Overstappen voeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by dear86, Mar 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dear86

dear86 Actief lid

Dec 23, 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit met een dilemma en wil graag jullie advies. Ik ben in het ziekenhuis bevallen, hier zijn ze begonnen met Friso voeding. Aangezien ik deze best duur vind ben ik sinds vrijdag bezig over te stappen naar die van kruitvat. Ik heb nu de poeder gemengd ( meer Friso dan kruitvat, daarna wil ik meer kruitvat dan Friso doen en daarna overstappen op helemaal kruitvat.) Mijn dochter heeft nu echter heel veel last van haar darmen door het overstappen (ze is nu 3 weken), haar buik is flink opgezet en ze heeft gewoon veel last in de zin van huilen en onrustig vooral na voeden. Nu mijn vraag : moet ik doorzetten met het overtappen of is het beter om weer door te gaan met Friso?

Alvast bedankt!

Gr. Annet

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de voeding ligt hoor. Ik denk dat het goed is om infacol tee gebruiken. Dat is een middel tegen darmkrampen. Het zorgt ervoor dat kleine gasbellen omgevormd worden tot een grote gasbel zodat die makkelijker kwijt geraakt kan worden. Schudden met voeding is ook niet goed, roeren met een mes is beter.

Groetjes Adrienne

3. dear86

dear86 Actief lid

Dec 23, 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips! Voelde me al schuldig. Het gaat al een stuk beter met de krampje gelukkig! Infacol gebruikte we al, volgens mij helpt dit nu ook goed. Ik schud nu ook niet meer met de fles. We hebben weer een tevreden meisje :)

Share This Page