Ik hoop het dat het niet zo is. Ik heb er nooit eerder aan gedacht dat ze dat zou doen maar hoe ze hem vasthad vermoed ik het toch wel. Als mijn man hem zo vasthoudt gaat hij ook bij hem op zoek naar de tepel en als hij die niet krijgt gaat hij histerisch huilen ookal heeft hij niet echt honger maar gewoon voor het sabbelen. Hij is deze periode wat hangerig en huilerig (sprongetje?) en dat helpt ook niet.
Ik zou het inderdaad ook echt niet leuk vinden als een van de oma's dat zou doen. Maar aan de andere kant 'pikken' kindjes vaak dingen van anderen zoals oma's die ze niet van hun moeder doen. Zo vind Kyra mijn pink absoluut niet goed, maar mijn moeder krijgt haar wel stil door haar in de Madonna houding op haar pink te laten sabbelen. Ik zou inderdaad voor Appeltjes aanpak gaan, en het indirect vragen. Dan heb je toch je antwoord en worden (afhankelijk van het antwoord) de verhoudingen het minst geschaad.
Bedankt voor de tips. Ik zal het idd indirect vragen omdat het niet 100% zeker maar mocht blijken dat ze dat wel gedaan heeft dan weet ik niet hoe ik zal reageren... ben benieuwd
... even terug naar de eerste pagina.... De tommee tippee speen (met platte onderkant, natuurlijk rubber) is de absolute favoriet hier. Inderdaad denk ik omdat ie erg flexibel is. En wat bovenstaande discussie betreft... Het idee dat iemand dat bij mn kindje zou doen.... help! Maar het is wel waar wat gezegd is: kindjes pikken meer van anderen wat jou echt niet lukt. Dus misschien is het helemaal niet gebeurd.... ik hoop het voor je...
Effe nog een update. Ik heb het gevraagd inmiddels (indirect) en ze vertelde dat ze hem in haar armen in slaap heeft gewiegd. Bij mij lukt dat nooit in die positie maar misschien was het ook zo. Ik geef haar het voordeel van de twijfel. Inmiddels ook de speentjes van nuby geprobeerd maar tevergeefs