De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ansji

Ansji Niet meer actief

Waarschijnlijk wel, maar daar zegt hij dan niet zoveel van. Hij zegt er wel wat van als het in 1 week nogal veel is wat ik heb gekocht. Als hij het in onze kast vind of in die van de kinderen, heeft hij geen idee wanneer het daarin beland is.

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.298
    17.188
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Allemaal herkbaar. Maar het komt vast weer goed. ;)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ah een lotgenoot :)
    Iedereen vind het ook altijd maar grappig (want hoe kun je nou bang zijn voor ballonnen) maar het is helemaal niet grappig :oops:

Ellen8, Triangel en Ansji vinden dit leuk.
  5. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Wat kunnen mensen toch dom doen. Fobieën zijn niet grappig. Een fobie voor ballonnen hoor je net zo serieus te nemen als een bijvoorbeeld claustrofobie.

6. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik ben bang voor verklede steltlopers. Als ik ze zie loop ik er het liefst met een grote boog omheen en als ze mijn kant op komen wil ik huilen en wegrennen.
    Mijn dochter is er ook bang voor kwam ik achter toen we in Wildlands in Emmen waren. Zo’n ding kwam heel dicht bij haar en ze moest er echt van huilen en i.p.v. dat die engerd weg ging kwam ze nog wat dichterbij. Trut! Toen had ik geen zin om huilend weg te rennen, maar om die f*cking stelten onder haar vandaan te schoppen :mad:.

7. Ansji

Ansji Niet meer actief

Jeejh, iemand die het begrijpt! Ik schaam me altijd kapot dat ik op verjaardagen zenuwachtig word van die dingen of bij de mac er zo ver mogelijk vandaan wil zitten. Mijn kinderen krijgen wel een ballon, maar die laat ik gerust diezelfde avond nog leeglopen...:oops:

8. Evi88

Evi88 Niet meer actief

@Ffion hier precies hetzelfde! Clowns horen daar voor mij ook bij. Bbrrr..

Ffion vindt dit leuk.
  9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    - ik ben een soort hoarder als het om kleding en boodschappen gaat. Dat komt omdat ik werkelijk een tering hekel heb aan winkelen en boodschappen doen
    - omdat ik zo een enorme hekel heb aan boodschappen doen, stel ik het regelmatig uit totdat ik echt wel moet (het wc papier op is bijv).
    - ik moet mezelf altijd dwingen om dingen buiten de deur te gaan doen. Ik ben de definitie van een huismus dus als ik mezelf geen schopje zou geven dan kwam ik nooit ergens.
    - ik koop jongens korte broeken voor mijn dochter omdat we meisjes shorts allebei stom vinden. (Te kort, te strak, geen broekzakken en mijn dochter vind ze niet stoer en loopt liever in skater kleding)

10. Indire

Indire Actief lid

28 apr 2018
    338
    488
    63
    Ik ben heel erg bang voor slangen. Ik vind ze enorm weerzinwekkend. Ik kan niet normaal naar plaatjes ervan kijken en in een dierentuin loop ik niet langs de terraria. Als ik het hier met iemand over heb ben ik vervolgens heel bang dat iemand het leuk vindt om een grap met me uit te halen om te checken of ik echt zo bang ben. Het wordt ook steeds erger. Ik heb nu ook schrikreacties als mensen zo'n enorme knuffelslang in een kinderkamer hebben liggen.

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

- Ik ben kritisch op sommige dingen die mijn man doet, maar vervolgens doe ik hetzelfde en weet het dan zo te draaien dat het bij mij minder erg is..
    - Ik vind een aantal vrienden van mijn kinderen echt niet leuk en kan het dan heel moeilijk opbrengen om aardig te zijn
    - ik ben chipsverslaafd

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    We eten vanaf vandaag ongezond tot aan dat de vriezer leeg is.

Dat geld ook voor de kasten.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn stadje achter mij te laten. Maar doe thuis wel alsof ik het leuk vind omdat ik hun niet ertegen op wil laten zien.

Ik heb vandaag helemaal geen zin om mij aan te kleden.

Blijdorp en Popidepi vinden dit leuk.
  13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    - soms zeg ik dat boven de was ga doen/opruimen maar dan ga ik een tijd op bed liggen met mijn telefoon spelen....rust...
    - ik vind mijn werk na 10jaar plezier echt heel stom.
    - ik vind het soms heel moeilijk om sociaal te zijn.

Popidepi en Angel1980 vinden dit leuk.
  14. Nimue

Nimue Niet meer actief

- Dat ik sommige kindermuziek eigenlijk best leuk vind. Ik huil ook om de gevoelige kinderen voor kinderen liedjes maar zing en dans ze wel allemaal mee.
    - Dat ik me vaak behoorlijk eenzaam voel, ik zou eigenlijk best graag weer een relatie willen en nog eens zwanger zijn maar dat laatste zit er (voorlopig) niet meer in.
    - Dat ik zo veel mogelijk aan het milieu probeer te doen maar als ik het koud heb zet ik meteen de verwarming aan, en dat is best vaak.
    - Sommige huishoudelijke dingen stel ik uit tot het niet langer uitgesteld kan worden.
    - douchen stel ik ook uit, daarom heb ik wijs niet gereageerd in het "douchen" topic.

fanona, Vitamientjuh, Lisanne1811 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

- een keer langs de auto van de buren van vrienden 'geschuurd' (lees schade gemaakt) en heel snel weggereden
    - luchtbedden die ik online heb gekocht nooit betaald omdat ze de rekening niet hadden opgestuurd (inmiddels 2 jaar gelden) Ze waren samen ruim 300 euro
    - nu veel lang pauze neem omdat dit topic zo leuk is en ik 8 pagina's heb om te lezen :D

16. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Ik kan het, sinds ik moeder ben, niet meer drooghouden bij kinderkoortjes. Kinderen voor kinderen, kerstuitvoering op school, casper en emma.. Huilie huilie!

Ik zeg regelmatig dat ik niet kan (bijvoorbeeld op niet herl belangrijke bijeenkomst van werk of poetsavond op schoolvan Y), terwijl ik eigenlijk gewoon geen zin heb en de hele avond thuis rondhang..

Zara75, ellessinia en Nimue vinden dit leuk.
  17. Evi88

Evi88 Niet meer actief

- ik ben liever lui dan moe.
    - ik irriteer me mateloos aan mijn schoonmoeder, maar diep van binnen wil ik eigenlijk ook gewoon haar goedkeuring.
    - ik kan een hele zak chips leeg eten, voor 12:00.
    - ik huil heel hard om dierenleed.

Vitamientjuh en Blijdorp vinden dit leuk.
  18. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik ben panisch voor walvissen.
    Gelukkig kom ik ze niet dagelijks tegen:p

Nellie4, Triangel, In your eyes en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Mijn vrouw vouwt momenteel de was op in de slaapkamer en ze denkt dat ik heel druk aan het opruimen ben in de woonkamer. De realiteit is dat ik met mn voetjes omhoog op ZP zit. En nu moet ik wel alert blijven want zodra ik haar hoor moet ik snel van de bank af :oops::D

GewoonLinda, Zara75, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh dat is ZO herkenbaar!! Of wanneer je iemand tegenkomt op straat en je hebt geen zin in een babbeltje, draai ik mijn gezicht naar de straat en doe of ik ze niet hoor roepen. de eerstvolgende keer is het dan van: Ja, ik riep je vorige keer, maar je hoorde me niet...En dan ik: nee, sorry, ik ben slechthorend, dus ik heb je niet gehoord joh!!

Uiteraard gebeuren bovenstaande dingen natuurlijk ook wel eens echt zo, en dat is dan wel eens wat lastig.

Deel Deze Pagina