Ik doe het altijd in nog halfnat haar, dan kan ik het makkelijker uitsmeren zeg maar. Heb nog nooit gehad dat je strepen of zoiets krijgt. Door het henna-papje doe ik ook een beetje honing en olijfolie, tip van internet, dan is het meteen een haarmasker. Daarna zet ik het vast met een haarklem, aluminiumfolie eroverheen, daarover weer een doek of handdoek die vies mag worden. Vervolgens laat ik het 2 uur erin zitten, daarna heel erg goed uitspoelen, 'wassen' met crème spoeling en weer heel goed uitspoelen en dan laten drogen. Het is nu trouwens lang geleden dat ik dat gedaan heb. Mijn moeder was nogal een hippie. Dus daar heb ik het van.
Wat een herkenning mbt de clown onder het bed hahaha Toen ik vannacht naast het bed stond om onze dochter te voeden vond ik mijn voeten wel 'akelig onbeschermd' op de vloer. Alsof er ieder moment een vieze hand onder vandaan kon komen (want die wacht namelijk met grijpen totdat ik wakker ben )
Mag ik dan opbiechten dat ik enge films en akelige filmpjes vermijdt als de pest. Ik kan op zich best wat hebben. Kijk zonder moeite Game of Thrones. Maar echt horror kijk ik nooit. Ik krijg daar een enorm naar, vervelend gevoel van, wat dagen aan houdt. Toen ik een jaar of 22/23 was, dacht ik echt bij mezelf, waarom doe ik mezelf dit iedere keer aan? Ben er toen dus mee gestopt, en dat bevalt me prima.
Precies dit. Ik keek ook altijd thrillers, maar ik houd helemaal niet van de spanning. Krijg daar een naar gevoel van. Ik kijk alleen nog maar films die me blij maken
Oooooh ja vooral die “ik heb niet alles gelezen, maar....”. En dat er dan zo’n opsomming komt van dingen die in de eerste 25 berichten staan....
ik heb m ook gezien. Mn man was mij steeds aan t uitlachen omdat ik steeds schrok van die schijtclowns.. Toen we naar bed gingen vroeg hij of hij onder bed moest kijken
Ik heb dit net gedaan in een ander topic En omdat ik jouw mening altijd zo op prijs stel, ben ik in staat om nu dat bericht aan te gaan passen, maar dat vind ik dan toch weer te ver gaan @Zonnebloem92 Ik vind het ook heel apart en onaardig van je man hoor, maar wat ik niet goed snap, is waarom jij boodschappen ging doen terwijl hij zei dat hij het zou doen? Want ik zou het zelf ook niet zo fijn vinden als ik toegezegd heb om iets te doen en vervolgens gaat de ander dat ineens doen, dan voel ik me niet echt serieus genomen. Kun je in zo'n situatie dan niet beter eerst vragen: 'Hey, weet je al hoe laat je boodschappen wil doen, kan ik nog helpen met een lijstje maken?'
Ja dat had ik wel tegen hem gezegd, zo van: joh het is al half 5 hè maar toen ging hij op zolder wat rommelen dus toen ben ik zelf maar gegaan.
Ik vind vandaag een zware dag. Baby is ontevreden, peuter krijgt niet genoeg aandacht en man is op zolder aan het klussen. We krijgen straks nog visite, gelukkig is het poetsen voor vandaag al gebeurd. Ik heb nu peuter maar weer eens voor de tv gezet...
Ben benieuwd hoe het uitpakt! Ik Gebruik het soms. Mijn smoeder gebruikt het elke maand ong. Beetje nostalgische geur voor mij dus heb een hele tijd met haar samengewoond.
Ik keek juist altijd heel graag naar horror. Hoe gruwelijker hoe beter. Tijdje terug zou ik er weer eens 1 aan zetten die ik graag wilde zien. Al heel snel dacht ik, brrrrr en heb hem weer uit gezet. Heel gek, net of ik er niet met regen kan ofzo. Zal het voor de zekerheid nog eens proberen vanavond ofzo.
Die van ons zijn ook verwend, krijgen heel vaak tussendoor wat; groente, heel soms fruit (watermeloen vinden ze echt heerlijk) en regelmatig wat hooi met bloemen enzo . We werken 4 dagen dus dan krijgen ze overdag niets. Maar verder dus flink verwend . Ik hoop maar doordat we er niet zijn ze het niet zo missen. En dat ze morgenavond heel blij zijn ons weer te zien
Ik word gestoord van de vermoeidheid en wilde dat ik nog lekker kon sporten en huishouden en spelen met zoontje en sporten zoals altijd. Luxeprobleem, i know...
@cactusje ik ben ook benieuwd want in principe kun je gewoon blijven sporten hoor! Zeker als je lijf het gewend is. Ik heb de hele zwangerschap meegedaan aan een soort zwangerschaps-fitness in de buitenlucht (mom in balance) dat was echt wel intensief. Als je dat niet meer trekt maak je de oefeningen low impact.
Ik durf te wedden dat je onder een heleboel ge-'wiep! wiep! wiep! wiep! wiep!' Weer thuiskomt morgen...