Warm zwembad gezocht in brabant.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Joveli, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hoi,

Wij willen graag met onze kleine man gaan zwemmen. Nu hebben we alleen geen flauw idee welke zwembaden er hier in de buurt allemaal zijn en welke geschikt zijn om te gaan zwemmen.
    Is er hier misschien iemand die een goed zwembad weet in de buurt van Eindhoven of 's hertogenbosch? (Hoeft niet heel dicht in de buurt te zijn hoor, we willen best een uurtje rijden!)

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    De Tongelreep zit bij jou in de buurt als ik het goed heb. die hebben verschillende baden.

groetjes, Miranda

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    zwemschool in Mierlo (bij Helmond) kleinschalig, reuze gezellig, schoon en lekker warm. En het water wordt op een aparte manier geschoond waardoor je geen chloorlucht hebt. Het bevalt mij persoonlijk erg goed en het is niet al te duur.

4. Joveli

Joveli Niet meer actief

He dat klinkt goed. Zal eens even op internet kijken.

Mijn vriend is indd wel eens bij de tongelreep geweest maar vond dit niet zo'n goed idee met de kleine. Het water is er aan de koude kant en het is nogal een druk zwembad.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.341
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ben je toen ook (of hij) in het badje geweest, wat achter de stoomcabines en het wedstrijdbad ligt? Daar achterin heb je namelijk een heerlijk badje van zo'n 50 cm, lekker warm! Wij gaan ieder jaar 2e kerstdag zwemmen in de tongelreep, en dan kijken we vaak eventjes in dat badje. Dit jaar zou dus het voor het eerst met onze dochter zijn, en ik keek er echt naar uit, maarja, er kwam wat tussen helaas. Maar dat is op zich een fijn bad daar achterin. Het is het instructiebad (even op de site gekeken ;) )

6. Joveli

Joveli Niet meer actief

Oh ik zie net dat je er alleen vrij kunt zwemmen op woensdag en donderdag overdag en dan kunnen wij helaas niet. :(

Iemand nog andere?

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind de meeste baden voor mezelf al te koud wij gaan altijd naar de thermen (geen gebruik van chloor) en 36-38 graden water JAMMIE! son heeft een thermen maar weet niet of die ook zo warm is wij gaan altijd naar Arcen (efkes rijden dat wel)

8. Joveli

Joveli Niet meer actief

Ja daar had ik ook al aan gedacht. Wij zijn tijdens mijn zwangerschap een paar keer naar Sanadome geweest, echt heerlijk. Ik zag echter dat er daar geen kinderen onder de 12 jaar mogen komen. :( Verdorie

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    balen zeg ja in arcen wel maar das heel ver weg (om effe te gaan)

10. MamahartjeJoy

30 jan 2009
    5
    0
    0
    In Eindhoven zit ook het Ottenbad. Of het zwembad op Kempervennen (Centerparcs) of Vennenbosch (Landal). Dan heb je ook nog eens een leuk dagje uit! In het Vennenbosch weet ik dat er een (groot) bad is dat lekker warm is. Onze kleine meid (nu 6,5maand) heeft zich hierin kostelijk vermaakt. Het is wel een diep bad, dus een zwemband oid is wel handig.

11. Ik ga met Jelle babyzwemmen in Vught, is ook erg fijn vind ik. Niet al te groot, en dus ook niet al te druk. Het babyzwemmen is dan in het ondiepe badje, de temperatuur varieert daar nog wel. Hoe de temperatuur van het grote, diepe bad is weet ik eigenlijk niet, daar ben ik nog nooit in geweest.
    Volgens mij is het lastig een zwembad te vinden dat echt veel warmer is.

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    In Nuenen kan je ook zwemmen met je kleintje op bepaalde tijden. Daar hebben ze ook geen chloor in het water.

13. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    je hebt bij de tongelreep wel een apart zwembad waar ook babyzwemmen wordt gegeven, daar zul je met je baby ook wel vrij kunnen zwemmen denk ik. weet zo niet meer welk bad het was, maar toen ik zwanger was heb ik er vaak gepoedeld vanwege de pijn in mijn rug :D

volgens mij kun je bij het v.d. valk hotel ook zwemmen, misschien dat die een lekker warm bad hebben?

14. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    in den bosch in het sportiom, maar daar moet je dan wel in het doelgroepenbad tijdens de lesuren, ik geloof niet dat je daar zomaar naartoe kan...ze hebben ook nog wel een pierebadje in het subtropische gedeelte maar daar vind ik persoonlijk niets aan...

15. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Het caribabad in Gorinchem is ook lekker warm.

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    In Tilburg heb je zwembad de drieburgt en in de Reeshof, beide zwembaden hebben en speciaal bad wat warmer is dan normaal (geloof 31 graden) en waarvan de bodem te verstellen is, (zodat je zelf kunt staan) er zijn speciale uren waarop er lessen babyzwemmen zijn en waarop je kunt vrijzwemmen in dat bad. In de drieburgt is het in ieder geval op zondagochtend vanaf half 11 geloof ik, ga wel vroeg anders wordt het erg druk.
    Verder heeft Tilburg een kleine versie van de tongelreep nl Stappegoor maar daar weet ik niet precies hoe het zit met watertemperaturen.

http://www.sportbedrijftilburg.nl/besta ... 219&menu=3

hier kun je alles vinden.

Veel plezier! Tim vind het echt heerlijk!

Deel Deze Pagina