Dat vind ik wel leuk om te lezen, het is inderdaad best moeilijk soms. Maar ik heb meer voor jou als toegewijde moeder. Lijkt me pittig, wat ik lees van jouw situatie. Is ook niet eens een klein beetje te vergelijken eigenlijk, als ik dit nu zo lees staat het misschien een beetje debiel wat ik zeg. Maar ik vind dat je het jezelf zo makkelijk mogelijk mag maken!
Ik was ook helemaal niet zo duidelijk in mijn biecht, sorry. En eerlijk is eerlijk: er staat ook dat ik liever niet uit eten ga met iemand met moeilijke dieetwensen, maar dat heeft simpelweg te maken met een eerdere ervaring waarbij ik eerst een uur en een kwartier met iemand door een stad heb lopen slenteren, op zoek naar een restaurant die een kaart had waar iets op stond dat de persoon in kwestie *misschien* wilde eten en daarna een hele productie met het restaurantpersoneel waarna het eten alsnog teruggestuurd werd. Daar heb ik, wat uit eten gaat met iemand met vergaande dieetwensen betreft, een kater aan overgehouden. Maar ik weet dat het een gechargeerd ding is van mij. Vandaar dat het ook een biecht is, ik weet dat het niet helemaal kies is.
Haha ik moest hier zo om lachen xD Iets met boeren verstand toch met die voeding? Tuurlijk moeten er richtlijnen zijn maar mijn god wat heb ik een hekel aan die extreme mensen. Welke facebook is het. Ga ik ook eens kijken
Nee hoor, helemaal niet debiel wat je zegt. Maar ik maak het me tegenwoordig wel zo makkelijk mogelijk ja. Ik ben jarenlang vegetariër geweest trouwens, maar dat is lang niet zo moeilijk als veganist zijn. Veganistische kaas is gewoon... tja. Ik zou zuivel echt niet kunnen missen. Mis jij dat nooit?
@mamabri @1981Mama als ik alles lees wat sommige allemaal kunnen doen en hebben. Maar sws, ook op insta enzo. Mensen die elk weekend of meerdere dagen per weekend buiten de deur eten. 2x of meer op vakantie gaan. Kids die alleen maar in merkkleren lopen. Dan denk ik hoe dan? Niet dat wij het slecht hebben hoor absoluut niet maar dat kunnen wij echt niet. En ja ik weet sommige beide goede baan dus ook veel inkomsten. Maar ken ook genoeg dat de man een baan heeft dat ik denk das nou ook weer niet zon super baan, vrouw is thuis en werkt niet en doen wel al die dingen. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd ik gun het iedereen, en ik weet ook dat de meesten er keihard voor werken. Maar omdat ik dan dus soms denk hoe dan? Vraag ik me af wat wij verkeerd doen haha
En voor iedereen is weer wat anders ruim. Tis ook net zon topic en denk dat bepaalde mensen daarop reageren, want bedoel als je dat allemaal niet hebt dan zal je er niet zo snel wat posten en doorscrollen. Maar er zullen ook mensen zijn die op die manier naar ons kijken want wil echt niet zeggen dat wij t slecht hebben en weet heel goed dat er genoeg mensen zijn die het (veel) minder dan ons hebben. Maar de meeste dingen die ik daar lees, nee dat hebben of kunnen wij niet
Tot zover poging nummer 347 om ‘vroeg naar bed te gaan’. Ik biecht op dat ik een nachtuiltje ben en dat is enorm onhandig. En toch kan ik er maar niet mee ophouden. Why??
Ik neem mezelf ook heel vaak voor om eens op tijd naar bed te gaan. Het lukt mij ook maar zelden eigenlijk. En dan smorgens natuurlijk spijt dat ik toch nog te laat naar bed ben gegaan. Ik biecht op, iets van 2 jaar geleden zou ik me ook wagen aan outlander. Maar ik keek op de laptop en toen vond ik er helemaal niks aan. Het pakte me niet meteen, en dan wil ik het ook niet meer kijken. Nu heb ik sinds een jaar Netflix en ben ik van de week toch maar gaan kijken omdat ik even geen idee had elke serie ik nu moest kiezen. En weet je? Ik vind het nu eigenlijk best wel leuk! Met als la casa de papel, die wilde ik ook niet kijken omdat het Spaans is en dan ben ik teveel bezig met de ondertiteling. Maar wat een goeie serie!
Zuivel op zich mis ik niet nee. Sinds er Alpro go on is dan. Voor die tijd miste ik crème fraiche heel erg. Ik at al vrij weinig kaas, veganistische kaas eet ik niet zo los op een boterham, wel over de lasagne of op een pizza en dan vind ik het prima. En het is soms wat meer gedoe of nadenken. Eerder at ik vaak van die boursin achtige kaas uit die hele goedkope bakjes. Als ik nu zoiets wil eten kost het meer dan 3 euro voor een behandeling variant daarvan (die overigens wel heel lekker is). Maar op een gegeven moment verandert je smaak en ook dat waar je aan gewend bent. Ik eet nu zoveel andere dingen dat ik er eigenlijk niet meer over nadenk of ik het mis. Ben wel erg blij met vervangers want er staat hier altijd wel plantaardige melk en yoghurt in de kast.
Vergeet niet dat er ook genoeg gezinnen diep in het rood. Maar die merkkleding heel belangrijk vinden, vaak op vakantie. Uiterlijk vertoon zegt lang niet altijd wat.
Ik heb een hele oude buurvrouw (nou ja, buurvrouw van de buren) en ik haat haar stem. Het is echt een lief mens, maar ze heeft zo’n vreselijk oude vrouwenstem. Brrr, ik krijg helemaal de kriebels als ik haar hoor praten. Heel onaardig van mij, maar I can’t help myself .
En dan zijn er ook nog ouders die het op mp kopen, speciale sales afwachten waardoor ze het voor een fractie van de prijs kunnen kopen. De kinderen van mijn zus lopen ook vaak in merkkleding maar heel weinig daarvan is ook echt de volle mep voor betaald.
Zo'n buurvrouw heb ik jaren gehad en dan had ze ook nog een bord vd kop en alles maar zeggen wat ze dacht, te nieuwsgierig en dan ook idd zo'n rotstem waarvan je haren rechtomhoog staan.. Blij dat ze verhuist is
Ik heb een hekel aan dit warme weer. Je zou mij ook niet snel op vakantie zien gaan naar een warm land. Lichamelijk trek ik dat niet en ik ben blij als het herfst is.
Dan start je er toch een? Tips: -Oorbellen bij baby's -Besnijden jongetjes -Zwarte piet -Vrijwillige ouderbijdrage op school -Vaccineren -Muziek luisteren in de tuin -Katten die los rondlopen -Eigen geld of alles op de grote hoop