Wanneer krijg je de uitnodiging? Ik ben al 35 weken zwanger en nog niets gekregen Wel formulier op hun website ingevuld.
Had me in het begin vd zwangerschap aangemeld maar tot gisteren nog niets gehoord... Op de site van prenatal kan je reageren als je nog niets hebt gehoord. Dat deed ik gisteren per mail en kreeg direct een mailtje terug dat mijn aanmelding nooit is aangekomen Krijg nu alsnog een uitnodiging om de doos op te halen... Groetjes bianca
Ik begon me hetzelfde af te vragen, namelijk: wanneer krijg je die uitnodiging? Ik dacht met ca. 7 maanden, maar uit de bovenstaande reacties dus wellicht niet?
ik heb toen 5 uitnodigingen gehad, en heb 4x de doos gehaald! hun maken zelf die fout, en zo te lezen vaker, dus lekker van profiteren!
Voor mij is het nog wat vroeg om hem op te halen Maar ik zou ook gewoon gaan hoor, moeten ze maar beter opletten.
Voor mij is het nog wat vroeg om hem op te halen Maar ik zou ook gewoon gaan hoor, moeten ze maar beter opletten.
hai ja toch vind ik ook gewoon ophalen ik heb de brief gekregen toen ik 28 weken was nu ben ik 31 en heb nu de 3 de brief gekregen en inderdaad als mensen mijn opgeven kan ik er ook nisk aan doen ik heb niet 3 dozen op me eieg nnaam en adres aangevraagt ik zou als ik jullie was en nog geen doos heb ontvangen lekker bellen zitten best leuke spullentjes in succes xxx jeannet
Ik heb me al 3 keer aangemeld via hun site, maar steeds maar geen reactie gekregen. 1 keer het blad in december en daarna niks meer. Toen een mailtje gestuurd en vandaag reactie ontvangen dat ik volgende week de uitnodiging krijg. Ik zou als je je hebt aangemeld, even op de site controleren of er niet iets is misgegaan. @TS; lekker hoor, je hebt groot gelijk dat je meerdere dozen hebt opgehaald! Het is idd al duur zat allemaal.
Als ik jou was gewoon ophalen hoor, moeten zij inderdaat maar beter opletten wat ze doen. Heb zelf ook al de tweede uitnodiging liggen maar aangezien wij geen auto hebben en het nogal ver is ga ik hem niet ophalen. Was het op loop afstand dan was ik er al om geweest hoor. Mocht ik toevallig in de buurt moeten zijn dan haal ik hem als nog op. Heb de dozen zien staan daar nou die staan tot aan het plaffon toe opgestapeld. Bij mijn vorrige zwangerschap heb ik telkens gebeld dat ik er al 1 had en dat ik niet nog meer uitnodigingen nodig had, toch bleven zij maar sturen tot op een gegeven moment zij de doos naar mijn huis toe stuurden en mij 5 euro verzend kosten lieten betalen. Dus ga hem lekker ophalen anders sturen ze hem op liefs
Ik ga hem helemaal niet ophalen of me daarvoor aanmelden! Dan hebben ze gelijk al je gegevens en word je weer tot in de lengte van dagen gebeld voor allemaal dingen zoals spaarplannen voor de kleine, abonnemten op tijdschriften, kidsclub e.d. Dan maar niet een paar spulletjes gratis.
hai nee ik heb er geen last van je kan het op het bonnetje invullen of je info wilt of niet ik denk als je nee invult dat ze je er dan ook niet mee lastig vallen neem ik aan! mog dat wel zo zijn kan ik altijd naar hun toe bellen die spulletjes zijn best handig en leuk iedereen natuurlijk een eigen mening! gr jeannet
Mijn zus en ik hadden ons allebei aangemeld voor de Blije Doos. Mijn zus had het tijdschrift "Wij Jonge Ouders" al ontvangen en ik nog niet. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd. Ze hadden mijn aanmelding nooit ontvangen. Dat hebben ze nu alsnog gedaan.
selam ik heb in totaal van etos 2 zwangerschapsdozen opgehaald en 4 baby dozen gehad. Van kruidvat 3 dozen Van prental 2 zwangerschapsdozen en 3 babydozen. Wel lekker hoor,.
Hier heb ik geen enkele last van gehad. Ik ben 1X opgebeld, na de geboorte. Of er een hostess last mocht komen van Felicitas om producten te laten zien, e.d. Ik heb daar netjes voor bedankt en kon evengoed de babydoos ophalen.
ik zou hem maar 1 keer ophalen, ik vind het een beetje profiteren en "cheap" doen om het meerdere keren te halen, het moet leuk blijven het is immers al een kadootje en anders worden de boxen steeds minder vol als ze (ook al is het door hun fout) meerdere boxen geven...
Ik ben helemaal niet telefonisch lastig gevallen na opgave van mezelf voor dit soort gratis producten. Een telefoontje van zo'n Hostess inderdaad, maar meer niet.
hoezo profiteren hun sturen de bonnen niet ik enne daarbij zijn er oo kmense die je voor een doos op kunenn geven die bon krijg je dus ook ik vind het niet profiteren hoor en zolang hun die bonnen sturen haal ik de doos gewoon op gr jeannet
Ik heb hem laatst zelf opgehaald... en nu heeft mijn moeder ook de bon gekregen en die haalt de doos ook voor mij op.. Ik kan inderdaad de luiers en het speentje ook wel goed gebruiken... En ik vind het niet grof hoor... ik kreeg van etos ook 2x uitnodiging.. maar die doos is niet zo bijzonder vind ik zelf..... Tja moeten ze maar beter opletten hoor!