De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik biecht op dat ik rete trots ben dat ik na 4 weken na de opening van de winkel, men zoveel vertrouwen heeft in mij blijkbaar dat ik vandaag verantwoordelijk ben voor de winkel. Blijkbaar doe ik iets goed.
    Ik biecht daarbij ook op dat ik stiekem peentjes zweet omdat ik bang ben dat ik het niet goed doe. Ben gewoon zenuwachtig. Dat was ik niet eens op m'n eerste werkdag :oops::oops: en dat ik er alles aan doe om dat niet te laten merken...

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Ik biecht op.... dat ik (bijna) elke maand vreemd ga of verliefd word op iemand anders dan mijn man.:oops:

In mijn dromen.

Rond mijn eisprong :cool:

Mamavanvier95, Chocolat, Bloomm en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn biecht: dat ik zooo blij ben dat de jongste en middelste slapen en dat mijn man nog met de oudste op onze picknickplek is.

We zijn op vakantie, gaan morgen weer terug en ik heb echt even behoefte aan helemaal alleen zijn. Geen gevraag, gepraat en geruzie om me heen. En een groot glas cola voor mij alleen.

4. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik biecht op dat ik helemaal klaar ben met die warmte buiten.
    Je kunt geen kant op, alles is te warm. Alles wat je doet is teveel.
    Ik word er ongelooflijk chagrijnig van.

Chocolat, Bloem2310, Kippetje88 en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Je haalt de woorden uit mijn mond...

Ben er ONGELOFELIJK klaar mee.
    Van mij mag het gerust een week gaan sneeuwen :roflmao:

Itsme123, Indire, moielle en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Helemaal mee eens. Van mij mag het lekker gaan onweren en dan een dag of 2 koud zijn.
    Mn huis is een rommel, de strijk loopt achter en ik word alleen maar slaperig van dit weer!

Vitamientjuh, Waxinelichtjes en Floeperd vinden dit leuk.
  7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik wil dus even opbiechten dat ik me iedere vrije dag weer voorneem om vroeg op te staan. Zodat ik wat kan doen voordat het echt warm word. Vervolgens zit ik weer tot 1 uur 's nachts achter mn laptop geplakt en ga ik 's ochtends, nadat mn kinderen ontbeten hebben, weer terug naar bed tot een uur of 9/9:30.

8. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja hier ook. Ben bek af terwijl ik niks heb uitgevoerd vandaag, huis is een bende en mijn zoon voert mij danoon terwijl ik op de bank lig. Ik vind t best. :$

Bloem2310, tessa321, loetje en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. louan

louan Niet meer actief

Ik heb echt heel weinig schoenen, ik voel mij minder vrouw ofzo. Vind sowieso dat ik er verschrikkelijk uit zie:(. Terwijl ik altijd wel een echte tut ben geweest.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik erger me al een tijdje groen en geel aan mijn ondergoed lade. Veel lelijke, verwassen BH's die ik nooit meer draag, te kleine strings (omdat ik geen strings meer draag), eigenlijk iets teveel sport Bh's die niet zo mooi zijn, maar zo lekker makkelijk, lelijke katoenen onderbroeken van de Action. :$:$
    Ok ik ben single. Maar zo ga ik me natuurlijk nooit sexy voelen. :p
    Heb vanochtend de hele lade uitgeruimd en een hele hoop weg gegooid. Ook mooie dingen die ik nog voor mn ex heb gedragen, nou doeiii, dat trek ik dus echt nooit meer aan. Steek nog liever de hens erin! o_O
    Daarna ben ik lekker achter mn laptop gekropen en heb voor een klein kapitaal aan nieuwe lingerie besteld. Nu voel ik me een beetje schuldig dat ik zoveel geld heb uitgegeven. Maar aan de andere kant voelt het ook erg goed!! :D

Zo, dat is er uit. :cool:

11. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Koop nieuw ondergoed, dat helpt. ;)

DN2017, Lilium en louan vinden dit leuk.
  12. louan

louan Niet meer actief

Nou nog niet met die pens hoor:roflmao:voel mij absoluut niet sexy. Maar ga na de bevalling hard aan de slag om weer tot mezelf te komen en dan komt er ook zeker nieuw ondergoed:D:D

Ysabella en iMoeder vinden dit leuk.
  13. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik heb bijns een fles wijn op... :oops:

Bloem2310, Mississippi, 1981Mama en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ik zie het :p

famofthree, Lisa2, Zonnestralen en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik weet zeker dat jij prachtig zwanger bent en er helemaal niet verschrikkelijk uit ziet!

Riverdale87, HooyoShimbir, iMoeder en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Je biecht triggert mij.
    Ik biecht op dat ik mij voor de Nederlandse vrouw qua lingerie echt plaatsvervangend schaam. Wat trekken mensen in godsnaam aan joh??
    Het gros weet niet welke maat ze écht heeft, gezien de lelijke pasvorm van de bh's! Investeer in goed ondergoed svp ;)

Bloem2310 en 1981Mama vinden dit leuk.
  17. louan

louan Niet meer actief

Wat lief! Tis gewoon dat ik verschil zie. Ben helaas altijd wat te perfectionistisch geweest qua uiterlijk. Zorgde er altijd voor dat ik er (voor mijn gevoel) on point uitzag van top tot teen.

Nu moet ik gewoon erg wennen aan mijn lichaam met wat kilo's eraan en mn gezicht vind ik ook echt er anders uitzien:oops:. Kan mijn perfectionisme nu niet meer bijbenen ofzo:roflmao: en dat vind ik soms lastig en moeilijk te accepteren.

Nog ffies:D:D:D:D

Adrianaj, iMoeder en Ysabella vinden dit leuk.
  18. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Oeps, was gewoon een special effect ;)

Marchella vindt dit leuk.
  19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik vind het stom dat Blijdorp verdwenen is.

Dat ik nooit vlogs kijk, geen idee wie die lui zijn die in het vloggers topic genoemd worden.

En als laatste, er hangt meer kleding op de waslijn en in de wasmanden dan er in de kast ligt. Even geen zin in.

Chocolat, puzzelstukje en HooyoShimbir vinden dit leuk.
  20. Lilium

Lilium Niet meer actief

Dit!

En ik ben nu een tijdje aan het daten.. en ik merk dat ik ook wel echt een 30+single ben..
    Oma onderbroeken, want die zitten zo lekker. 1 persoonsdekbed, want dat is handiger met verschonen en wassen. Lelijke afgedragen bh's. Ongelakte nagels..
    Langzaam aan alles weer terug in het gereel aan het brengen.
    Nagels; check.

Nellie4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina