Ik moet dit even opbiechten.. Sinds de omgangsregeling verbroken is vanuit mijn kant (i.v.m. ernstige reden), heeft mijn ex niets meer van zich laten horen. Ik vind het super sneu voor mijn zoon, maar zowel voor hem op langere termijn, als voor mijzelf, hoop ik dat ex nooit meer wat van zich laat horen.
Ik kreeg vandaag een gratis bos bloemen bij de kassa van de supermarkt. Vanwege de warmte moesten ze er vanaf. Ik ben ermee naar mijn moeder gegaan, en heb het haar gegeven als dank voor de oppas van afgelopen weekend. 'Dat had je niet hoeven doen hoor'.
Ik had eigenlijk vandaag de meeste spullen klaar willen leggen, gewoon om het overzicht te krijgen. Maar ik moest boodschappen doen, kinderen uit school halen, zo de oudste naar sport brengen en daarna koken. Dus dan wordt het zaterdag. Mijn oudste wil wel graag helpen, dat kan hij ook wel, dus ik stuur de andere met papa op pad denk ik.
Dat ik momenteel alles even zwaar vind... Er gebeurt zoveel om me heen. Dat ik het liefst weg wil rennen en niet meer terug wil komen
Heb ik overwogen, maar ik vind het toch best duur en ik heb eigenlijk niet graag iemand in mijn huis als ik er zelf niet ben.
Moet dat dan? Dit gebruik is compleet langs mij heen gegaan. Ik geef al vier jaar niks en dat bevalt mij prima. Ik hou dat nog een paar jaar vol.
Ik ben pas vergeten om mijn dochter naar mindfulness training brengen. En nu aan het eind van het schooljaar lever ik nog net voor de deadline pas geld en knutsels in. Ik heb een bloedhekel aan kinderfeestjes als ik die zelf moet organiseren. Soms zeg ik niets in de hoop dat ze zelf ook vergeten. Maar dat gebeurd natuurlijk niet. Gisteren ook acht joelende kinderen thuis . Na kadootjes, stoelendans gingen we eindelijk naar de bowlingbaan en zag de gelegenheid iets langzamer te fietsen terwijl man en oma met de auto gingen. Kom ik aan staan ze me allemaal vragend aan te kijken . Er was niemand!!! En van mij verwacht met een oplossing te komen. We zijn naar een strandje gegaan en kinderen waren zeiknat en tien naar de Mac. Vandaag naar de bowling gebeld. Duizend excuses en na de zomer een keer gratis bowlen.
Ik biecht op dat ik geen flauw idee heb wat een meme verbod inhoud. ... Ik ken wel memmen . Dat zijn borsten, dus toen ik dat voor heet eerst hoorde was ik best wel verbaasd....
Ik biecht op dat ik in staat van moord ben! Gewoon. Omdat ik me zo voel. Iedere keer als een van de kinderen "mama" zegt, rol ik met mn ogen. Grrrrr ven zo zwaar geirriteerd! En dat volkomen onterecht, want ze zijn zo ontzettend lief aan het spelen. Maar toch
Oh nog eentje: ik kan helemaal los gaan op van die schunnige hiphop zoals Badman Ollo van Bizzey (gewoon even youtuben en luisteren zonder de kinderen erbij!)
Ik heb net heel hard meegezongen met Childish Gambino, This is America. De buren zullen nu wel denken.
Omdat we dat nooit voor elkaar doen eigenlijk. En de prioriteiten momenteel meer liggen bij het sparen voor een nieuw huis. Maar uiteindelijk vandaag geen cadeau meer gekregen, maar wel een heel mooi nieuw huis gezien waar we een bod op gaan doen. Dus als de verkopers nu morgen akkoord gaan ben ik best blij met mijn verlate verjaardagscadeau haha