De blije doos

Discussion in 'Zwangerschap' started by mroos, Oct 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hier kreeg ik de uitnodiging van de blije doos toen ik 30 weken zwanger was! Daarma kwamen overigens ook pas de tijdschriften van wij. Zou binnenkort contact opnemen als je nog niks hebt gehoord. De bon om de blije doos op te halen bij prenatal wordt normaal via de email gestuurd, niet via de post.

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik heb de blije doos net opgehaald, wel leuk. Ik kreeg trouwens gewoon een bon via de post en niet via de mail.

3. Imm

Imm Lid

Nov 29, 2008
    53
    0
    0
    Nu nog Mama! Straks Student!
    Capelle aan den ijssel
    Ik heb hem vorige week opgehaald..

Maar vind niet dat er heeel veel nuttigs in zit.. Bij me zoontje in 2007 zat er meer in wat ik kon gebruiken!

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik heb er dus even achteraan gebeld. Op de prenatalsite staat een telefoonnummer. Ik had de bon ook niet per post gekregen... ze zeiden dat ze deze in de laatste week van augustus opgestuurd zouden hebben. Ze vroegen of ik deze nog een keer per post wilde krijgen of per mail. Toen aangegeven dat ze het per mail konden opsturen. Die kreeg ik dan ook een paar dagen later. Doos opgehaald, maar moet zeggen dat het me wel een beetje tegenviel. Ik had helemaal high hopes na alle verhalen...

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    ik heb ze gemaild en kreeg vandaag meteen reactie terug dat ik volgende week een email zal krijgen.. voor de liefhebbers hier het email adres:

consumentencontacten@wij.nl

Share This Page