Ik vind het nog heerlijk dat de box bij ons nog staat. Mijn dochter kan ook nog steeds erg goed spelen in de box, dus die blijft voorlopig nog wel even!
Als je hem nooit meer gebruikte, is 't toch goed dat hij weg is? Bij mn dochter stond met 1 jaar de box ook al maanden leeg. Toen heb ik 'm hoogzwanger weer opgebouwd en wou mn dochter ( van 1,5 toen ) er wel weer in spelen, en dat is ze blijven doen. Het was soms vechten als ik de baby erin legde, ze heeft zelfs weleens gezegd "Ik wil een eigen box mama." Mn zoontje is nu dus 1, en de box staat nog wel. We gebruiken hem niet dagelijks maar als ik even dweilen wil ( Wat ik dus niet dagelijks doe ) of hij heel moe is en ik ga koken, dan doe ik 'm wel in de box. Hij zit ook veel in de draagdoek maar in de box werkt ook prima.
Ik had hem een paar dagen voor zijn eerste verjaardag opgeruimd! Ik was blij dat hij weg was... Mijn zoontje zat er al lang niet meer in.
Hier zit hij er nog regelmatig in. Hij is echt een handenbindertje geworden. En als ik even wil plassen dan kan ik hem gewoon niet in de gaten houden. Mee naar het toilet vind ik geen optie want dan wil hij de hele toilet onderzoeken en dat vind ik gewoon niet zo fris
Hier was het een tijdje geen succes maar inmiddels gaat het weer prima. Oudste zat er tot 2 jr nog in.
Hier ook niet meer in gebruik. Dochterlief is zo verschrikkelijk actief dat is gewoon niet leuk meer in de box. Ze wordt erg beperkt. Vreemd genoeg speelt ze wel op haar eigen speelkleed op de grond, dat kan ze heeeeel lang doen. Zo af en toe tijgert ze er vanaf om wat anders te zoeken. Over het algemeen erg goed bevallen zonder box (tot nog toe) Tijdens het eten koken gaat ze in de wipper of kinderstoel met een speeltje en dan blijft ze er in zitten tot ze haar eten op heeft.(en wij ook)
Bij Aiden stond de box er ook tot 18 maanden. Handig als je je kindje even veilig weg wilt zetten als je zelf even naar boven moet of iets dergelijks. Maar hij staat hier dan ook niet in de weg.
Ik ging bij mn ex weg toen mm dochter bijna 9 maanden was. Bij mn ouders was geen plek voor de box dus nooit meer gebruikt. Ging eigenlijk wel prima.
Ik gebruik hem nog steeds voor de jongste. Hij gaat erin als ik even de kamer uit moet (bv naar het toilet) of wanneer ik ga koken. Ook wanneer hij dingen doet die niet mogen (en gevaarlijk zijn) en niet luistert dus maar door gaat dan gaat hij ook in de box. Ik had hem een tijdje geleden bijna weggedaan, want toen zat hij er bijna niet meer in, maar nu het klauteren en klimmen (liefst bovenop de salontafel, tv-kastje, etc) ontdekt is vind ik het toch wel fijn dat hij er nog staat.