Volgens mij is hij helemaal niet zo'n zacht ei als je zou denken. Ik denk dat hij de broek aan heeft thuis, ik vond dat hij een paar keer onterecht onaardig deed tegen zijn vriendin in die vorige afleveringen. Dat wil niet zeggen dat het een lul is hoor, maar minder zoetsappig dan je zou denken. (denk ik)
Ik heb al eens gezien hoe ze de serie maken (de vorige serie) en veel scenes worden een paar keer gefilmd. Dus vaak is het gespeeld wat je ziet (vooral de scenes waarin hij wel eens zit te schelden of iets dergelijks) En daarbij, die Mariska kan er ook wat van hoor!
Toch denk ik dat je in die 'soap' een reëler beeld van hem krijgt dan bij andere opnames. Ik heb heel lang gedacht dat -het buiten dat het een heel aardig mens is- een ontzettende sukkel was. Zo'n goedlachse goedzak die zich door iedereen in de maling laat nemen. Maar het bleek toch meer een haantje dan ik dacht. Ik denk dat dat wel echt was, en anders *een gouden kalf*
Zaterdag a.s. komt hij in het winkelcentrum MEKADO in Beek zuid limburg. Misschien wel leuk om te weten. Is bij mij niet ver vandaan maar moet helaas werken, ik vindt hem ook zo "lekker gewoon".
Leuk zeg, hij is pas bij Correct in R'dam geweest om zijn nieuwe cd te signeren...ik wilde er best heen maar die drukte zag ik niet zo zitten
Het is MAKADO weet iemand misschien hoelaat? Morgenvroeg gaan we de babykamer halen, maar misschien kunnen we er nog even heengaan (is nog geen 10 minuten rijden van hier)
Toevallig kom ik uit het dorp waar Frans woont. Het is wel een leuke vent hoor, maar als er geen camera's in de buurt zijn, kan hij toch wel een klein beetje sterallures hebben. En Mariska is helemaal een etterbak schijnbaar. Hoor mijn schoonzus er weleens over..... En volgens mij ziet ze er zo slecht uit, omdat ze rookt als een ketter. Ze zal het ook wel druk hebben. Nog een paar maandjes en dan ben ik bijna zijn buurvrouw. Haha. Nou, ik heb mijn zegje weer gedaan. Mijn concerten zijn volgens mij wel altijd spectaculair. Ben 2 jaar geleden met mijn schoonmoeder geweest. Die zat bij het intro al te janken, hahaha. Groetjes, Linda
Argh sjips wist het niet! OOh balen zeg dat ik dit nu pas lees! Leek me geweldig! Woon er nog geen 10 minuutjes vanaf! PFFF Liefs Pearly