De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Hahahaha dit dacht ik ook

Liekje81 vindt dit leuk.
  2. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    De muziek van de buurjongen staat op standje festival maar durf er niks van te zeggen want hij is best wel een tokkie en zn ouders zeggen er ook niks van :oops: en nu zit ik geïrriteerd buiten

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb afgemeld voor een verjaardag. We mochten tussen 14.00 en 16.00 komen. Ik zit langer in de auto dan dat ik daar ben. Geen zin in met dit mooie weer.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik vind het wat anders als je een uur van tevoren af belt wanneer je grote plannen hebt of afzegt wanneer ze allerlei dingen in huis hebben gehaald. Ook wanneer je echt een dag weg hebt gepland zou ik het niet doen. Bedoelde meer als we gewoon ‘rond een uur of xxx’ in de stad een snelle kop koffie zouden doen oid. Ik zie vind er wel een nuance in zitten.

5. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Een vriendin van mij deed dat ook regelmatig. Ook al is het maar op de koffie komen of ergens wat gaan drinken, ik rekende er wel op. Ik heb er de vriendschap om beëindigd. Het is echt een irritante, respectloze gewoonte.

Biny, Bailey07, cactusje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tsja dat mag je vinden hoor :) maar nu laat je het klinken alsof ik het wekelijks doe. Als het sporadisch gebeurt vind ik het geen wereldramp. ;)

kleinepien vindt dit leuk.
  7. rums

rums Niet meer actief

Dat ik een hekel heb aan ouders die vinden dat hun kind hoogbegaafd is. Er is een verschil tussen dingen goed oppikken/voorlopen en hoogbegaafdheid.

En dat ik net een klein badje buiten heb gevuld voor de kinderen. Ondanks het advies niet onnodig water te gebruiken.
    Maar tot op heden houden we er echt rekening mee.

Bailey07, Emsy, Aardbeitjes en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik biecht op dat ik heb gezegd; ja ga maar schat het is vakantie, geniet maar van je mannendag...dat ik stront ziek word van mijn kinderen die liggen te tieren o_O en dat ik dus nu mijn man de hoogste boom in wens! ;)

butterblue, Bailey07, Vitamientjuh en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn man is het weekend weg. En alles gaat ineens zo soepel thuis. Zoontje is veel rustiger, slaapt beter. Het huis is en blijft aan de kant, ik kan eten waar ik trek in heb en ben de baas over de afstandsbediening.
    Ik mis hem niet eens en vraag me soms stiekem af of ik hem zou missen als ie voor altijd weg zou gaan:oops:

Mamavanvier95, Chocolat, Rosje83 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Biecht: ik heb net een biertje in de trein gedronken terwijl ik dat zó pauper vind hahaha. Expres in de tussenruimte gaan zitten. Ben sinds een tijdje weer eens een avondje uit (hapje eten) met vriendinnen en ben echt in een ondeugende bui dus dacht: who cares?! Bekijk bijlage 581430

famofthree, Lilium, Cin85 en 13 anderen vinden dit leuk.
  11. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik wil even opbiechten dat ik zonet in een verveelde bui het hele mooie mannen topic nog n keer heb zitten doorbladeren. En kom bijna in de verleiding om beheer te vragen die te heropenen en wat mooie voetballers te spammen.

Bailief vindt dit leuk.
  12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier precies zo!! Maar toch mis ik wel die gezelligheid na een tijdje

Panter vindt dit leuk.
  13. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Terwijl we in de tuin zaten na het eten is de jongste zijn broek aan het volpoepen. Ik sta op en zeg dat ikzelf ook nodig moet, dus deze is voor mijn man.

Ik moet helemaal niet, maar heb zo geen zin in die vieze broek. Kan ik wel even lekker 10 minuten op de telefoon zitten in alle rust.
    Vanaf de wc hoor ik de kleine “mama mama” zeggen. Man zegt; “nee knul, mama kan je nu niet redden. Sodeju wat een lucht!”
    :oops:

Chocolat, femkes, Zonnestralen en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.878
    2.562
    113
    Ik kijk een veel te drukke gamer op YouTube en daar ben ik ook echt te oud voor haha maar vind het heerlijk

Manque vindt dit leuk.
  15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Pff tokkie, dat kan niet hoor :rolleyes:
    Je ziet er goed uit! ❤ nogmaals veel plezier lieverd!

Schuurpapier vindt dit leuk.
  16. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoe dit verder nog is afgelopen?

17. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Toen mijn man in januari bijna 2 weken naar familie in het buitenland was heb ik hem ook totaal niet gemist
    Zit hem wel eens te pushen van de zomer een paar weken alleen te gaan maar helaas

Panter vindt dit leuk.
  18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Dochter heeft een surprise ei gekregen van mijn moeder en die zit ik nu op te eten want ik vind zulke chocola zo lekker.

Biny en HooyoShimbir vinden dit leuk.
  19. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik was de baby voeden en naar bed brengen. Hij sliep al, maar ik ben nog even boven gebleven in de hoop dat mijn man vast zou stofzuigen. En...missie geslaagd :D!

Chocolat, Biny, marloes80 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ik herken dit wel :$

Deel Deze Pagina