De box

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megamuts, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    We gebruiken de box bijna niet meer, maar ik wil em eigenlijk nog niet weg doen. Als ik de kleine er in zet is het meteen huilen, is wel mijn eigen schuld ik heb hem er nooit zovaak in gezet dus hij vind het maar vreemd. Hij gebruikt de box nu wel om aan te gaan staan. En loopt er omheen.
    Laatst heb ik heb er in gezet met een koekje en dat ging wel goed. Ik zit toch nog te twijfelen of ik em nou moet laten staan of weg doen.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja moeilijk is dat... wij hebben toen ook zo'n twijfelperiode gehad. We gebruikten de box meer als opslagplaats voor speelgoed. Uiteindelijk hebben we hem vorige maand naar zolder gedaan en op de plek waar hij stond hebben we een leuk tafeltje met stoeltjes neergezet voor Louise en een paar leuke speelgoedbakken gekocht. Ik heb er geen spijt van!

Weer een nieuwe fase ;)

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    wij hebben de box ook laten staan, toen bleek dat dat de enige plek was waar ze zich aan op kon trekken. Toen ze het ook aan de tafel en bank kon en om de tafel heen ging stappen hebben we de box verwijderd.

zolang hij dat dus nog niet doet, is de box mooi oefen materiaal toch?

twinny

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Sinds vorige week is hier de box de deur uit. Hier ging ze er 's morgens nog wel even in. En als ik bijv. even de was op wilde hangen of even naar de schuur. Dan is het wel handig als je je kindje er even in kan zetten. Maar nu stapt ze lekker rond en ik merkte dat ik haar er helemaal niet meer inzet. Tja, dan is de keus gauw gemaakt.

Deel Deze Pagina