De Bloedtest, Wie kan mij HELPEN

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ChanJilly, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChanJilly

ChanJilly Lid

23 jan 2009
    19
    0
    0
    Rotterdam,Natuurlijk
    Dag mensen, Ik heb even jullie hulp nodig want ik kom er niet uit. na mijn 1 zwangerschap heb ik een spiraaltje genomen , maar die begaf het en heb ik hem dr uit moeten halen .percies in me vruchtbare tijd nou dacht ik me eisprong 2 dagen na ik onveilige sex had gevoelt te hebben maar dat kan ook makkelijk niet zo zijn geweest, Waardoor ik een kleine kans heb dat ik misschien zwanger bent. toen ik trug kwam voor een nieuwe spiraaltje . zag de gyn dat me baarmoeder wand dik was wat kan leiden tot zwangerschap , ze heeft bloedgeprikt om te kijken of ik zwanger ben . nog geen uur later werd ik opgebelt dat ik niet zwanger ben .. maar nou vraag ik me dus af of de bloedtest niet te vroeg is gedaan
    of is dat bijna niet mogelijk ? ik weet wel dat ze er alles aan deed om erachter te komen en weet ook niet waar allemaal op heb getest ... als ik 17e bevrucht zou zijn geworden en mij 5 dagen daarna test hoe duidelijk zou dat kunnen zijn , of hoe betrouwbaar ?

--------------------------------------------------------------------------------

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Je zou zeggen dat het nog te vroeg is dan, omdat je eitje dan misschien nog niet eens is ingenesteld.. Heb je zelf al een urinetest gedaan?

3. ChanJilly

ChanJilly Lid

23 jan 2009
    19
    0
    0
    Rotterdam,Natuurlijk
    Ik moet 29 ste ongi worden . En zei teste mij 2 dagen geleden op me bloed die was negatief, de kans is heel klein dat ik zwanger ben . maar omdat ik eigelijk wilde weten hoe duidelijk en snel een bloed test zou kunnen zijn , want in feite mocht ik zwanger zijn zou zei mij getest hebben 5 dagen na mijn eisprong . wel heb ik last van krampen maar dat had ik al toen me spiraaltje niet goed zat last van ,

Deel Deze Pagina