De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Joh, het is 9:15 op een zaterdag! Ik lig nog in mijn bed met mn mobiel. De kinderen hebben natuurlijk wel ontbeten, en zijn nu met de Lego aan het spelen.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haha, ik zat om 5u al in de kamer. Zoontje lag de gillen in bed, lang leve de lol. Maar gilt ook de buurvrouw wakker en die zit in de late dienst. Dus zijn we er maar uit gegaan.
    Dit word een heeeeeele lange dag.

3. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.168
    3.816
    113
    Nou, dan mag je zéker wel even rustig koffie drinken ;)

Ik moet eigenlijk ook poetsen...

Panter vindt dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik snap je en ben het ook wel met je eens. Het doet me echt een beetje pijn om alle verhalen te lezen van vrouwen die het gevoel hebben teveel ballen in de lucht te moeten houden. Ik vond je eerste post ook niet verwijtend of oordelend overkomen, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel zo ervaren. Zeker op papier is het soms lastig de boodschap over te krijgen.

iMoeder vindt dit leuk.
  5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat ben ik met je eens, maar ik weet ook dat genieten IPV schuldig voelen soms heel moeilijk is. Dat vind ik ook wel het mooie aan dit topic, dat er ook vaak reacties komen die heel steunend en begrijpend zijn, die dingen in een ander perspectief zetten.

6. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.168
    3.816
    113
    Een biecht komt denk ik altijd voort uit schuldgevoel of schaamte en het liefst zou je bij onderwerpen als behoefte aan tijd voor jezelf hebben dat mensen dat gewoon duidelijk kunnen aangeven en daar geen smoesjes en geheimzinnigheden voor nodig hebben, maar als dat nog niet mogelijk blijkt dan lijkt het me in elk geval mooi als mensen hier kunnen zien dat ze niet de enige zijn die daarmee worstelen :)

femkes vindt dit leuk.
  7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Mijn kinderen zijn al wat ouder, dus dan is het wat makkelijker inderdaad. Maar niet schuldig voelen hoor! Zodra mijn kinderen een beetje met de iPad overweg konden, kon mama af en toe een uurtje uitslapen! :oops:

conejita en Panter vinden dit leuk.
  8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Als mijn oudste 2 dochters geweten hadden dat wij naar het strand gingen dan hadden ze niet blij vanmorgen naar school en het kinderdagverblijf gegaan en hadden ze heel graag mee gewilt.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

helaas.....ik wordt niet meer ongesteld, dus heb ook niets meer in huis....

Jammer! Was de PERFECTE plek geweest :roflmao:

Kaatje80 vindt dit leuk.
  10. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Misschien ziet niet iedereen de dingen precies zoals jij dat doet. In plaats van iedereen te quoten en er iets van te vinden kun je natuurlijk ook gewoon de ander zijn of haar biecht laten doen zonder er iets op te zeggen.

11. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    En nee, ik ben niet sneu.. maar ook niet perfect helaas :rolleyes:

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.685
    113
    Er zitten mooie, grappige en trieste reacties tussen. Leuk om te lezen en vooral soms erg herkenbaar.

Vitamientjuh en Jules! vinden dit leuk.
  13. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik wilde je alleen maar een hart onder de riem steken dat je je daar echt niet rot over hoeft te voelen. Heeft niets met sneu zijn of perfect zijn te maken. Maar prima joh, weet ik in ieder geval dat jij dat niet waardeert.

14. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ik vind mijn oudste zoon soms zo lastig.. hij huilt al vanaf baby af aan heel veel (nu bijna acht) en kan het soms niet meer aan horen. :( wil soms gewoon er van weglopen en soms doe ik de muziek gewoon wat harder..

Ik fantaseer wel eens over een ex collega die 8 jaar jonger is...:oops:

Ik mis mijn man van vroeger.. hij is zo veranderd( hogere functie werk) hij gedraagt zich zo anders. Bot, minder empatisch, praat veel over zijn werk, iets arrogant geworden..

Blijdorp vindt dit leuk.
  15. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Dat snap ik maar je dochters zijn er ook bij gebaat als papa en mama af en toe samen een goede dag hebben ;).

16. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Mijn biecht voor vandaag!

Deze mega pot was gisteravond dus nog vol:oops:

En mijn man heeft mee zitten schransen:p:p

Bijgevoegde bestanden:

Cmt, Chocolat en Blijdorp vinden dit leuk.
  17. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ik waardeer het inderdaad niet dat iemand mij sneu noemt, alleen maar omdat zomaar een weekend weg gaan voor mij niet de normaalste zaak van de wereld is.. maar het zal wel aan mij liggen, en ik zal maar niks meer plaatsen in dit topic

puzzelstukje en Chocolat vinden dit leuk.
  18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Ik ben morgen een dag helemaal alleen thuis. Meestal rommel ik dan wat in huis, ga wat lekkers koken, netflixen, boek lezen, e.d. Heel fijn altijd.
    Maar nu heb ik bedacht dat ik maar eens de deur uit moet gaan. Leek me opeens zo heerlijk om in mij eentje naar de bios te gaan, naar een film van mijn keuze. Dus alvast een kaartje online gekocht, zodat ik niet kan terug krabbelen.
    En nou zit ik toch de hele tijd excuses te bedenken om niet te gaan, omdat het toch een beetje gekkig voelt om alleen te gaan.

Blemma, Vitamientjuh, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Triangel

Triangel Niet meer actief

Gewoon gaan, en er heerlijk van gaan genieten!!

Adje vindt dit leuk.
  20. Janna

Janna Fanatiek lid

Ze noemt jou niet sneu. Ze vindt het sneu voor je. Dat is iets heel anders.

Hopsatee, Marchella, loetje en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina