Zensy kruik vraagjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by Divarg, Apr 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Ik heb enkele vraagjes over deze kruik :)

-Hoe is de temperatuur? Is die aan de koude kant of gewoon lekker behaaglijk (voor zowel baby als voor mezelf), ik hou van warmte en wil de warmte wel voelen als ik mn bijvoorbeeld op een laag kleding leg (bij buikpijn)

-Hoe is de bijbehorende hoes? Goed of flut en kun je beter een andere erbij kopen?

-Is er iemand die een adresje weet met korting?

Alvast bedankt!

2. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    De hoes vond ik hier prima, je kan leukere kopen, maar de bij behorende vond ik prima.

De warmte is erg warm als hij net is opgeladen. Ook over een laagje kleding wordt ie na een tijdje te warm, en ik ben ook echt een koukleum! Echte aanrader hoor! Hier nu niet meer nodig voor ons meisje, maar die eerste weken, wat een genot! Zo warm s nachts en geen angst voor lekkende kruiken! Top!

3. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Ik ben er zelf helemaal blij mee! Een aanrader iig
    Heerlijk voor als ik weer eens last van mijn rug of koude voeten heb.
    Word goed warm iig maar als je hem bijv maar 3 min oplaad is het een betere temperatuur vind ik zelf.
    Hoes die erom heen zit is prima. Je kunt idd ook leuke hoezen kopen als je dat wilt.

Ik heb hem met de mama mazzeldagen gekocht scheelde me ruim 6 euro.. Soms kun je bij bepaalde sites kortingscodes vinden als je hem daar wilt bestellen.
    Maar dat is soms even zoeken!

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier ook helemaal blij mee! Hoesje is perfect en hij is goed warm en blijft lang warm! Dochter heeft de zensy 2,5 maanden in bed gehad, nu is 'ie voor mama:D

5. mila85

mila85 Lid

Feb 13, 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Ideaal ding! Ik zou er zo nog een kopen !

6. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Bedankt voor jullie reacties! Nu nog een leuke korting vinden :D

7. gouda82

gouda82 Actief lid

Jan 4, 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ik vond hem zelf te heet voor bij onze zoon in de wieg. Vind hem wel echt ideaal om kleertjes voor te verwarmen voor bijvoorbeeld na het bad en voor mezelf vind ik hem ook heerlijk (maar echt wel heet)

8. bababoe

bababoe Fanatiek lid

Mar 11, 2011
    1,801
    775
    113
    Ook hier positieve ervaringen! Ideaal die eerste weken, hier nog zeker tot een week of 10 gebruikt terwijl mijnheer zichzelf al prima op temperatuur kon houden, maar leek me wel zo fijn voor hem, een warm bedje. Inderdaad geen angst voor lekkende kruiken. Ik heb hem vorig jaar ook tijdens de mama mazzeldagen gekocht, maar zou gewoon googlelen voor kortingscodes, je weet nooit!

Share This Page