hoi hoi, heb net te horen gekregen dat de 100 mg clomid voor een eisprong heeft gezorgd, had vorige maand 50 mg en die deed niks, dus dit was erg goed nieuws!!! nu maar afwachten...........spannend, weet niet wanneer de eisprong is geweest dus weet ook geen nod, dit maakt t wel weer lastig maar ach..........geduld hebben maar dan groetjes radna
wat goed radna!!!!!! ik heb gisteren ook te horen gekregen, dat ik een ei heb, wat op springen staat!!! en aan mijn temp te zien vanochtend......, is ie gesprongen!!! fijn gevoel he meid! eindelijk voor ons een eerlijke kans!!!! liefs elfje
he elfje, nou dan moeten jullie vanavond hard aan de slag he........ ja is wel fijn he dat we nu net als anderen ook gewoon een kans maken, geeft een goed gevoel!!!!! fijne avond he hahahahah........ groetjes radna
Hai Radna, Wat goed zeg, lijkt me een hele opluchting! Wie weet is het al wel Bingo!! Anders heb je iig weer moed voor de volgende ronde, een ronde MET eisprong! Succes meid, Elmo
ja zeker, geeft weer een boel hoop...... hoe gaat t eigenlijk bij jou elmo. lees wel eens wat, maar niet altijd alles zijn jullie al weer wat verder?? ben benieuwd!! groetjes radna x x x