Hoi meiden, dit is een berichtje voor de kenners onder jullie Ik vond dit prentje via Google en dit is nou net de afscheiding die ik heb vandaag. Vorige week denk ik zeer rekbaar draderig slijm gehad te hebben (anders dan op dit prentje) maar ik ben niet 100% zeker aangezien dit toen vermengd was met mannelijk zaad. Wat denken jullie, is de afscheiding op dit prentje vruchtbaar slijm? Bekijk bijlage 181314
Hoi! Precies wat je zegt maakt het herkennen een stuk moeilijker, vind ik: het mannelijk zaad . Als we hebben geklust, loop ik zomaar nog een dag met nat ondergoed :-S . Ik heb wel een regelmatige cyclus, dus ik kan wel ongeveer gokken wanneer ik vruchtbaar ben... Heb jij een regelmatige cyclus? Aan het plaatje te zien, lijkt mij dat je in je vruchtbare periode zit...
Is erg vruchtbaar slijm dan niet rekbaarder en meer draderig? Hmm moeilijk... Volgens mijn banner is vandaag mijn eisprong maar mijn cyclus varieert tussen 31 en 36 dagen... Het vreemde is dat ik vorige week donderdag enkele steekjes heb gevoeld in mijn onderbuik en dat ik toen tweemaal erg draderig rekbaar doorzichtig slijm had en plakkerig, dus anders dan op dit prentje...
Het blijft idd lastig... mijn slijm is dunner, echt waterig. Dat is vooral goed te merken tijdens het klussen, vind ik. Vandaag heb ik mijn eisprong (misschien gister al), maar omdat we dus klussen, kan ik geen duidelijk beeld krijgen van 'het slijm'. Dan vertrouw ik maar op mijn cycluspatroon.
Draadjes trekken het is me natuurlijk nooit opgevallen toen ik de pil slikte (logisch). Maar zie/merk echt duidelijk verschil als ik in mijn vruchtbare periode zit