De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mn zoon ging om half 10 slapen en ik vond dat ik even mee mocht slapen.

11.00 was ik wakker, en ik lig nog in bed te chillen want mn zoon slaapt ook nog.. echt bizar lang en ik.ben te lui om op te staan.

pietje1987 en Ysabella vinden dit leuk.
  2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    zat net op you tube filmpje van kabouter plop en de ganzenpas te kijken en stiekem zou ik wel op willen springen en mee willen doen en zie ik mezelf in het filmpje:oops:

3. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik droom echt héél vaak over een oude vriend van me. We hadden echt een klik, altijd bij elkaar, altijd lol. Ik heb hier nog ontzettende ruzie over gehad met mijn huidige partner.:$
    En nu, járen later, droom ik nog steeds heel vaak over die vriend. En bijna nooit over mijn partner.:oops::oops:
    En elke ochtend word ik dan wakker met kriebels in mijn buik. Dan draai ik me om en zie ik mijn partner naast me liggen, en dan denk ik... O ja... Ik ben samen met hem...
    En ik schaam me zo voor deze gedachten.

4. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Zo stoer die dochters! Mijn dochter houdt ook van paw patrol, vind jurken stom en haar lievelingskleur is blauw ☺ ik hou wel van die eigenwijsheid!

[
    QUOTE="huggybird, post: 21665109, member: 43640"]Haha mijn dochter is ook zo blij met die diepe broekzakken in die jongens broeken :roflmao:
    Het is wat mij betreft ook een prima eigenschap, en ik hoop dat ze dit blijft houden met name op de middelbare school. in haar klas ligt ze heel goed in de groep zowel bij de jongens als de meisjes.
    De juffen zien haar eigenheid ook, dat is heel fijn en leuk en herkenbaar om te horen hoe ze haar zien.[/QUOTE]

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Wij moeten onze vakantie afbreken omdat zoon krentenbaard in de vorm van blaren heeft en dat is nog niet zo erg maar nu mag niet zwemmen niet in de zon dus is zo vervelend dat hem t liefste naar huis laat lopen

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn biecht: ik vind de dagen dat ik vrij ben en mijn man niet en ik dus met beide dochters thuis ben, eigenlijk helemaal niet zo leuk. Terwijl ze hartstikke lief zijn. Maar ik mis gewoon mijn eigen tijd, even zonder kinderen en man en we hebben helemaal geen ritme, kinderen vinden het heerlijk maar ik niet ;). Gelukkig zitten ze nu allebei boven op hun kamer en ik lekker rustig beneden :). Gister naar speeltuin geweest en dat was ook heel leuk. Maar ja, dat gevoel blijft. Volgende week gelukkig maar 1 dag alleen met ze en de week erna maar een halve dag waarschijnlijk (moet nog regelen dat jongste dan bij een vriendinnetje blijft slapen, stond al in de planning maar nog geen datum). En dan hebben man en ik die donderdagavond het rijk alleen, lekker naar de bios en uit eten denk ik :). En dan gaan we 2 weken nog op vakantie en dan begint school weer gelukkig :D

Nescio vindt dit leuk.
  7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    [/QUOTE]
    Mijn dochter wilde voor haar vierde verjaardag de brandweer ladderwagen van playmobil, dat vonden veel mensen erg bijzonder.... Ze speelt er nog mee. Ze heeft ooit een babyborn van Sinterklaas gekregen... Heeft ze nooit naar om gekeken...

rums vindt dit leuk.
  8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Aaah wat sneu..... Voor jullie allemaal!

9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik vind stiekem de weken dat vriend weg is voor werk heerlijk. Er is rust, regelmaat, en de kinderen luisteren naar mij, in plaats van dat ze steeds naar papa gaan om hun zin te krijgen. Geen discussie, gewoon rust...

Kan niet wachten tot hij weer een week in het buitenland zit!

10. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.168
    3.816
    113
    Hoe meer jij je schaamt, hoe vaker je die dromen gaat hebben, wedden? ;) Over je partner hoef je niet te dromen, die zie je immers gewoon overdag!

rums vindt dit leuk.
  11. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Mijn dochter wilde voor haar vierde verjaardag de brandweer ladderwagen van playmobil, dat vonden veel mensen erg bijzonder.... Ze speelt er nog mee. Ze heeft ooit een babyborn van Sinterklaas gekregen... Heeft ze nooit naar om gekeken...[/QUOTE]
    Die van ons wilde de piramide :p de meisjesplaymobil vond ze saai want daar kan je geen spannende avonturen mee spelen.

huggybird vindt dit leuk.
  12. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Ik biecht op dat ik gisteren mijn schoonouders vroeg om foto’s te maken van ons drieën. Toen mijn man vanmorgen de foto’s doorstuurde heb ik ze allemaal direct verwijderd. Gadverdamme wat zie ik er verschrikkelijk uit! Spook is er niks bij :eek:.

Foto was bedoeld om mijn opa te sturen voor zijn verjaardag volgende week. Ik zoek wel een foto van de baby alleen :D.

*op naar de kapper, nieuwe doos plamuur voor het gezicht kopen, winkelen en hoelahoepen om dat varkensvetbuikje weg te krijgen*

Wat een drama :roflmao:.

Stringetje vindt dit leuk.
  13. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Biecht 2:
    Op FB lees ik mee in de BV groep. Super handig de meeste tips. Ik krijg alleen jeukkkk van die extreme mama’s.

Ik krijg tegendraadse nijgingen en zin om een discussies te starten waarbij een gemiddelde bioscoop nog onvoldoende popcorn kan aanleveren.

Nu we het er toch over hebben. Ik duik de groep weer even in om mijzelf verder te irriteren.

Bloem2310, Melief en 1981Mama vinden dit leuk.
  14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heeel herkenbaar.

15. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    lijkt me leuk om te lezen. Maar wat zeggen de extreme mama's dan?

16. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ja ik ben er ook lid van en sommige zijn echt wel overdreven. Ik heb de groep ook ontvolgd dan is mijn tijdlijn niet meer zo vol van alle borstfoto's.

brocante vindt dit leuk.
  17. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Van die arme moedertjes die er doorheen zitten en een nachtje weg willen en zich dan afvragen hoe vaak ze moeten kolven. Vervolgens krijgen ze heel BV rijk NL over zich heen dat huid op huid contact belangrijk is en hoe ze het kan maken om een nachtje weg te gaan.

Of van die mama’s die prima voeden met een tepelhoedje en vervolgens opdwingend advies krijgen om te stoppen van 20 hormonale monsters.

Ach, laat die mensen haha!
    Dan krijg ik de nijging om te benoemen dat ik wel eens een weekje alleen naar Spanje zou willen en mijn melk extra lang buiten de koelkast bewaar.

Vulpen en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  18. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik heb vanmiddag de Toblerone-reep die van mijn baas was en al weken in de koelkast lag opgegeten. Elke keer als ik mijn afgekolfde melk in de koelkast zette riep die reep me. En vanmiddag kon ik me niet meer beheersen. Gelukkig houdt mijn baas niet van zoetigheid.

19. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.416
    770
    113
    Misschien heb ik het mis.
    Maar onze dochter had heftige krentenbaard in Italië.
    Juist de zon en chloor zwembad droogde de krentenbaard uit en was erg goed ervoor...
    Hebben speciale zalf gekocht daar in een apotheek.

Heel veel sterkte het is en blijft ontzettend vervelend.

20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    I feel you!:thumup:
    Maar we zullen toch echt nog even moeten uitzingen tot de kleine zich aandient. ;)

louan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina