De Bloom Coco Babylounger

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MariamZ, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hoi mama's,

Even een vraag, wij willen de De Bloom Coco Babylounger aanschaffen in het wit met een leuk kleurtje, maar vroeg mij af op deze ook verkleurd en niet comfortabel is zoals de bloom eetstoel, die wij deze week hebben teruggebracht nadat we zagen dat hij veels te groot en zwaar was en toen las ik ook van alles op internet.

Nu wil ik graag weten wie deze wipper heeft en of diegene ermee tevreden is. Ik hoor graag van jullie.

Groet, Mariam

2. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Niemand?

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk niet dat je binnen 7 minuten een reactie krijgt na 1.00 snachts ;).

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hijs super mooi...dat vonden wij meteen..vl wilde ook de eetstoel, maar na een goed gesprek met een mefewerker bij de babydump toch maar vanaf gezien.
    Andere giedkopere(wel minder mooi) zijn net zo goed of niet beter met meer ooties...
    Als je voor design wil gaan..zou ik t wel doen, maar dat ding is ook super zzwaar...

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik hoor echt iedereen klagen dat die Bloom Fresco zo zwaar is... Wij hebben gisteren alle babyspullen gemonteerd, waaronder de Bloom... Er zit en een wieletje onder om ermee te schuiven en hij is echt easy te verplaatsen...

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben de bloom lounger, hij is heel mooi. Alleen zit je kindje er de eerste 3 maanden niet goed in, maargoed dan heb je een wipper ook niet echt nodig. Hij schommelt vanzelf als je kindje met zn beentjes trappelt, da's leuk. Hij is alleen niet verstelbaar en ik lees vaak dat mensen met 4 mnd een fruithapje in de wipper geven, dat kan dus niet.

7. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ok, super bedankt dames. Ik ga m vndg halen dan, alleen ik zie er ook 1 van 280. Wat is eigenlijk t verschil behalve dat hij van een andere stof gemaakt is. Dus wie heeft de plexi ofzoiets haha.

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Nou we hebben de plexi besteld met een goude zitje. De stoel is wit echt super leuk. Hij komt vrijdag binnen, dus ben benieuwd:d

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ziet er leuk uit! Mn dochter van 2 gaat er ook nog wel eens op zitten "Schommelen!"

10. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Excuses, een goud zitje bedoel ik. Haha.

Deel Deze Pagina