idd gewoon ophalen! ik geloof niet dat ze er echt om rouwen en anders moeten ze maar zorgen dat ze een beter werkend systeem hebben.
Gewoon ophalen die dozen, ik zou het wel weten Heb er ook maar 1, terwijl ik door meerdere mensen ben opgegeven. Bij mij hebben ze zeker gecontroleerd
gewoon ophalen! ik denk niet dat die dozen minder vol zullen raken. het is uiteindelijk een commercieel iets! je moet het zo zien: zij verdienen aan het weg geven van die dozen, anders deden ze het nooit! vind al die dozen leuk hoor, maar zie ze niet als liefdadigheid haha pure commerciele en goed doordachte pr!
ja inderdaad zou ik ook doen gewoon lekker ophalen die dozen moeten ze maar beter opletten wat ze doen is hun fout en niet de jouwe dus lekker ophalen
Dus jij hebt mijn doos! Ik heb nog niets ontvangen, weet niet waar al die dozen blijven? Terwijl ik ze wel heb aangevraagd. Kennelijk zijn ze niet zo zorgvuldig
Ik heb geluk dat ik op mijn ouders adres een kan aanvragen en die op me vriends adres! Over een tijdje helaas niet meer. Maar de blije doos heb ik maar 1 keer opgehaald. Die van etos wel 2 keer. Maar als ik ook zo vaak een uitnodiging kreeg haalde ik hem ook gewoon op. Alles wat je gratis kan halen en gebruiken is mooi meegenomen!