Vraag aan de Wii kenners

Discussie in 'De lounge' gestart door Esli, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wij willen een Wii gaan kopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en weet niet wat ik nou precies moet hebben, dus dacht..laat ik het hier eens vragen.

Ik heb nog niks, dus wat moet ik kopen?

Ik wil het vooral gaan gebruiken als 'sport' zeg maar, dus de lichamelijke dingen. Ik heb ook wel eens zo'n ding op tv gezien waarbij je op een soort weegschaal staat ofzo?

Wat heb ik allemaal nodig en wat kost zoiets? Is het online ergens voordeliger of juist in een winkel?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Wii en wat jullie me adviseren om wel of juist niet te kopen. Bedankt!

2. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Als je het voornamelijk voor sports wil gebruiken is een Wii en een extra wii-mote (controller) voldoende. Bij de standaard Wii krijg je al het spel wii sports en een wii-mote.

De wii is super! Wij hebben hem sinds hij uit is!

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik denk dat ze bedoelt, sport, in de zin van afvallen/ fit blijven.
    Dat weegschaal ding is de balance board, van wii fit, die is heel populair en in principe niet goedkoper op marktplaats ofzo, sterker nog, vaak duurder omdat het in veel winkels uitverkocht of niet leverbaar is.

Zelf heb ik wii fit, family trainer wat betreft beweging, de rest is van de kids.

Ik zou online prijs vergelijken, er zijn veel sites die de actuele prijzen voor je vergelijken.

Succes!

4. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Owja dan moet je de Wii fit hebben, dat is wel een heel goed ding ook om af te vallen. Mijn mannetje is er nu 2 weken mee bezig en is al 3 kilo kwijt.

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wow, ecnt? Welke oefeningen doet hij dan? Mij is het niet gelukt voor de zwangerschap :(

6. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Sorry, ik bedoelde inderdaad zelf bewegen met sport. Ik wil graag meer bewegen/sporten, maar heb geen tijd/oppas om elke dag naar de sportschool te gaan. Nu hoor ik steeds meer mensen sporten mbv de Wii dus dacht, misschien is dat wat voor mij. Vandaar..

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb ook de wii fit. Ik heb hem nog geen 2 weken en vind hem geweldig!
    Er zijn genoeg zaken die combiaanbiedingen hebben. Zo heb ik hem wel gekocht en de wiifit was gewoon uit voorraad leverbaar. Sterker nog had hem binnen 24 uur thuisbezorgd!
    Ik ben ook 2 kilo afgevallen de laatste 10 dagen, maar wel in combi met heel verantwoord eten en iedere dag minstens een uur op t apparaat staan!

8. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ok, de Wii fit moet het worden dus :) Dan ga ik daar eens naar zoeken. Bedankt!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wat een goed idee zeg!
    Ik wilde naar een sportschool gaan, maar een wii hebben we al!
    Ga ook maar voor wii fit denk ik.
    Wii sports is ook leuk hoor...

10. MvdW

MvdW Niet meer actief

Nou ik geloof dat ik ook maar aan de Wii fit moet gaan geloven.
    Heb 2 keer een abonnement op de sportschool gehad, maar vind het gewoon niet leuk. De verplichting dat je er heen moet omdat je voor je lidmaatschap betaalt.

Maar aan de andere kant ben ik ook weer bang dat het in het begin even leuk is en dat hij daarna weinig gebruikt zal gaan worden (heb ik heel vaak met dingen namelijk :oops: )

Maar Esli, de Wii is ontzettend leuk. Wii sports vergt ook wel een uithoudingsvermogen. Daar komt wel bij kijken dat wanneer je dan boksen gaat doen je ook een nunchuck nodig hebt, een extra joystick die je weer op je controller moet bevestigen. Wij hebben 2 controllers en 2 van die nunchucks.

Succes met je keuze, wij hebben hem bij de Intertoys gekocht. Waren voor de Wii + 2 controllers + 2 nunchucks + 2 extra spellen ongeveer 350 euro kwijt. Maar misschien dat hij nu al wel in prijs gedaald is, hadden hem afgelopen november gekocht.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wij hebben een wii met 2 afstandsbedieningen en het spel met dat stuurtje, Mario Kart geloof ik.
    Afgelopen kerst zou ik de wii fit krijgen van mijn vriend, maar ik heb hem nog steeds niet. Overal zijn er hier wachtlijsten voor de wii fit. Niet normaal. Hebben jullie daar geen last van gehad?

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    @jewe

Er zijne en aantal bedrijven waar je de wii fit zo kan bestellen en je hem binnen notime in huis hebt.
    consoleshop.nl en pixmania bijv.

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Te gek, ga gelijk even kijken. Kan ik eindelijk me kerst cadeau gaan incasseren!

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    met kerst heb ik de wii fit gekregen. en ik vind het zon tof ding. ik ben ermee 6 kilo afgevallen en ik ben tijdelijk ermee gestopt maar ik ga morgen weer beginnen met sporten.

ik heb zelf de wii, sport spel, 2 afstanbiedingen en de nunchuk voor 289 euro gekocht en de wii fit voor 85 euro

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Krijg net het foldertje van V&D binnen. Daar kun je vanaf maandag 9 maart via internet de wii fit bestellen voor 79-, Maandag ff proberen.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    voor 79 euro is het wel goedkoop hoor, zou het wel gelijk doen.

17. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Maar is dat dan het complete gedoe of is dat alleen een uitbreiding op de bestaande Wii? Want ik zie overal prijzen van 249 a 299, dan is 79 wel weinig. Of snap ik er nou echt helemaal niks van? :)

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    79 voor het spel wii fit ;)

19. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Oke, daar heb je dus alleen wat aan als je de Wii zelf (console) ook al hebt?

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja, je moet al wel de wii console hebben. De wii fit is eigelijk accesoire een spel eigelijk.

Deel Deze Pagina