De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.645
    5.672
    113
    Bij ons is het dan pindakaas. Ze heeft een pindaallergie. Dan zeg ik mag niet, dan zegt ze ooo pindakaas. Ja precies meid :D

Louise11110, KleineLai, Vulpen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Vrienden van ons hebben iets geleend 5 weken terug en zouden het na een week terug geven. Het is nog steeds niet terug, maar durf het niet zo goed terug te vragen. Voel me echt een zwakkeling. Tijdje geleden ook iets wat ik na maanden maar zelf terug gevraagd heb. Kreeg ik nog de vraag, waarom dan, heb je het zelf nodig?

Iemand tips? Of gewoon even door de zure appel heen bijten en het ze vragen?

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Gewoon even appen dat je het nodig hebt en dat je het dit weekend nog terug wil hebben. En als ze het dan komen brengen iets zeggen als: ik vind het helemaal niet erg om dingen uit te lenen, maar ik vind het wel vervelend dat ik er dan om moet vragen voordat het terug komt.

En de opmerking van heb je het zelf nodig? Daar zou ik echt kwaad van worden. Het zijn gewoon jou spullen en daar hoef je helemaal geen verantwoording over af te leggen.

Overigens is dit wel bekend hoor. Mijn broer doet dit ook regelmatig. Laatste keer dat hij wat kwam lenen hebben we direct hele duidelijke afspraken gemaakt over wanneer hij de spullen terug zou komen brengen.

Madelie vindt dit leuk.
  4. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Gewoon vragen! Het is toch van jou? Zeker als ze vlakbij wonen, zou ik appen van dat je het vanmiddag even op komt halen.

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.268
    113
    Vanmorgen ruzie gemaakt met vriend.
    In my defence: Ik ben zwaar ongesteld en mijn tandvlees is voor de 100ste keer weer eens ontstoken, dat doet zo'n verrekte pijn dat ik daardoor niet goed heb geslapen. Oftewel ik ben chagrijnig.
    Vanmorgen komt hij dus -nadat ik zei dat ik zo'n last heb- met: heb je de kuur wel afgemaakt?
    Ik: welke kuur?
    Hij: van de ab?
    Ik: was dat ab?!
    Hij: ik zei toch dat het een kuur was!
    Ik: nee, jij noemde slechts het aantal pillen in het doosje!
    Hij: ja, 12 pillen voor 6 dagen
    Ik: ja dat is toch niet hetzelfde als een kuur?
    Hij: wel
    Ik: niet
    Hij: welles
    Ik: nietes!
    Hij: welles!
    .. dat ging even zo door.

Hij is nu naar zijn werk en ik heb de neiging om te sturen: "nietes!" :roflmao:

Nescio en Elise0206 vinden dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik doe nu heel stoer tegen me vriend over het feit dat ik zo weer naar de sportarts moet.
    Nee hoor schat ik schijt echt geen 7 kleuren stront..
    Ondertussen zit ik te shaken van angst omdat ik denk dat ik opnieuw die behandeling krijg aangezien de klachten terug zijn en zijn verergerd

7. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Oh meid. Wat rot! Heb het zo met je te doen. Kan je vriend niet opnieuw mee?

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dankje.
    Ja hij gaat ook mee hoor.
    Ik slik tramadol tegen de pijn en ik kan daardoor geen auto rijden dus hij moet wel mee.

9. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Gelukkig heb je aan hem wel steun dan. Hoe kan het dat jouw spieren zo zijn verkrampt? Kwam dat zomaar?
    Sterkte straks. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt!!

10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Het heeft met me hamstring te maken.
    Die is te zwak tegenover een andere spier.
    Ik ben gaan hardlopen, 1 malig met een hardloopschema voor beginners en waarschijnlijk is toen alles strak getrokken.
    De pijn nestelt zich dan voornamelijk in de knieen wat mij belemmert met lopen.
    Maar nu is me volledige linkerbeen van me knie tot me grote teen verkrampt tijdens het lopen.

Hij is sowieso een grote steun nu, ik klaag niet snel en ga altijd door maar hij ziet nu zelf dat het echt niet gaat en heeft alles van me overgenomen qua verzorging van de kinderen en het huishouden.
    Dankje!

11. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Zeggen dat je het vanmiddag op komt halen. Het zijn jouw spullen! Wat irritant zeg... en heb je het zelf nodig? Hoe onbeschoft!

12. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    @Lotion wat ontzettend naar dat het terug is gekomen!! heel veel sterkte en ik snap dat je er heel erg tegenop ziet. Dikke knuffel <3

13. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik biecht dat ik net een flink potje heb zitten huilen om mijn oudste dochter van 9. Wat een kanjer is het ook! En wat kunnen volwassen met een "voorbeeldfunctie" toch naar doen.

Ze heeft 4 jaar op jazzballet gezeten. In die 4 jaar heeft ze nog nooit vooraan mogen staan tijdens de dansen, terwijl ze echt leuk mee deed! De juf mocht haar blijkbaar niet, want alle kinderen die er nieuw bij kwamen mochten wel vooraan staan.

Nu is ze overgegaan naar een andere dansschool, naar streetdance. Na de eerste les kwam ze zó trots naar huis! Ze mocht vooraan staan! Deze juf deed gewoon alle kinderen op een rijtje, 1, 2, 1, 2, 1, 2... Alle nummers 1 vooraan, nummers 2 achteraan. Volgende week een ander rijtje, dan gaat t weer anders.

Zo iets kleins, maar voor haar zoveel impact....

blossom85, Biny, In your eyes en 13 anderen vinden dit leuk.
  14. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat slecht van zo’n juf zeg! Waardeloos! En ik snap je trots heel goed :)

Lieke1989 en Petra82 vinden dit leuk.
  15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dankje!

Hij denkt nu aan een rughernia.
    Alle klachten lijken er op.
    Moet een mri van me rug laten maken en vanuit daar gaan we verder kijken.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant

Ach daar snif ik even van! Van fijn voor je dochter!!

Petra82 vindt dit leuk.
  17. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Ik hoop dat je snel terecht kunt! Sterkte ermee

18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Duss fout 1 als bijna meisje moeder. Ik heb de kleding samen met de rest gewassen. Eindstand alles vol met glitters...:oops:

Riverdale87, lidu1, In your eyes en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb dit probleem ook..
    Heb nu ook weer zoiets. Ik heb iemand iets uitgeleend wat ze een week zou lenen. Die week werd een maand en nog meer. Uiteindelijk zei ze dat het ding kapot was gegaan. Ik heb dat ding niet meer nodig, maar had het prima kunnen verkopen voor een euro of 20 en nu kan dat dus niet meer.

20. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ach nee, potsie. Dat is niet leuk. Hopelijk helpt het bezoek aan de sportarts toch, ondanks dat het een hele pijnlijke behandeling is.

Deel Deze Pagina