Gewoon even in haar bed zetten met wat speelgoed Samen douchen Of haar in de badkamer neerzetten met speelgoed
Die eerste ga ik zo proberen! T is te warm om nog niet te douchen. Optie 2 en 3 gaan niet ivm een inloopdouche zonder deur of ze wandelt de douche uit of in haha (beide opties inclusief uitglijden).
@Blijdorp Je kunt haar ook in de kinderstoel zetten met speelgoed of een tablet met filmpjes. Ik zet R. altijd in zijn bedje met speelgoed en filmpjes. Ik douche wel altijd met de badkamer deur open om hem te kunnen horen.
Als je een bad hebt kan je haar ook even daarin zetten met speelgoed (zonder water), kan je haar vanuit de douche zien en kan ze toch niet weg
Thnx voor de tip, deze zal normaal wel werken maar we hebben een bad maar er staat een muur tussen de douche en het bad. (Ons bad staat in de slaapkamer ).
Zet haar badje in de douchecabine (of erbij) en ga zelf douchen terwijl zij lekker zit te spetteren. Je eigen spullen in de douche leggen, zodat je j3 direct kan aankleden en dan kind eruit halen. Edit; ik zie nu dat het mosterd na de maaltijd is haha.
Dat weet ik na bijna 3 j nog niet. Misschien vastzetten in een stoeltje in de badkamer met een filmpje op onbereikbare afstand?
Ik ben er na bijna 5 jaar ook nog niet achter. Het zou theoretisch wel kunnen, maar dan mag ik daarna meteen de ongevallenverzekering of inboedelverzekering een mailtje sturen. Ze breken elkaar of de tent af.
Dank je wel! Ik hoop dat het goed komt, en hopelijk weet ik in de komende weken of maand of er een oplossing is. Fingers crossed...
Je hebt al veel tips gekregen. Mijn zoon is van begin febr 2016 en ik heb hem geleerd. 1. Samen douchen of ik zet hem op een antislipmatje heb er 2 waar hij dan niet vanaf mag (lukt aardig omdat hij wel eens uitgegleden is) of in een bak waar hij in kan zitten als badje met speelgoed en die zet ik dan naast mij neer onder de douche. 2. Toen hij nog in de kinderstoel zat deed ik hem in het stoeltje van de kinderstoel ook met speelgoed zette ik heb ook in de badkamer. 3. Want nu vaak gebeurd is dat hij op de grond in de badkamer zit op een kussen en neemt hij zelf wat speelgoed mee en ik doe de deur op slot zodat ie niet kan ontsnappen. Succes!
Thnx voor alle tips, nieuwe biecht: Ik heb net voor het eerst sinds 16 maanden gedoucht terwijl ik alleen thuis was met mijn dochter en ze wakker was! Ze heeft lief in haar bedje gespeeld met wat knuffels. Oké extra biecht: ze mocht haar speen erbij. (Onze badkamer is niet kindproof: open inloopdouche, open kasten en badkamer in een andere kamer. Kinderstoel kan ik niet naar boven tillen, dochter loopt net dus zitten weigert ze pertinent.)
Eentje die ik zelden durf te zeggen; Ik vind dat borstvoeding erg verheerlijkt wordt, en dat ermee stoppen daardoor automatisch een schuldgevoel geeft.
Haha, overigens ben ik niet anti bv hoor. Maar soms lijkt het of stoppen alleen geoorloofd is als het niet lukt en je weet ik niet wat dan al geprobeerd hebt.
Ben ik het met je eens hoor. Borstvoeding is heel goed natuurlijk, maar doe wel normaal. Het is maar borstvoeding, geen kaviaar of zo
Ik heb zoveel ergernis naar een gezin hier in de buurt dat elke ochtend hun kinderen om half 8 buiten laat spelen. Dan zijn het ook nog eens 6 kinderen en zo druk. Altijd fijn in de weekenden. Of nu nog voor schooltijd. Maar dan laat mijn man mij realiseren dat wij dat over een aantal jaar waarschijnlijk ook doen met onze duizend kinderen, zodat we lekker rust hebben in de ochtend. En dan denk ik; ‘Ja, lekker rustig. Dat gaan we doen’
Mijn moeder heeft eerder van dit soort reacties gehad dat ze bijna doodging door een stukje komkommer. Echt te bizar voor woorden maar zo heftig werden die reacties uiteindelijk. Ik weet niet of je hooikoorts hebt maar je kunt vaak ook voelen dat je in je hooikoorts tijd heftigere reacties krijgt op eten waar je allergisch voor bent. Omdat je lichaam dus al continu geprikkeld word. Het is iets bizars hoor die allergieën.