Biecht: ik vind spelfouten vaak irritant, maar deze vond ik stiekem schattig: je ex maakt meer kapot, dan ie lief is.
Ik voel mij weleens eenzaam. Ik mis vriendinnen met kleine kinderen om mij heen. Gewoon peuters of kleuters die dan met mijn zoon spelen als wij (de moeders dus) lekker koffie drinken. Ik zou het zo leuk vinden voor mijn zoon als hij af en toe een speelvriendje heeft.
Misschien een topic openen met een oproepje om te zien wie er bij je in de buurt woont. Er zullen misschien wel meer mensen op ZP zitten met hetzelfde gemis. Een vind elkaar voor een kopje koffie inclusief speeltijd topic
Ik ging net koken en lette niet op. Gooide per ongeluk een volle eetlepel chilipoeder door m'n saus. Ondertussen zitten er al 2 scheppen suiker, een kopje melk en een flinke dosis yoghurt in. En nog steeds brandt het m'n keel weg. Om precies te zijn heb ik nu een loopneus van het scherpe eten Heb volgens mij nog nooit zo gefaald in de keuken
Mijn biecht, Net boodschappen gedaan en lekker gehaald "voor de visite komende week". Maar, ik lig nu op de bank met een halve zak dropkrijtjes, een open pak roze koeken en zojuist een opengescheurde zak zoute stengeltjes... Maandelijkse (vr)eetbui is nog nooit zo heavy geweest.
Hier ook hormonale vreetbui vandaag en gisteren. Heb een hele beker Ben en Jerry’s soldaat gemaakt, net nog een ijsje op en nog een halve zak drop gegeten. Gisteren een hele zak popcorn gegeten en de andere helft van de zak drop. Gaat goed....
Mijn biecht. Mijn dochter is nog lekker aan het rommelen boven. Eigenlijk is het al bedtijd natuurlijk. Maar dan moet mama zichzelf eerst even van de bank af rapen....
Oh ik heb ook nog nooit een waszakje gebruikt voor glitterdingen. Maar het gaat ook meestal wel goed. 1x misgegaan, maar dan doe ik het gelijk weg. Mijn biecht; ik snap echt helemaal niks van die maandelijkse problemen, vreetbuien enzo. Ik heb dat nog nooit gehad. Ik heb altijd het idee dat ik daar de enige in ben.
Biecht: ik zit nu op een verjaardag met allemaal vrienden en ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb het idee dat ik volledig genegeerd wordt. Iedereen kletst lekker en als ik een gesprek begin, wordt het direct afgekapt. En ondertussen zitten m'n vriendinnen hun agenda's naast elkaar te houden om gezellig middagjes bij te kletsen. En dit is dus waarom ik feestjes zo stom vindt.