Caitlyn zit nog maar een paar keer per dag in de box, meestal voor max 10 minuten. De laatste tijd weer wat meer dan daarvoor: ze speelt nu wel rustig in de box op een aantal momenten op de dag. Deed ze eerder niet. Onze oudste had dat destijds ook, echt een aversie tegen de box. Ik vind het prima: zolang ze de boel niet afbreken, mag ze ook gewoon op de grond enzo spelen
Zal per kind verschillend zijn, maar onze oudste wilde dus ook bijna nooit in de box. Die speelde gewoon op de grond in de kamer en als ik langer de kamer uit moest, ging ze met me mee. Huishoudelijke klussen die echt niet konden met haar erbij, deed ik als ze sliep en als ik wilde douchen als ze waker was, gingen de traphekjes dicht, de deuren van de slaapkamers allemaal dicht en de deur van de badkamer open. Speelgoed op de grond op de overloop en dan kon zij haar gang gaan en ik even douchen Maar goed: dat zal niet bij elk kind zo lukken en je huis moet er ook nog eens geschikt voor zijn
Voor een verjaardag moet de box eruit anders is de woonkamer gewoon te vol. Verjaardag was in mei en nu nog steeds opgestapeld Ze speelt netjes op haar kleed, schuift her en der wat en soms ligt ze onder de tafel te spelen. Huis is op een paar dingen na, babyproof. Er staat een ventilator maar daar komt ze niet aan. Ik geef er niet aan toe omdat ie perse weg moet, ze heeft er nooit lief in gespeeld. En aangezien ze nu lekker kan schuiven, kruipen, ed vind ik het best. Vreemd genoeg speelt ze wel bij de go in de box maar toen ik daar in de huiskamer aankwam zag ik ook dat ze het zat was.
Hier staat de box nog steeds in gebruik, voor als ik smorgens de honden a laten plassen, ook als madam dwars in van alles is, laat ik der uitrazen in de box, wat haar vaak kalmeert, tis echt haar plekje..
Nou, dan is het simpel. Ga jij galaxy's hond uitlaten, want jij weet het blijkbaar erg goed, hoe dat moet. Jemig, ga elkaar weer lekker af zitten katten, terwijl je maar half leest. Galaxy heeft alleen maar gezegd dat ze haar hond even op de uitlaatstrook voor haar huis laat. Meer niet. Relax!