De bikini tip voor mini borsten?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ik houd er ook niet zo heel van, doe voor mezelf wel een beetje push up bh, omdat het anders niet lekker zit of mijn truitjes helemaal niet mooi zitten, maar niet te veel nee, in bikini vind ik het ook niet zo nodig.

2. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ik heb sinds mijn bevallingen ook het bikini probleem, aangezien mijn borsten niet meer zo vol en goed gevormd zijn als vroeger :p

Gisteren toevallig bij de Sting een mooie voorgevormde triangel bikini gekocht, want kon niet slagen bij de Hunkemöller
    Die zit echt perfect ! Lijkt ineens een stuk voller :D

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb er nog niet mee gezwommen dus daar kan ik nog niks over vertellen, maar hij staat in ieder geval wel mooi en vrouwelijk:)

Een voorgevormde bikinitop heb ik ook geprobeerd maar dat is nog steeds niet mooi bij mij... ik had echt iets meer nodig. Vandaar de maximizer;)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dan moet ik daar eens naar op zoek :). Als ik een jongensgezicht had en gewoon een zwemshort aandoe zou het niet eens opvallen dat ik een vrouw ben buiten mijn mager postuur haha

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    haha:p
    Ik hoopte iets over te houden na mijn bevalling... nou dat is dus mooi mislukt;)

6. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Google eens op 'vouchervandaag bikini' staaat een mooie push up bikini tussen voor €9.95. Heb net ook 1 besteld. Ben benieuwd!

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Die zijn idd leuk...
    Maar ik vind de foto's altijd zo bedriegen.. die zijn meestal gefotoshopt of die vrouwen hebben echt van zichzelf al redelijk grote borsten.
    Daardoor komt de bikini dan mooi uit op de foto.
    Ik heb bij hunkemoller namelijk ook push up bikini's gepast en dat viel erg tegen.
    Ik hoop voor je dat die op die site wel echt mooi zijn. :) Laat je het even weten als je hem binnen hebt?

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zelfs bij een maximizer (en dan gewone bh, ik draag geen bikini) hou ik een hele opening tussen de bovenkant van de bh en de cup, dus dat ziet er ook niet uit. Ik heb eigenlijk nog kleiner dan AA, dus kom uit op de kinderbh's en bikinis als ik dat zou willen.

9. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ja dat klopt wel. Heb ik ook altijd. Had ook een push up bikini van Hunkemoller. Het topje zit na de bevalling te strak en het broekje is te klein. Maar vond het een geweldig ding.

Ik vond ze op vouchervandaag zo mooi. Laat het zeker weten als ik hem binnen heb. Kan alleen wel 3 week duren ;)

10. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Ik weet niet of t al gezegd is, maar de super push up bikini van h&m. Ik heb opeens tieten!!! :D

11. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik had hier ook last van tot mijn 23e en heb toen een hele fijne push up gekocht bij Livera, meen ik. Er zat ook gelvulling in, die is nooit kapot gegaan.

Tegenwoordig heb ik een compleet tegenovergestelde cupmaat dus die bikini heb ik weggedaan :)

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113

Foto??

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Ps ik Google op afbeeldingen maximiser en zie enkel huge boobs?

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha nee hoor. Ik ben plat maar ook ik mag gezien worden :p

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Hebben ze nu al veel keus?
    Ik ga ook overal kijken mijn zusje gaat mee .
    Ik draag bra bh nu en ben nog aan het afvallen zo al ik al zij.
    Wacht denk ik nog even , moet zo ie zo af wachten wanneer zusje tijd heeft. Anders gaat manlief mee , laat me wel adviseren .

16. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Op zalando ook maximisers??
    Via zoeken kom ik er niet :(

17. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    #37 ik87, 7 apr 2014
    Laatst bewerkt: 7 apr 2014
    Vorig jaar een push-up bikini gekocht (h&m) en een maximizer (primark). Zorg ervoor dat ze niet nat worden, want die vulling neemt zoveel water op dat je nog een uur lang druppels langs je buik af hebt lopen. Ziet er heel raar uit als je door de zon helemaal opgedroogd bent en er vanuit je bikini de hele tijd water over je buik blijft lopen. Moest telkens als ik had gezwommen en het water uit kwam weer even stiekem in de bikinitop knijpen om het water er zoveel mogelijk uit te krijgen.

18. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Of ze nu al veel keus hebben weet ik niet, je zou ook even de collectie van tegenwoordig kunnen bekijken via hun site. Qua adviseren... Ik stond op een gegeven moment met zo'n verkoopster in een pashokje :) dus dat komt vast en zeker goed! Kreeg wel de tip mee dat bikinitopjes vaak wat kleiner uitvallen. Heb je normaal een cup F moet je qua pasvorm een bikini bh cup G pakken.

Deel Deze Pagina