De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik biecht op dat ik net een uurtje heb geslapen op de bank :oops:

1981Mama, Vulpen en Colour vinden dit leuk.
  2. rums

rums Niet meer actief

Dat ik het een martelgang vind om mijn kinderen zindelijk te krijgen. Dat ik geen natuurtalentjes heb die zelf aangeven dat ze naar de wc willen en dat ik daar wel van baal.

Melief, Manque, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    - Ik speel teveel spelletjes op mijn telefoon.
    - heb mijn moeder nooit durven vertellen dat ik in een depressie zat.
    - heb een enorme wens voor een 2e kindje maar weet niet of ik dat wel red als ik alleen ben met 2 kinderen.
    - soms baal ik dat mijn vriend al 2 kinderen had uit zijn vorige huwelijk. Fantaseer er wel eens over hoe het zou zijn als dat niet zo was geweest.

Pimpelmeesje vindt dit leuk.
  4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    dit heb ik me dus nooit afgevraagd van tevoren en ik Red het idd niet :(

5. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ohjeetje wat vervelend zeg ! Dikke knuffel !
    Ik vind hier om het weekend 3 al zeer pittig. Laat staan dat het er dan om het weekend 4 zouden zijn. Maar och dat gerammel van die eierstokken. !!

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik was meer bezig met of ik nog een zwangerschap zou overleven en met hulp daarvoor van tevoren regelen. En dat ik na de zwangerschap super wankel/zwak zou zijn wist ik ook maar nooit aan gedacht dat ik ze ook allebei alleen heb 2dagen per week...

7. Lilium

Lilium Niet meer actief

Ik moet nieuw ondergoed gaan kopen . :D

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha slettebakje:p

Mamavanvier95 en Lilium vinden dit leuk.
  9. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik biecht op dat het me ook wel weer heel erg leuk lijkt om te daten. Lijkt me zo leuk om weer eens verliefd te zijn. En ik vind het jammer dat die fase in mijn leven voorbij is en waarschijnlijk ook niet meer zal komen. En eigenlijk vind ik het jammer dat heel veel andere fases ook al voorbij zijn.

brocante en puzzelstukje vinden dit leuk.
  10. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik heb vannacht gedroomd dat een vriend van ons mij heel romantisch ging kussen. En ik vond het nog fijn ook.

:oops::confused::|

marloes80 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  11. Lilium

Lilium Niet meer actief

Haha enorm!

Ik biecht op dat ik voor het eerst in 2 jaar weer eens iemand heb gezoend en ik was een beetje roestig. :oops:

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113

Ik heb van een oude vriend gedroomd die altijd verliefd op mij was, zelfs toen hij een vriendin had zei hij regelmatig dat als ik hem wilde hij de relatie direct zou beëindigen. Ik droomde dus dat hij achter mij heel dicht bij me kwam staan, ik draaide me om met mijn armen een beetje gespreid en zei, zie je dit? Dat noemen ze personal space, kom niet in mijn personal space! En toen was ik plotseling met mijn zus in de welkoop sponsorprijzen aan het vragen voor een viswedstrijd voor mijn man:roflmao::roflmao:

Linda86, Marchella, Riverdale87 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Fijn dat het goed beviel! :D

Enne... dat roestige komt vast weer goed :p

Lilium en puzzelstukje vinden dit leuk.
  14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.274
    113
    :roflmao::roflmao:

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dat ik nu weer lees over een crowdfundingsactie en de meeste hiervan toch echt overdreven vind en hier echt geen geld aan ga geven. :oops:

Het lijkt wel alsof iedereen denkt: ooh daar zetten we wel even een crowdfundingsactie op... huppa!

HvO vindt dit leuk.
  16. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.937
    113
    Mijn biecht is dat wij een Frans vakantiekindje in huis hebben (dat is niet de biecht) en dat zij soms hele verhalen aan het vertellen is en ik reageer met: Oui, oui
    Maar dat ik er geen snars van heb begrepen

pregnantje, In your eyes, Itsme123 en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Wat fijn! Geniet ervan.

18. rums

rums Niet meer actief

Dat ik vanochtend een wondje op mijn borst heb ontdekt. En ik nu allemaal gekke dingen denk. Terwijl ik normaal zo nuchter ben.

19. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Precies. Mijn dochter is ook zo. Die meisjes broekjes vind ze maar dom. Zitten niet eens broekzakken in etc. En met van alles en nog wat trekt ze lekker haar eigen plan. Ik vind dat zeker voor een meisje in deze tijd, een prima eigenschap.

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Haha mijn dochter is ook zo blij met die diepe broekzakken in die jongens broeken :roflmao:
    Het is wat mij betreft ook een prima eigenschap, en ik hoop dat ze dit blijft houden met name op de middelbare school. in haar klas ligt ze heel goed in de groep zowel bij de jongens als de meisjes.
    De juffen zien haar eigenheid ook, dat is heel fijn en leuk en herkenbaar om te horen hoe ze haar zien.

famofthree vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina