Ik houd er ook niet zo heel van, doe voor mezelf wel een beetje push up bh, omdat het anders niet lekker zit of mijn truitjes helemaal niet mooi zitten, maar niet te veel nee, in bikini vind ik het ook niet zo nodig.
Ik heb sinds mijn bevallingen ook het bikini probleem, aangezien mijn borsten niet meer zo vol en goed gevormd zijn als vroeger Gisteren toevallig bij de Sting een mooie voorgevormde triangel bikini gekocht, want kon niet slagen bij de Hunkemöller Die zit echt perfect ! Lijkt ineens een stuk voller
Ik heb er nog niet mee gezwommen dus daar kan ik nog niks over vertellen, maar hij staat in ieder geval wel mooi en vrouwelijk Een voorgevormde bikinitop heb ik ook geprobeerd maar dat is nog steeds niet mooi bij mij... ik had echt iets meer nodig. Vandaar de maximizer
Dan moet ik daar eens naar op zoek . Als ik een jongensgezicht had en gewoon een zwemshort aandoe zou het niet eens opvallen dat ik een vrouw ben buiten mijn mager postuur haha
Google eens op 'vouchervandaag bikini' staaat een mooie push up bikini tussen voor 9.95. Heb net ook 1 besteld. Ben benieuwd!
Die zijn idd leuk... Maar ik vind de foto's altijd zo bedriegen.. die zijn meestal gefotoshopt of die vrouwen hebben echt van zichzelf al redelijk grote borsten. Daardoor komt de bikini dan mooi uit op de foto. Ik heb bij hunkemoller namelijk ook push up bikini's gepast en dat viel erg tegen. Ik hoop voor je dat die op die site wel echt mooi zijn. Laat je het even weten als je hem binnen hebt?
Zelfs bij een maximizer (en dan gewone bh, ik draag geen bikini) hou ik een hele opening tussen de bovenkant van de bh en de cup, dus dat ziet er ook niet uit. Ik heb eigenlijk nog kleiner dan AA, dus kom uit op de kinderbh's en bikinis als ik dat zou willen.
Ja dat klopt wel. Heb ik ook altijd. Had ook een push up bikini van Hunkemoller. Het topje zit na de bevalling te strak en het broekje is te klein. Maar vond het een geweldig ding. Ik vond ze op vouchervandaag zo mooi. Laat het zeker weten als ik hem binnen heb. Kan alleen wel 3 week duren
Ik had hier ook last van tot mijn 23e en heb toen een hele fijne push up gekocht bij Livera, meen ik. Er zat ook gelvulling in, die is nooit kapot gegaan. Tegenwoordig heb ik een compleet tegenovergestelde cupmaat dus die bikini heb ik weggedaan
Hebben ze nu al veel keus? Ik ga ook overal kijken mijn zusje gaat mee . Ik draag bra bh nu en ben nog aan het afvallen zo al ik al zij. Wacht denk ik nog even , moet zo ie zo af wachten wanneer zusje tijd heeft. Anders gaat manlief mee , laat me wel adviseren .
Vorig jaar een push-up bikini gekocht (h&m) en een maximizer (primark). Zorg ervoor dat ze niet nat worden, want die vulling neemt zoveel water op dat je nog een uur lang druppels langs je buik af hebt lopen. Ziet er heel raar uit als je door de zon helemaal opgedroogd bent en er vanuit je bikini de hele tijd water over je buik blijft lopen. Moest telkens als ik had gezwommen en het water uit kwam weer even stiekem in de bikinitop knijpen om het water er zoveel mogelijk uit te krijgen.
Of ze nu al veel keus hebben weet ik niet, je zou ook even de collectie van tegenwoordig kunnen bekijken via hun site. Qua adviseren... Ik stond op een gegeven moment met zo'n verkoopster in een pashokje dus dat komt vast en zeker goed! Kreeg wel de tip mee dat bikinitopjes vaak wat kleiner uitvallen. Heb je normaal een cup F moet je qua pasvorm een bikini bh cup G pakken.