De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Dat ik even snel een pedicure ging doen en in de verleiding kwam en nu mijn nagels en een massage erbij heb genomen en veel langer weg ben dan gepland

Chocolat, Bailey07 en Manque vinden dit leuk.
  2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik altijd de klusjes verdeel tussen mijn man en mij.
    Als jij dan dit en dit doet, doe ik even dit.
    En kies altijd voor de korte , makkelijke klusjes voor mezelf en hij gaat er altijd mee akkoord :roflmao:

RoBiJe, Dinpin en 1981Mama vinden dit leuk.
  3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik had bij dat bloesje eigenlijk wel een Kriekje verwacht. Teleurstellend... :roflmao:

Geniet ervan! :thumup:

Bloem2310 en Schuurpapier vinden dit leuk.
  4. Manque

Manque Niet meer actief

Biecht:
    Wanneer ik een conflictje heb met iemand (denk: iemand kruipt voor in de supermarkt, een collega stuurt een passief-agressief mailtje etc.) fantaseer ik dat ik die persoon uitdaag voor een duel of gevecht. En dat er dan een stem klinkt die ineens heel hard galmt: "YOU ARE CHALLENGED" en dat er een boksring omhoog komt uit de vloer en dan klinkt er zo'n bel DINGDINGDING en gooi ik een cape af en mep ik die persoon finaal in elkaar.

Ik zal toch niet de enige zijn met die soort fantasieën.. of wel...? :oops:

Luuz, Zonnestralen, pregnantje en 14 anderen vinden dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Daarom vind ik het niet erg messtal dat ik 5 dagen pw alleen zit met de kinderen ;)

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nee zeker niet! Als mensen een grote mond tegen mij hebben of zo'n whatever houding dan gaat mijn fantasie naar standje "hóeverbloemikdezemoordhetbeste" of "ikslajeopjebakkesmodus".

Meestal houdt ik t netjes en verpletter ze gewoon met wat grove taal :D

Itsme123, Biny, Vitamientjuh en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Manque

Manque Niet meer actief

Pfew, gelukkig deel ik die afwijking ;) Wat de fantasie betreft! Bij mij blijft de grove taal uit, daar ben ik te laf voor :p

birds86 vindt dit leuk.
  8. maliro

maliro Niet meer actief

As we speak eet ik de smurfenknetterchocola van de kinderen op. Maar in my defence: het is het laatste pakje en ik heb 2 kinderen. Eigenlijk doe ik nu een goede daad. Door dit laatste pakje leeg te eten voorkom ik een ruzie tussen jut en jul.

Mamavanvier95, Cmt, Zonnestralen en 21 anderen vinden dit leuk.
  9. Manque

Manque Niet meer actief

Dat is gewoon goed moederschap :thumup:

maliro vindt dit leuk.
  10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dat is gewoon slim! (En lekker :roflmao:)

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb gisteren voor het gewonnen van mijn 5-jarige zoon met memory en daar ben ik best blij mee:roflmao:
    Mijn man denkt dat ik hem normaal laat winnen, maar dat is niet zo.

Chocolat, pregnantje, DN2017 en 11 anderen vinden dit leuk.
  12. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Thanks scheet! ♡

Bailief vindt dit leuk.
  13. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Sorry voor de teleurstelling! Erg lekker idd, maar ik kon alleen kiezen uit Amstel en Heineken. Allebei niet fantastisch :p

Whysteria vindt dit leuk.
  14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ik biecht op dat ik me gruwelijk irriteer als ik in de winkel in de rij sta, netjes op mn beurt wacht, advies krijg oid en dan gaat de telefoon... die dan direct opgenomen moet worden, alsof het een spoedgeval is.. terwijl dat ook gewoon een klant is. Ik vind dat altijd zo raar en ergens ook onbeschoft. Dan zou ik eigenlijk willen schreeuwen: “Hee ik ben aan de beurt” maar dat durf ik dan niet :oops:
    Sorry niet echt een biecht geloof ik :rolleyes:

15. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ik ben afgehaakt... helaas, het Tinder avontuur is alweer ten einde.
    Het is gewoon écht niet mijn ding :oops:

iMoeder vindt dit leuk.
  16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik biecht op dat ik verslaafd ben aan ASMR filmpjes Voor het slapen gaan. Zo rustgevend. Maar lang niet alles, vind alleen bepaalde dingen rustgevend.

17. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

#1597 NavyCrimson91, 14 jul 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2018
    Ik ook hoor!
    Niet met zo'n boksring erbij, maar wel fantasiën over uit de hand lopende ruzies.
    Bij het kleinste akkefietje ga ik al fantaseren. Bijvoorbeeld dat die persoon mij onterecht beschuldigd en dan ga ik allemaal goede argumenten verzinnen waardoor ik gelijk heb. En dat het uiteindelijk escaleert en ik die persoon gerechtvaardigd op de bek kan timmeren. Of dat ik vol drama het huis verlaat, de deur dicht smijt, alle contact met familie verbreek en een nieuw leven op ga bouwen in Thailand.
    Waarna die familie of vrienden op hun knieën smeken of ik terug wil komen, maar dat ik dat lekker niet doe.

En soms ga ik expres ruzie zoeken in mijn fantasiën. Dan beeld ik me in dat mijn partner iets heel ergs heeft gedaan, of me heeft verkracht ofzo:oops:
    En dat ik dan als sterke vrouw mijn koffers pak en hem huilend van berouw achterlaat.
    Echt erg:$

pregnantje, Bloem2310, Manque en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    @NavyCrimson91 en @Manque hahaha heb gelachen om jullie reacties. Ik geef ook maar eerlijk toe dat ik dat ook doe, maar dat is toch hartstikke normaal?! :p

NavyCrimson91, Manque en Biny vinden dit leuk.
  19. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Hahaha super herkenbaar! Ik heb altijd alleen zin in bepaalde klusjes, ik probeer het zo te brengen dat hij denkt er het beste van ons 2 vanaf te zijn.

Ffion en Nanoe2 vinden dit leuk.
  20. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Inmiddels is het plan om, als het mooi weer is en de ultra-retrotent waar ik vroeger met mijn ouders mee ging kamperen niet kapot of lek is, toch een weekje te gaan kamperen in Zeeland.

95C7A1DB-15FD-4CB6-A849-79CA62E6B746.jpeg

Chocolat, Jetje1, Marchella en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina