De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Kladblok? Kun je niet via Firefox op het forum? Dat ie het dan wel doet?

Ik weet niet welke browser je nu gebruikt natuurlijk. Ik heb geen last van het toetsenbord probleem.

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Pff, ik baal van de moeder van een klasgenootje van mijn oudste (6 jaar). Mijn oudste dochter kon net vertellen dat er dus 4 kindjes dood zijn gegaan omdat een bakfiets door gleed en onder een trein kwam en dat nog een kindje en mama (volgens haar dus mama en niet leidster) niet dood waren maar wel naar het ziekenhuis moesten. Dat had ze dus van een klasgenootje gehoord en die had het dus van mama en een hulp juf gehoord (dus ook best pissig over die juf)
    Dat verhaal vertelde ze dus net waar dr zusje van 4 ook bij was....

3. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw

Hahaha hier precies zo! Een hele dikke. Mijn man heeft al tig keer gekeken maar kan niks vinden :eek:

4. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik zou het liefst nooit meer gaan werken en mijn zoontje altijd bij me houden. Hoe moet ik straks zulke berichten aanhoren met drie kindjes? :(
    Vandaag heb ik hem maar extra geknuffeld en niet gemopperd ondanks dat hij zijn typische peuterpuber-gedrag vertoonde.

5. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.168
    3.816
    113
    Ik heb alleen chrome op mijn telefoon en dat wil ik eigenlijk zo houden. Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom ik hier nog ben, op zo'n onbeveiligde site waar ik niet eens kan typen, dus dat zal wel betekenen dat ik verslaafd ben.

Manque vindt dit leuk.
  6. Manque

Manque Niet meer actief

Als iemand een zaak aanspant tegen ZP, omdat de pagina geen SSL-certificaat heeft (en daardoor onze informatie niet encrypted verstuurt) en daarmee de AVG niet in acht neemt, gaat dat ZP heel veel geld kosten. Want als je de pagina bezoek via een publieke WiFi kan ZP de integriteit van onze informatie (e-mailadres en IP-adres) niet waarborgen. Daarom gebruik ik VPN (wat ZP vervolgens weer verbiedt in zijn statuten, heel raar). Zo'n certificaat kost helemaal niks. Letterlijk niks. Maar ze moeten het wel installeren, want dit kan ze de hele pagina kosten. De boete kan oplopen tot 20 miljoen of 4% van de omzet, afhankelijk van wat het hoogste is.
    https://ictrecht.nl/2017/09/25/wat-zijn-de-risicos-bij-overtreding-van-de-avg-deel-1-boetes/

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik denk nog steeds aan een leuke man van onze vakantie. Zijn nu 5 dagen thuis en ik voel me net een puber met vakantieliefde. Hoe erg:roflmao: Ach, dromen mag toch?

DastyQueen vindt dit leuk.
  8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik snap dit inderdaad ook nog steeds niet. Hoe moeilijk is het nou om je certificaten up to date te houden.

Manque vindt dit leuk.
  9. Manque

Manque Niet meer actief

Heb jij een goede rechtsbijstandsverzekering? ;)

Afkes 10tal vindt dit leuk.
  10. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

Oh dat voorspelt wat..mijn dochter is nu ook 14 mnd en we gaan ook voor het eerst vliegen over anderhalve week als ouders. Met de oudste zijn we nog niet wezen vliegen. Ben erg benieuwd.

DastyQueen vindt dit leuk.
  11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Helemaal eens...

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113

Nou laten we met z'n allen een advocaat nemen, scheelt een hoop kosten, en dan klagen we als groep zp aan. :D

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Beste Manque,

Op dit moment draaien wij versie 1 van de forumsoftware. In november/ december gaan we over versie 2 van de software en dan wordt gelijk het SSL certificaat meegenomen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Vulpen vindt dit leuk.
  14. Manque

Manque Niet meer actief

#4635 Manque, 20 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2018
    @Beheer Okee! Half jaar te laat, maar toch goede plannen ;)
    Nu hopen dat iedereen even geduldig is! En tot die tijd moeten de leden op een openbaar netwerk een VPN-client gebruiken. Ik gebruik naar tevredenheid Orbot.

15. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Jullie weten dat dit een werkje van 5 minuten is?

Manque vindt dit leuk.
  16. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb het idee dat dit bij een systeembeheerder ligt die te weinig tijd heeft.
    Ik zal eens kijken of ik de commando kan sturen, momentje.

17. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Zou kunnen inderdaad.

Commando sturen? Wat bedoel je daar mee?

18. Manque

Manque Niet meer actief

#4639 Manque, 20 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2018
    TADAAAA

@Beheer
    sudo add-apt-repository ppa:certbot/certbot
    sudo apt-get update

NGINX:
    sudo apt-get install python-certbot-nginx
    sudo certbot --nginx -d zwangerschapspagina.nl -d www.zwangerschapspagina.nl

APACHE:
    sudo apt-get install python-certbot-apache
    sudo certbot --apache -d zwangerschapspagina.nl -d www.zwangerschapspagina.nl

KleineLai en iMoeder vinden dit leuk.
  19. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Heel herkenbaar:oops:

Deel Deze Pagina