Helaas, helaas....tis dag 29...bijna 30 en nog niks te bekennen ook niet met die gekke testjes van Natasja 8) Helaas, helaas....afwachten. Ik hoop dat ze niet zo heel lang meer op ze laten wachten...heb zo'n zin om te bellen en beginnend junkie te worden Hoe eerder we beginnen hoe eerder de kansen komen.....grrrrrrrr We zijn druk aan het klussen in huis (echt klussen, met gereedschap enzo ) dus afleiding hebben we zeker. We vinden dat nu ook wel ff lekker, op de troep na dan! Elmo
Ghehe...jij bent ook altijd overal snel bij! ik bedoel die tampon/vinger testjes! Hahahaha ik heb me er eerst suf om gelachen maar zie nu wat een mens uit wanhoop doet! Hihihiihihihihih, houdt je van de straat he! Liefs Elmo
De tampontest kan in twijfel getrokken worden! Ik ben gisteravond toch ongesteld geworden! Zometeen om 9.00 uur ga ik het ziekenhuis bellen om de eerste echo afspraak te maken.... IT'S SHOWTIME!!! Elmo
whahahahahaha ik heb deze testjes niet uitgevonden hoor hahahahaha en ze eigenlijk zelf maar 2 rondes uitgeprobeerd! Maar ja.. de duivels zijn er!! Jahoooeeee!