De box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joep, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    Waarneer zetten jullie de box binnen.
    Moet ik dat doen voor dat het kindje komt of pas als het geboren is?
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij hebben de box opstaan. Lijkt me handiger dan dat je het pas doet als de kleine geboren is.
     
  3. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik wil m tegen het einde ook al opzetten. Je weet natuurlijk nooit wanneer het begint, en om het nu tijdens de weeën te doen, of vlak na de bevalling, dat lijkt me niks. Bovendien heb ik dan nog even tijd de katten te leren dat ze er niet in mogen.
     
  4. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    We hebben hem sinds een week of 3 staan.

    Lijkt me niet fijn om het op het laatste moment nog te moeten doen en ook hier om de katten te leren dat ze er niet inmogen.
     
  5. Niet meer actief

    Wij hadden hem ook al paar weekies voor de bevalling staan..zo konden ook de honden er aan wennen..na de bevalling opzetten leek mij ook niks..
    Achteraf lag dhani er al de eerste dag ffies in..dus ben blij dat wij het zo hebben gedaan..
     
  6. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb de box al bijna 4 wkn staan. :D
     
  7. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik denk dat ik hem ook maar eens op ga zetten.
    Staat ook wel leuk natuurlijk.
     
  8. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb hem MAANDEN geleden besteld. Werd na een week of 8 gebeld dat ik hem kon komen halen... toen ik hem ging halen, hadden ze hem aan een ander meegegeven :( ... Het zou 2 weken duren voor ze een nieuwe voor me hadden, dat is inmiddels een week of 4-5 geleden en ik heb nog niks... Ik ga hem ergens anders halen. Maar als ik hem al gehad had, dan had ik hem ook vast neergezet ;)
     
  9. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Die van ons staat ook al. Hij heeft eerst een poosje ingeklapt in de woonkamer gestaan, omdat we nog geen ruimte hadden om hem neer te zetten. Nu hebben we een ander kastje op de plek van de box, dus nu past het!

    We hebben aluminiumfolie erin gelegd om de katten te laten schrikken als ze erin springen, maar tot nu toe hebben ze nog helemaal geen interesse getoond in die hele box. Ze lopen er voorbij alsof het ding er hun hele leven al staat... Het kraambed daarentegen... Daar liggen ze op wanneer de kans hebben. Maar dat vind ik niet zo erg.
     
  10. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Kmoet nog een box kopen :oops: Maja luca kwam ook 6 weken eerder dan verwacht, dacht dat ik nog wel ff tijd zou hebben, koop er morgen eentje :)
     
  11. Chanel

    Chanel Bekend lid

    19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik moet ook nog kijken voor een box. Wat voor soort box gebruiken jullie eigenlijk? Je hebt verschillende vormen, met wieltjes er onder en oo met laden. Wat is praktisch?
     
  12. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik wil er persé een op pootjes, want ik heb de drang om overal onder te moeten kunnen stofzuigen :rolleyes:
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb een op wieltjes... ik wil ook overal onder stofzuigen/dweilen, maar dan rol ik m even weg, dus is ook wel handig.

    Ik wilde geen met laden, zag bij mijn schoonzusje dat die echt 'vast' staat... Die trek je niet even naar voren om te dweilen!
     
  14. Sjarrel

    Sjarrel Bekend lid

    28 jun 2006
    868
    0
    0
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Hmmz ben ik nou de enige zonder box??

    het bedje heb ik al heeeeel lang staan :) denk toen ik net 3 mnd was ofzo...

    de box staat bij me schoonmoeder :) (woont schuin boven mij)
    als ik die toch nodig blijk te hebben in eerste periode zet ik hem neer...

    maar weet niet of ik hem de eerste periode zou gebuiken :|
    hij zal toch niet echt spelen toch??
    en ons huis is gelijksvloers :)
     
  15. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    @Sjarrel: ik weet het niet, maar het babytje van mijn schoonzus lag er toch veel in hoor, overdag als ze niet sliep! Je kan slechts de hele tijd met je baby rondlopen of in bedje leggen als je even wat moet doen, bv even naar wc ofzo...
     
  16. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wij hebben de box opgezet met 28 weekjes ongeveer...
    We hebben 2 hondjes die we eraan wilde laten wennen....dat is gelukkig helemaal goed gekomen :)
     
  17. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zodra wij de box krijgen zetten we 'm neer. Dan kunnen de honden er aan wennen.

    Pim
     
  18. Chanel

    Chanel Bekend lid

    19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook nog geen box staan. Weet echt niet welk model ik moet kiezen. Met wieltjes is idd makkelijk met schoon maken.
     
  19. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb vrijdag de box opgehaald moest besteld worden,maar staat nog niet op,wacht er zeker tot de 38 weken mee ding staat toch zo.
    groetjes jacky
     
  20. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Neej inderdaad, daar zou ik persoonlijk niet tegen kunnen hoor, er MOET onder stof gezogen en gedweild kunnen worden :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina