluut een tweede meisje. Het werd een jongen, natuurlijk. En allemaal even leuk hoor!

Ella1988 vindt dit leuk.
  13. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

Nou zeg!! Echt trek je het niet aan. Waarom jij geen meisjes moeder? Vergeten ze dat het dan jou!!! Dochter is, ik heb 1 dochter. Lijkt wel een halve jongen. Ze is stoer, ja en ik heb 1 jongen. Lijkt wel een halve meid zo gevoelig.
    Onzin onzin onzin. Als jij al geen meisje meisje bent, hoe denk je dat een dochter voor jou is? Wellicht ook gewoon een heerlijk stoere meid.

Ella1988 vindt dit leuk.
  14. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Idd! daar valt toch niks over te zeggen.
    Ik zelf ben geen meisje meisje en onze dochter ook niet hahah. Onze zoon is ook geen jongen jongen hoor, die looot het liefst de hele dag met zijn roze jurk, hand tas, nagellakje op en hak schoen...
    Het zegt helemaal niks allemaal.

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Precies! Slaat helemaal nergens op. Alsof alle dochters wel per definitie meisje-meisjes zijn. En alsof je als niet-meisjemeisje mama niet zou kunnen omgaan met een dochter die dat wel is.
    Ik denk dat hier wel bekend is dat ik ook geen meisje-meisje ben. En dat gaat prima met mijn dochter hoor.

Hees87, lidu1 en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Idd. Mijn ene dochter is echt op en top meisje en mijn andere dochter had qua doen en laten net zo goed een jongen kunnen zijn. Zelf zit ik er een beetje tussenin denk ik. We hebben op een camping eens een buurvrouw gehad die ook vrij jongensachtig was en haar dochter was ook echt een meisjes meisje. Wilde poppen, glitter, vlechtjes en roze. Dat ging ook allemaal goed. Al heb je zelf niks met vlechtjes en glitters en roze, dat groei je heus wel in als je een dochter krijgt die daar ontzettend veel van houd.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.057
    2.193
    113
    Brabant
    Over meisjes/jongens moeder...

Ik ben een échte jongensmoeder. Ik was zelf een jongensmeisje.
    Iedereen in mijn omgeving wist het zeker.. wij zouden een jongen krijgen..

Nou... Het werden 3 meiden:)
    En ondanks dat ik zelf een broekenkind was met korte haren...
    Heb ik nu drie meiden.. 1 stoer exemplaar. Maar 2 meisjesmeisjes. Haartjes vlechten. Nagels lakken. Jurkjes..
    Het kan:)

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Precies dit hahaha :D (of nou ja: we moeten nog zien hoe nummer 3 uitpakt, maar in elk geval 3 meisjes)

19. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik ben een jongensmama. Letterlijk.
    En als ik een dochter krijg ben ik ook een meisjesmama. Duh. :o:
    Je groeit mee in die rol. Lekker iedereen laten kletsen dus.

Ella1988 vindt dit leuk.
  20. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Biecht: ik was net kleding aan het opbouwen met op de achtergrond de YouTube automatische playlist aan. Na een paar minuten betrapte ik me er op dat ik keihard aan het mee blėren was met One Direction:oops::roflmao:
    En ik ben gewoon doorgegaan, compleet met 'prachtige' dansmoves en een denkbeeldige microfoon:o:

Melief, pietje1987 en Ella1988 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina