zou het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loesjej, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    sinds een paar dagen stik ik van de jeuk...snap er niets van.
    zit ik gisteren te jeuken en te denken.. dit heb ik eerder gehad, toen ik zwanger was van de eerste!(die nu nog geen half jaar is en die ook door de pil heen gekomen is), ik in mijn zwangerschapsdagboek gekeken en inderdaad, van week 6 tot en met week 12 klaag ik alleen maar over jeuk.
    ik sprak mijn vermoeden uit naar mijn man en die begon alleen maar keihard te lachen (in de positieve zin).
    We hebben afgesproken donderdag een test te doen als de jeuk er nog is.
    Het zou dus weer door de pil heen zijn, waarom is dat 11 jaar lang goed gegaan en misschien nu voor de 2e keer in anderhalf jaar niet? heb niet gespuugd, geen diarree, kan ook niet zeggen dat we al verschrikkelijk actief zijn na de 1e...
    Het zou echt een letterlijk schot in de roos zijn...

2. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Hey meis,

Zou wel geweldig zijn he!

Als je kijkt naar het onderwerp jeuk jeuk en nog eens jeuk dan denk ik dat je dat ook wel herkent, ik heb er juist voor mijn positieve testen erg last van gehad en dan vooral mijn dijbeen en rug kreeg op mijn dijbeen ook een soort van muggebultjes.

Nou laat het maar snel weten meis ben erg nieuwsgierig!

Liefs Charis

3. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    het zou geweldig zijn maar dan heb ik echt de 9maanden nodig om aan het idee te wennen...;)
    word gillend gek van de jeuk...
    kan nergens anders meer aan denken maar dan ook piekeren: ben net weer aant werk, ik ben als het zo is, in die tijd getuige bij een bruiloft enzenz

4. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    spannend, waarom test je niet eerder? zou je dan al over tijd zijn? Of hoe noem je dat als je aan de pil bent?

5. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    ik zou niet weten of ik over tijd ben heb vorige week, kort, maar wel gemenstrueerd. maar dat was bij de 1e ook, pas toen ik het wist en stopte met de pil, werd ik niet meer ongesteld.

waarom niet eerder, ik kreeg vorige keer te maken met testen die een kwartier buiten de testtijd positief werden, bleek dat ik heb getest op het moment dat het net te testen is, de test twijfelde zeg maar, dus dan zit je toch ook een paar dagen in de spanning...

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nou dit is toch ontzettend toevallig! ik zou net een topic openen met jeuk!

ik heb zo een otnzettende jeuk echt overal! mn rug benen armen zelfs mn gezicht, ogen alles. ik wordt er helemaal gek van en dacht dat ik iets engs had ofso. nu lees ik dat het dus door de zwangerschap komt hihihihi

handig om eerste de topis te lezen voordat ik er zelf 1 open.

spannend hoorrr... hou je het vol tot je kan testen?

7. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    met moeite...gelukkig moet ik werken!
    voor hetzelfde geld is het helemaal niets maar ik heb maar 1x eerder jeuk gehad en anders ben ik ook reuzebenieuwd waar ie dan van is

Deel Deze Pagina