Baarmoeder ligt voor op zwangerschapsduur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eikie79, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Hallo,

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van meiden die dit ook hebben of hebben gehad
    Ik heb al mega buik, mijn hele zwangerschap al zuur. De vorige zwangerchap ook gehad en toen is mijn zoontje 3 wkn te vroeg geboren maar wel met goed gewicht alsof het 40 wkn was.

Nu loopt mijn baarmoeder weer 3 wkn voor. Zit ook echt in de weg. Ze houden het ook in de gaten zei de vk. Over 2 wkn moet ik weer op consult.

Maar ik ben eigenlijk vergeten te vragen wat de consequenties zijn als het zo blijft.
    Ze zullen me dan niet lang laten lopen denk?.inleiden?
    Heb wel verhoogde kans dat het weet eerder is.

Kunnen ze niet meten hoe groot de kleine is? Of is dat niet mogelijk op een echo nu.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen

2. CinCinCin

CinCinCin Actief lid

27 jul 2011
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Omgeving Utrecht
    Ook mijn baarmoeder ligt weken voor op 'schema'. Heb al een glucose-test gehad, en krijg volgende week nog een groeiecho. Ik verwacht niks geks, want bij vorige controle bij VK voelde ons kindje goed : niet te groot, niet te klein.
    Misschien komt het omdat we al een zwangerschap hebben gehad, en de baarmoeder gewoon sneller groeit ? Geen idee hoor ....
    Ik heb ook geen idee wat de consequenties zijn....

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn baarmoeder lag met 30 weken op dik 37 weken,uk ligt 4,5 week voor en mijn vruchtwater is ruim 2 liter,mij leiden met 38 weken in,maar heb dan ook suikerziekte. Heb ook een flinke toeter voor 30 weken.

4. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ben ook heel benieuwd. Ik wacht het de volgende controle wel af. Dan zal het wel besproken worden. Je kan er zelf toch weinig aan doen!

5. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik had dat ook. Ik werd niet ingeleid ofzo om die reden. Kreeg wel extra groeiecho's zelf nog 1 bij 37 weken. En ze kunnen dan nog een goede schatting maken hoor. Uiteindelijk mocht ik wel ingeleid worden maar dat was op eigen verzoek.

Deel Deze Pagina