de blije doos hoe vaak hebben jullie hem opgehaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bramka

Bramka Lid

31 dec 2006
    68
    0
    0
    Financial Analist
    sinds 2001 in NL
    Wanneer krijg je de uitnodiging? Ik ben al 35 weken zwanger en nog niets gekregen :( Wel formulier op hun website ingevuld.

2. bianca33

bianca33 Lid

8 jan 2007
    72
    0
    0
    Had me in het begin vd zwangerschap aangemeld maar tot gisteren nog niets gehoord... Op de site van prenatal kan je reageren als je nog niets hebt gehoord. Dat deed ik gisteren per mail en kreeg direct een mailtje terug dat mijn aanmelding nooit is aangekomen :(
    Krijg nu alsnog een uitnodiging om de doos op te halen...

Groetjes
    bianca

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik begon me hetzelfde af te vragen, namelijk: wanneer krijg je die uitnodiging? Ik dacht met ca. 7 maanden, maar uit de bovenstaande reacties dus wellicht niet?

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik heb toen 5 uitnodigingen gehad,
    en heb 4x de doos gehaald!

hun maken zelf die fout, en zo te lezen vaker,
    dus lekker van profiteren!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    voel je niet bezwaard het is allemaal reclame materiaal dus gratis, ook prenatal kost het niets

6. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Voor mij is het nog wat vroeg om hem op te halen :)
    Maar ik zou ook gewoon gaan hoor, moeten ze maar beter opletten.

7. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

8. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

9. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai
    ja toch vind ik ook gewoon ophalen ;)
    ik heb de brief gekregen toen ik 28 weken was nu ben ik 31 en heb nu de 3 de brief gekregen en inderdaad als mensen mijn opgeven kan ik er ook nisk aan doen ik heb niet 3 dozen op me eieg nnaam en adres aangevraagt ;)
    ik zou als ik jullie was en nog geen doos heb ontvangen lekker bellen
    zitten best leuke spullentjes in ;) succes xxx jeannet

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb me al 3 keer aangemeld via hun site, maar steeds maar geen reactie gekregen. 1 keer het blad in december en daarna niks meer. Toen een mailtje gestuurd en vandaag reactie ontvangen dat ik volgende week de uitnodiging krijg.

Ik zou als je je hebt aangemeld, even op de site controleren of er niet iets is misgegaan.

@TS; lekker hoor, je hebt groot gelijk dat je meerdere dozen hebt opgehaald! Het is idd al duur zat allemaal.

11. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Als ik jou was gewoon ophalen hoor,

moeten zij inderdaat maar beter opletten wat ze doen.

Heb zelf ook al de tweede uitnodiging liggen maar aangezien wij geen auto hebben en het nogal ver is ga ik hem niet ophalen. Was het op loop afstand dan was ik er al om geweest hoor.

Mocht ik toevallig in de buurt moeten zijn dan haal ik hem als nog op. Heb de dozen zien staan daar nou die staan tot aan het plaffon toe opgestapeld.

Bij mijn vorrige zwangerschap heb ik telkens gebeld dat ik er al 1 had en dat ik niet nog meer uitnodigingen nodig had, toch bleven zij maar sturen tot op een gegeven moment zij de doos naar mijn huis toe stuurden en mij 5 euro verzend kosten lieten betalen. Dus ga hem lekker ophalen anders sturen ze hem op

liefs

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik ga hem helemaal niet ophalen of me daarvoor aanmelden!

Dan hebben ze gelijk al je gegevens en word je weer tot in de lengte van dagen gebeld voor allemaal dingen zoals spaarplannen voor de kleine, abonnemten op tijdschriften, kidsclub e.d.
    Dan maar niet een paar spulletjes gratis.

13. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai

nee ik heb er geen last van je kan het op het bonnetje invullen of je info wilt of niet
    ik denk als je nee invult dat ze je er dan ook niet mee lastig vallen neem ik aan!
    mog dat wel zo zijn kan ik altijd naar hun toe bellen die spulletjes zijn best handig en leuk
    iedereen natuurlijk een eigen mening!
    gr jeannet

14. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Mijn zus en ik hadden ons allebei aangemeld voor de Blije Doos. Mijn zus had het tijdschrift "Wij Jonge Ouders" al ontvangen en ik nog niet. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd. Ze hadden mijn aanmelding nooit ontvangen. Dat hebben ze nu alsnog gedaan.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik heb in totaal van etos 2 zwangerschapsdozen opgehaald en 4 baby dozen gehad.

Van kruidvat 3 dozen

Van prental 2 zwangerschapsdozen en 3 babydozen.

Wel lekker hoor,.

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hier heb ik geen enkele last van gehad.

Ik ben 1X opgebeld, na de geboorte. Of er een hostess last mocht komen van Felicitas om producten te laten zien, e.d. Ik heb daar netjes voor bedankt en kon evengoed de babydoos ophalen.

17. Niet meer actief

ik zou hem maar 1 keer ophalen, ik vind het een beetje profiteren en "cheap" doen om het meerdere keren te halen, het moet leuk blijven het is immers al een kadootje en anders worden de boxen steeds minder vol als ze (ook al is het door hun fout) meerdere boxen geven...

18. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik ben helemaal niet telefonisch lastig gevallen na opgave van mezelf voor dit soort gratis producten.
    Een telefoontje van zo'n Hostess inderdaad, maar meer niet.

19. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    :rolleyes: hoezo profiteren hun sturen de bonnen niet ik
    enne daarbij zijn er oo kmense die je voor een doos op kunenn geven die bon krijg je dus ook ;)
    ik vind het niet profiteren hoor en zolang hun die bonnen sturen haal ik de doos gewoon op ;) gr jeannet

20. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Ik heb hem laatst zelf opgehaald... en nu heeft mijn moeder ook de bon gekregen en die haalt de doos ook voor mij op..

Ik kan inderdaad de luiers en het speentje ook wel goed gebruiken...

En ik vind het niet grof hoor... ik kreeg van etos ook 2x uitnodiging.. maar die doos is niet zo bijzonder vind ik zelf..... Tja moeten ze maar beter opletten hoor!

Deel Deze Pagina