De brutaliteit!

Discussie in 'De lounge' gestart door MadeInUSA, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    In een paar dagen tijd is mn broek toch een paar keer afgezakt tijdens het boodschappen doen.

Zaterdag op de markt: een oude vrouw pakt een pepertje, breekt het, likt eraan en legt het terug :eek: ik was even flabbergasted en niet in de gelegenheid haar aan te spreken, maar omg...

Vandaag maakte een man het nog bonter. Hij had in de supermarkt een mandje vol blikjes bier (die b-merk halveliters) en een kant en klaar maaltijd. Hij leek eerst voor te dringen bij de kassa maar liet me toen voor. Want hij bleek ook nog wat tijd nodig te hebben: pakt een plastic tasje en laadt daar blikken bier in. En rekent vervolgens ijskoud de maaltijd en 1 blikje af :eek::eek:
    Ik heb hier wel de caissière even gewezen op de andere blikken. Kom op zeg, dit is niet aso maar gewoon diefstal, daar weiger ik medeplichtig aan te zijn. Ik ben vervolgens vertrokken, weet niet hoe het is afgelopen.

Komen jullie ook dit soort bizarre dingen tegen?

YellowEyes, Chillin, Emama en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Gisteren zat ik op het werk in de kantine en daar zat een paar tafels verderop een man de deksel van zijn (brood/yoghurt)bakje intens af te likken.

Het zag er echt niet uit.

YellowEyes, Lamode, Huismuisie en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Rankingstar

20 aug 2018
    15
    57
    13
    Ik zie regelmatig in onze supermarkt dat dames fruit uit het kistje pakken wat voor de kinderen is tijdens het boodschappen doen. En dat eten ze dan niet meteen op, maar verdwijnt in de tas.
    Klein iets, maar ik vind dat brutaal, het ligt daar voor de kinderen.

Huismuisie, dds, Hopsatee en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Zat laatst in de bus en er stond een omaatje op omdat ze uit moest stappen voor de bus gestopt was. De bus remde best hard en de vrouw viel. Toen ze weer op was gestaan en vast zelf ook heel erg was geschrokken begon de buschauffeur tegen haar te schreeuwen dat ze zo dom was, dat ze moest wachten tot de bus gestopt was voor ze opstond. Echt niet normaal. Hij bleef maar doorgaan. Ik was zelf ook best geschrokken door de reactie van de chauffeur dat ik er op dat moment ook helaas niets van heb gezegd.

crystals en Zara75 vinden dit leuk.
  5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wat sneu, dikke kans dat ze eerder opstond uit angst anders niet snel genoeg te zijn met uitstappen. Mezelf kennende had ik die buschauffeur direct lik op stuk gegeven. Waar is het respect. Snap die buschauffeur wel, maar houd je in man.

crystals, DastyQueen en RoIn vinden dit leuk.
  6. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Dit heb ik ook een keer mee gemaakt en toen heb ik een mail gestuurd naar de busmaatschappij.

DastyQueen en Syane vinden dit leuk.
  7. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Van die mensen die in de winkel(Kruidvat, trekpleister enz) zogenaamd snoepjes aan het proeven zijn en vervolgens hun zakken er mee vullen. Dat is gewoon diefstal.

DastyQueen vindt dit leuk.
  8. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Waarom heb je niet meteen wat gezegd?

9. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik durfde niet...

mamaloe250 vindt dit leuk.
  10. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat een verhalen :eek:

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Die had van mij de volle laag gekregen. Kan niet zo goed tegen onrecht bij ouderen. Ik denk in zo een situatie altijd meteen het zal mijn oma zijn die dit gebeurt.

Lamode, Caithy, Zara75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. JisL

JisL Niet meer actief

Lijkt me lastig, zeg!

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Marchella, Huismuisie, Jingle en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Mensen die de bus of trein al instappen terwijl ik nog niet uitgestapt ben. Loop dan gewoon tegen ze aan, ga echt niet aan de kant voor mensen die geen fatsoen hebben.

Huismuisie, Blijdorp, Daydreamy en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Bij de C&A een man en een vrouw bij de pyajma's, hun meisje van ongeveer 6 de andere kant op laten kijken en dan hup een nachthemd in de tas. Echt samenzwering.
    Gemeld natuurlijk!!

15. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Dit kan je melden bij de busmaatschappij. Heb ik ook eens gedaan bij een aso chauffeur die te snel optrok en echt een hekel had aan zijn werk waardoor oude mensen door de bus werden geworpen.

DastyQueen vindt dit leuk.
  16. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Stond voor een stoplicht te wachten met nog een hele lange rij auto's.
    Eentje was het wachten beu, rijdt iedereen voorbij en plaatst z'n auto voor het stoplicht o_O.

17. wachtend

wachtend Niet meer actief

Had ik een paar weken terug ook! Een stoplicht en een vrachtwagen die de weg blokkeerde. Ik was tegenligger voor hem en trok dus gewoon op bij groen. Als hij denkt dat hij door dit gedrag voorrang kreeg.... Ik dacht het niet!

18. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    In een grotere (afgeschermde) speeltuin had een jongetje van een jaar of 7-8 best wel een naar ongeluk met zijn nek. Ik zat net wat verder weg, maar er stond geen moeder op, en de andere ouders die dit zagen gebeuren bleven zitten en ernaar staren :eek:

Ik ben ernaar toe gegaan en heb het jongetje geholpen, en samen daarna zijn moeder gezocht.
    Ik was zo verbaasd dat niemand hem ging helpen, wtf!

19. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb zoiets een paar jaar geleden op vakantie meegemaakt. Ik lag op een ligbedje bij het zwembad en een meter of 8 van mij af komt een jongetje huilend het water uit met veel bloed aan zijn voetje (bleek in glas te zijn gestapt) teentje lag er bijna vanaf en een flinke snee over zijn hele voet. De mensen voor zijn neus bleven liggen en niemand die dat kind hielp. Ik ben er naar toe gerent heb hem opgetilt en naar de badmeester gebracht. Kind was een jaar of 10 en zijn ouders waren nog bij de caravan. Hij kon ondanks zijn pijn en taalverschil uitleggen waar op de camping ze stonden en ik ben zijn vader gaan halen toen de badmeester de zorg voor het jongetje op zich had genomen. Dag later hoorden we van de badmeester dat hij een flinke operatie had gehad aan zijn voetje.

20. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Onze achterbuurvrouw die vd zomer onkruid rond onze schutting weg heeft gehaald, zonder iets te vragen/melden.
    Omdat ze zich eraan stoorde.
    (Geloof me.. zoveel stond er niet, anders hadden we het zelf allang gedaan)

Prima, onkruid weghalen is het ergste niet. Maar dan, als we haar tegenkomen, op een toontje zeggen: Dit doe ik natuurlijk niet iedere keer he? De volgende keer mogen jullie het zelf doen.

:eek: Flabbergasted was ik.

Blijdorp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina