De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb vannacht waardeloos geslapen. Ik ga vanavond naar Ed Sheeran en voel me sinds gistermiddag alsof ik op schoolreisje ga:oops: ik was zo zenuwachtig en heb er zoveel zin in dat ik series ben gaan kijken zodat de tijd sneller gaat:oops:

vinorosso, famofthree, Belle22 en 15 anderen vinden dit leuk.
  2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    *ik een ster ben in negeren. Mij vaak "oost Indisch doof" opstel omdat ik gewoon geen zin heb om überhaupt naar iemand te luisteren

*soms naar boven vlucht als er onverwachts visite komt waar ik echt geen zin in heb.

*ik mezelf betrap op gezinsleden achter de vodden aan te zitten als het om rondslingerende spullen gaat en ik zelf mijn jas op de stoel hang en mijn schoenen niet in de kast zet

*te veel ja en amen zeg omdat ik geen zin heb in gedoe en dan mezelf daardoor wegcijfer

*stiekem naar de Mac ga als iedereen slaapt en ik zeg dat ik nog even een bakkie ga doen bij iemand

*opgevouwen was te lang in de mand laten zitten waardoor ik het 3 dagen later weer kan gaan opvouwen

Belle22, Paardenbloem en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  3. louan

louan Niet meer actief

Leuk topic.

Mijn biecht dan:
    - Ik ben een veel te eerlijk mens eigenlijk en soms vind ik dat dus heel erg. Want snij mezelf altijd in de vingers. Weinig te biechten dus.

Al roept mijn vriend nu net met de vraag of ik die ijskoffie heb gepakt ( die hij voor mij had verstopt); ja:oops:.

Blemma, Vulpen en Nellie4 vinden dit leuk.
  4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Zeggen tegen zoontje dat ik geen idee heb waar dat ene stuk speelgoed is, terwijl ik t die avond ervoor verstopt heb omdat ik er gek van werd.
    Zelfde met speelgoed dat ineens 'stuk' is. Geen idee hoe dat komt?? :D

mutskuh, Chocolat, Lisanne1811 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh herkenbaar dat doe ik op t werk :oops:

6. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Dat heb ik pas voor het eerst gedaan :oops:
    Ik voelde me erg schuldig maar geniet ondanks dat nog steeds van de rust :D
    Ik heb het toetertje in een onbewaakt ogenblik snel in de tissue doos gestopt en daar zit hij nog steeds :roflmao:

7. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

In mijn aankomende rooster zie ik dat ik 2 x een halve dag ben ingedeeld (tot 12.30). Het is dan "papadag" en heb in onze kalender gewoon gezet dat ik tot 17.00 werk...

Zoe123, conejita, Loetje85 en 28 anderen vinden dit leuk.
  8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    • Dat mijn eerste levensbehoefte ‘s morgens koffie is. En dat er eigenlijk niemand tegen me moet praten voordat er minstens één slok in zit.
    • Dat ik zwemlessen (kijklessen) en afzwemmen echt zooo saai vind, maar voor de kinderen altijd deed alsof het super tof was. Laatst zwom jongste dochter af voor C en ik was zo blij dat het met school was. We mochten wel kijken, maar waren nu geen 500 andere ouders bij, dus dat scheelde al. Het was nog steeds super saai. (Gelukkig de komende 3 jaar zwemlesvrij)
    • Dat ik op sommige dagen blij ben wanneer de jongste twee in bed liggen.
    • Dat ik eigenlijk geen klassenmoeder wilde zijn, maar ‘ja’ zei omdat de juffen het vroegen. En daar heb ik zo’n spijt van. De ouders bij deze klas zijn voer voor het script van De Luizenmoeder’ en ik ben dat gezanik over de meest lullige dingen zo zat.
    • Dat ik heb gedroomd dat ik op een begraafplaats was en een dode in een kist wat tegen me zei. Zal vast door dat spoken-topic komen :roflmao:

Chocolat, Angel1980, Vitamientjuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    De buurvrouw kwam laatst naar mij toe met de mededeling dat ze het raar vond dat iemand al om 7 uur de wasmachine aan had... Ze weet alleen nog steeds niet dat ik die gene ben die om 7 uur de eerste was in de wasmachine stopt.:|

Oh en als ik gek word van 1 van mijn katten en hij sluipt stiekem het washok in doe ik wel eens de deur dicht en ga lekker rustig met een kop thee op de bank zitten en genieten van de rust. (als zoontje ook op bed ligt) Dan komt hier nu de dubbele biecht, soms vergeet ik de kat en zit hij een uur in het washok.:roflmao:

Loetje85, PenK, mutskuh en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

- Ik word gek van dat mijn man bepaalde toonhoogtes slecht hoort, mijn stem valt er blijkbaar precies in. Maar vind t wel prettig dat ik soms hardop kan mopperen over hem zonder dat hij het hoort.

- Ik heb een hekel aan speelgoed in de woonkamer, maar sinds gister staat er zo'n $*%¥ Ikea keuken.

- Ben aan de lijn, maar zorg ervoor dat ik iedere dag wat chippies kan eten want anders word ik chagrijnig.

- Lijd blijkbaar aan een imposter syndroom (wel fijn nu te weten hoe het heet).

- Ga regelmatig een bakkie doen bij mn moeder "voor de gezelligheid" of zodat ze mn dochter een paar uur entertaint.

- Kan niet wachten op vanmiddag, eindelijk weer eens met man weg terwijl dochter even bij opa en oma is.

11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ohhh superleuk! Ik ga morgen met mijn puberdochter :)

12. Lilium

Lilium Niet meer actief

Dit is ZO herkenbaar.

13. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    - Ik voed m'n dochter vegetarisch op terwijl ik stiekem nog af en toe naar de visboer ga om kibbeling te eten. Als de visboer m'n dochter dan een stukje aanbiedt zeg ik dat ze allergisch is voor vis :eek:
    - Ik heb mijn moeder nog steeds niet de ware leeftijd van mijn vriend verteld (hij is dus 52) omdat ik geen zin heb in gezeur
    - Ik zeg soms tegen m'n moeder dat ik eerder moet werken zodat ik de tijd heb om eventjes helemaal alleen een terrasje te pakken

Chocolat, Belle22, Lisanne1811 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Whahaha die eerste moest ik zo hard om lachen :D

Blijdorp vindt dit leuk.
  15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Leuk! Ik zit met mijn schoonzusje al te appen over vanmiddag. We hebben er zin in. Heb zo’n raar gevoel in mn buik haha. Echt erg. Ben 30, geen klein kind :D

Caithy vindt dit leuk.
  16. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    - ik vind het leuker om voor m’n baby te winkelen dan voor mijzelf.
    - ik ben gek op frikandellen.
    - ik heb een hekel aan m’n werk.

Luuz en Blijdorp vinden dit leuk.
  17. Linda86

Linda86 VIP lid

*Ik heb zakken snoep en chips in het washok liggen. Soms denken man en de kinderen dat ik druk bezig ben met was opvouwen / strijken / etc. en in werkelijkheid zit ik dan heerlijk te relaxen met mijn telefoon en wat lekkers :D
    *Als ik geen zin heb om te koken, bel ik rond 16:00u naar mijn man om te zeggen dat ik het vlees vergeten ben uit de vriezer te halen en of hij even na wil denken wat hij dan wil eten. Meestal (altijd) bestellen we dan wat.

Zoe123, Loetje85, PenK en 22 anderen vinden dit leuk.
  18. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik vind knutselen/ kleuren met de kinderen verschrikkelijk.

Als ik iets stuk gemaakt heb wat ook mijn man z'n schuld kan zijn doe ik altijd net of hij het gedaan heeft.

Mijn duurdere chocola verstop ik voor mijn man, mijn ouste denkt dat ik dat doe zodat papa het niet op eet maar ik verstop het zodat hij niet weet hoeveel ik eigenlijk eet.

Gisteravond ben ik langer boven gebleven toen ik man hoorde mopperen dat dochter eindelijk op de wc had gepoept, maar het was diarree dus ze was behoorlijk vies.

Ik dit jaar eigenlijk niet zoveel zin aan de camping heb terwijl we net een nieuwe voortent en luifel hebben gekocht..

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mijn dochter van 3 heeft een wansmaak qua kleding. Laatst stond ze bij H&M naar veel lelijke pailettenshirts te wijzen. Dan stel ik haar teleur dat haar maat er niet meer is.

qwerty123, Chocolat, Riverdale87 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Dat ik af en toe geen zin heb in het geklaag, gezeur, zelfophemeling, werksuccessen, geroddel, ongevraagde adviezen van anderen...

Maar ik knik, zwijg en lijd in stilte...

Chocolat, Lisanne1811, Itsme123 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina