En hier gaan de kliko's waarschijnlijk weg om ondergronds te krijgen Misschien krijgen jullie de onze dan
En wat heb ik een hekel aan die beesten. *kots* Daarom waren wij nu zo strict om die bak 'netjes' te houden. Ik ga zo weer ff kijken of die zak er nog ligt.
Dat is inderdaad heel brutaal, die gene is dan wel een volhouder zeg. Dat hij of zij het dan op een gegeven moment niet in een andere bak doet, aangezien jullie het er steeds uithalen. Best dom, vind ik. Ik vind het heel vervelend voor jullie, maar stiekem moet ik er heel erg om lachen en ben ik benieuwd wie dat telkens doet.
Ik moet zeggen dat het er ook best komisch uitzag. Maar was echt furieus gewoon!! Liep ik daar stampend met mn dikke pens en werkhandschoenen aan. Bak op de grond en zak eruit! Als ie maar niet denk dat de aanhouder wint! Regent nu hier dus hopelijk blijft het zo. Ben wel heel benieuwd of ze die zak van zeker 60l aan takken mee nemen. Nou in ieder geval geen risico voor onze bak!
O herkenbaar ik word alweer boos als ik eraan denk. Ooit eens iemand zn zooi (luiers etc, stonk ook zo erg!) in onze (volle) grijze kliko erbij gepropt. Die werd niet meegenomen want de klep stond open (achterlijke reden trouwens maar goed). Ik was toen zo boos! Zaten wij 2 weken extra met de rotzooi. Maar wel erachter gekomen wie het was, heb de zak bij hun voor de voordeur gezet. Echt sommige mensen, dan denk ik dat doe je toch niet?!
Hahaha, mijn man vroeg net waarom ik hardop lachte. Dat vind ik nog het meeste aso, waarschijnlijk weet die gene dat je zwanger bent, waarom dat dan in jullie container dumpen? Hier regent het ook heel hard, straks loopt de beste man of vrouw nog door de regen voor die 60L zak.
Wow, wat een lef! zo boertig, en dan nog een 2e keer er in gooien ook! Hopelijk kan je hem betrappen, en dan inderdaad leegkiepen op de oprit. Is sowieso iemand van de buren, bah bah!
Hier ook 2x gehad dat iemand z’n restafval in onze gft bak gooide, incl plastic, luiers, vleesresten van 2wkn oud zo los erin... Gelukkig betrapt en uitgefoeterd, sindsdien gebeurt het niet meer, maar ik zet de bak nu ook ergens anders neer
Ik vind het ook best bijzonder dat de dumper vervolgens gaat controleren of zijn vuilniszak nog in jullie container zit Oh, is die eruit gehaald? Prima, doe ik hem er weer in!
Zo he, wat een aso met lef! Ik ga dit volgen, ben erg benieuwd of je de dader weet te betrappen! (en wie het is) Nieuwsgierig? Ikke?
Oh wauw!! Brutaal!!! Wel goede actie door zak voor hun deur te leggen. Hier zitten alleen takken etc in helaas.
Ja van de overkant denk ik omdat ze onze bak de straat over hebben gezet. Ga meteen weer ff kijken of die zak er nog ligt
Ik denk dat zij hun eigen bak nog niet buiten hadden staan. Vanochtend zag ik nog een aantal mensen hun bak brengen en keken vreemd naar die zak. Denk dat diegene dus daarna weer die zak erin gedumpt heeft. En ditmaal puilde zak uit, waar ik wel blij om ben anders had ik het niet gezien. Onze bak is vrij leeg maar dat geeft je nog niet het recht om je afval te dumpen. En echt een paar takken erbij had ik niet eens zo erg gevonden. Gaat mij echt om het plastic, dat ze daarom onze bak niet zullen legen. Ben heeeeel benieuwd of ze die losse zak mee gaan nemen.
Zak ligt er nog!!! Hopelijk is die persoon 'bang' geworden. Of naar het werk gegaan denkende dat hij ons te slim af is. Nou als die zak er straks nog ligt zal ie het voelen ooken doet het hopelijk nooit meer!
ik moest hier zo om lachen ik zou het zelfde doen. Waar wij wonen komt maar een keer in de maand de grijzen container in een keer per twee weken de groenen en een keer per twee weken komen ze plastic zakken ophalen gevuld met plastic. De vorige bewoners hadden de container in de voortuin in zo een bak en durf het zelf niet ben te bang dat ze dan het vuil in mijn container gaan dumpen als niet thuis ben.
Hier met de grijze container was die geleegd die dag en wil hem smiddags ophalen zit er een zo'n grote blauwe zak in halve container weer vol heb hem eruit gepakt en daar laten staan. Ga ff betalen voor een ander zijn rotzooi daaag.
In ons oude huis hadden we dat ook zo vaak, kon daar echt vreselijk van balen Het ergste is, je kan er niks aan doen behalve hopen dat je die ***** ooit treft.. Stomkoppen