Ik doe vooral pilates. Volgens wat ik gelezen heb mag het ook eigenlijk wel alleen niet te intensief, en laat mijn instructrice nou niet echt een softie zijn. Na week 15 mogen de oefeningen op de rug niet meer, wij liggen toch echt vooral op de rug. Ik blijf sowieso wel naar de sportschool gaan zolang het kan hoor. Maar door de manier waarop ik lees krijg denk ik dat het verstandiger is om er dan een tijdje mee te stoppen. Het niveau en tempo ligt erg hoog, al doe ik op m'n eigen tempo mee. Ik heb het ook altijd bloedheet na zo'n lesje.
Dat is jammer inderdaad. Ik deed voornamelijk les mills groepslessen en die zijn over het algemeen wel aan te passen.
Ik heb dat tot 23 weken gewoon meegedaan. Ik kreeg van de instructice dan low practises die ik mocht doen. Daarna gaan zwemmen en zwamgerschapspilates gaan doen.
Hier wordt niet speciaal voor zwangerschap aangeboden helaas, nu kan ik de instructrice natuurlijk gelijk inlichten maar ik weet hoe het dan gaat. Iedereen weet dan binnen de kortste keren dat ik zwanger ben. Dat wil ik ook niet. Als ik dan de fitness zal in ga of een andere minder intensieve les ga doen zal dat eigenlijk ook veel minder opvallen. Ik heb 2x met haast familie moeten inlichten dat ik zwanger was omdat degene die het wel moesten weten hun mond niet konden houden tot wij het wilden vertellen.
Ik ben totaal verweekt door het moederschap. Ik speel bij de Sims met een man, maar had hem ook een buurvrouw gegeven met het idee dat hij daar dan kinderen mee kon krijgen en dat zij die eerste fase dan kon doen zonder dat hij daar last van had. Maar nu zag ik haar zonder baby de deur uitgaan en heb ik mijn Sim toch maar bij haar laten logeren zodat de baby in elk geval goed verzorgd zou worden, waardoor hij alsnog doodmoe op zijn werk verscheen.
Hoewel het geld op is, heb ik vanmiddag in een opwelling drie jurkjes gekocht bij AliExpress voor mijn dochter en haar twee nichtjes. Het was maar €11,- maar toch.
Kindermeisje bellen voor de momenten dat diegene aan het werk is. Komt fijn elke dag als je zegt schema bijhouden. Tenminste bij Sims 1,2,3 werkt dat. Sims 4 geen idee.
Nog steeds op vakantie. Het wordt vandaag 29 graden, morgen en overmorgen 31 graden en ik twijfel of ik eerder naar huis zal gaan. Ik vind Frankrijk lang niet zo leuk, met al die vieze beesten overal. Ik trek de warmte en de sterkte van de zon erg slecht. Ik wil gewoon weer graag naar huis.. maar aan de andere kant vind ik het dan weer zonde.
Ik biecht op dat ik me nu pas ineens besef dat ik niet alleen over ongeveer anderhalve week ven uitgerekend........maar dat ik dus ook moet bevallen Zo stom! Nu pas besef ik me dat en ben er nu ineens erg bang voor
Ik ga een speciale wasmand reserveren voor de witte shirts van mijn vriend EN de natte handdoeken die hij aldoor in de wasmand gooit ipv ze eerst over de rand van het bad te laten drogen. En dan laat ik het een week liggen... Eens kijken of hij blij is met weervlekken in ZIJN kleding.
Dat ik een jas kwijt ben, die ik zo geweldig vond. Dus heb ik hem opnieuw gekocht en wilde ik tegen mijn man doen alsof ik hem gewoon terug had gevonden..... Helaas werd het pakketje eerder bezorgd en kwam hij er dus achter Nu moest ik het wel opbiechten.
Hoe kon je dat nou vergeten? Maar het komt vast goed. Over anderhalve week maak je kennis met je dochter
Ik vind dit een leuk topic. Ook om te lezen dat er meer volwassen vrouwen zijn die de Sims nog spelen
Ik heb last van nesteldrang en wat ben ik blij dat het nu pas begint! Bij dochter zat ik halverwege al op mijn knieën de vloer met meubelborstel te stofzuigen.