Hier blijft de box voorlopig zeker nog staan, voor als ik iets in de keuken moet doen ofzo. Hoe doen jullie dat dan? Breken jullie kindjes dan niet de boel af?
Esmee speelt nog zeker 2x per dag in de box.. soms een half uurtje soms maar 5 minuten.. ook gaat ze even in de box als ik naar het toilet moet of iets van boven moet ophalen.. Ze vind , nu ze zich kan optrekken aan de spijlen de box weer leuk! Maar wij hebben dan ook 2 hondjes hier lopen.
Eva vindt het trouwens meestal wel leuk in de box, meestal staat ze op de uitkijk . En als ze het niet leuk vindt, dat is dan heel eventjes jammer... ik heb liever dat ze even huilt omdat ze in de box zit dan dat ze een plant op haar hoofd krijgt.
wij hebben een open keuken en ik hoor precies wat ze doet. meestal volgt ze me trouwens toch wel naar waar ik dan ook naartoe ga. (maar mijn dame is natuurlijk ook al 15 maanden ipv 8, dat scheelt behoorlijk; met 8 maanden gebruikte ik de box nog volop!)
Ons meisje is inmiddels 9,5 maand, maar wij hebben een dichte keuken, dus dat is toch lastig, want ik hoor dus niet wat ze in de kamer doet en ik kan ook niet even snel om het hoekje kijken. Volgen doet ze meestal niet, meestal kruipt ze bij me vandaan. En in de keuken wil ik haar niet hebben, ze speelt wel eens op de gang als ik in de keuken bezig ben. Daar hebben we een grote spiegel die ze erg leuk vindt.
Wij gebruiken hem al een hele poos niet meer. Wat ik me afvraag he. Las ik net ook hier.. dat sommige kind in de box zetten en gaan douche Vind je dat niet onverantwoord? In een box kan ook van alles gebeuren hoor en zit jij wel boven in de douche.
Niet iedereen heeft de douche boven maar dat terzijde. We hebben besloten de box nog even te laten staan. We proberen hem nu iets vaker erin te leggen/zetten en het gaat opzich redelijk. Nog even wachten met het afbreken van t ding dus