Soms zou ik willen dat ik de box nog had en mijn jongste voorbeeldig daar in bleef zitten en spelen zodat mijn oudste vrij uit kan spelen. Nu blijft de jongste maar achter de oudste aan zitten en irriteren zodat de oudste weer boos word en ik weer moet mopperen op allebei.
Haha ik ook! Maar aan de andere kant moet ik er ook weer niet aan denken. Zou het echt heel raar vinden. Maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het is met een vrouw eigenlijk. Voel me niet biseksueel geloof ik, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Hahaha ik wel denk ik, ik ken mezelf toch en anders gewoon vragen. Maar nou wordt het wel heel concreet, ik heb geen plannen ofzo.
Dat ik me echt dood erger aan het kinderachtige gedrag van @Beheer , als er iets gezegd of gevraagd word over bepaalde dingen word er weer gelijk een slotje op gegooid
Heel irritant inderdaad. Elk forum heeft zijn moderators, dat is een normale gang van zaken. Ik ben geneigd om gewoon weer een topic te openen want ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Ik vind haar als persoon ook niet heel leuk op tv, maar wauw wat een stem heeft ze. Die tiener die ook in de finale stond, waar iedereen laaiend enthausiast over is, vind ik niet zo goed. Helemaal dat optreden van gisteren. Leek wel of dat kind bezeten was door de exorsist
Arme jij Het is niet niks, wat er allemaal met jullie gebeurt. Heeft je man nu een crisisopname of is hij thuis? Is er nog iemand bij jullie?
Herkenbaar, onze eerste vakantie als ouders was ook naar Italie. Zoon was 14 maanden en was de eerste 3 dagen niet te genieten. We zeiden dag 3 tegen elkaar als hij morgen nog zo is dan pakken we in en gaan we naar huis. Gelukkig was hij dag 4 bijgekomen van de reis en andere omgeving en hebben we de andere 11 dagen nog heerlijk genoten van de vakantie.