Ik had bij mijn zoontje de stokke hij is nu zes jaar en had de wagen al vrij snel verkocht... Ben toch van de bugaboo en heb voor mijn kleintje onderweg nu dan ook de bugaboo cameleon gekocht... De stokke rijd zeker heel soepel en is super wendbaar maar dat is de bugaboo ook... En idd het inklappen super easy maar nog altijd een groot gevaarte in je gang denk dat het dus echt een persoonlijke mening is..
De Bugaboo Buffalo is hoger dan de Cameleon dus dat verschil met de Stokke is dan een stuk kleiner. Ook heeft de Buffalo grotere voorwielen dan de Cameleon dus hij ziet er iets stoerder uit, en hij rijdt makkelijker in het bos of in de sneeuw. Ik heb mijn Cameleon net op marktplaats verkocht en ik heb er super veel plezier van gehad! Echt een fijne wagen. Maar: bij een volgende baby zou ik voor de Buffalo gaan. Die vind ik nóg mooier! Stokke wagens vind ik persoonlijk niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak he.
ik heb 2x de bugaboo gehad en deze keer een stokke. mijn reden nu was dat mijn man de bugaboo erg laag vond...was voor zijn postuur ook echt zo idd. en ik nu veel km maak in de stad...dus de veilige hoogte en wendbaarheid hebben voor mij de keuze op stokke laten vallen deze keer
Bugaboo, de wagenbak is groter (geen inham bij de benen) ook vind ik de duwstang tussen de benen en de aparte beengedeeltes bij de buggy niks. Kleine kindjes liggen toch vaak met de benen gekruist. De hoogte van de bugaboobak vond ik juist prettig. Zo kan je als je op een stoel zit toch makkelijk de kleine in de gaten houden.
Het is heel persoonlijk wat je gewoon leuk vind. Enige wat ik wel kan zeggen dat het heel fijn is als je baby hoog zit. Of dat nou een stokke is of een joolz. Ik heb nu ook een buggy en daar zit hij laag in en echt dat is helemaal niet fijn. Hij ziet niks en kijkt bij de kassa altijd tegen benen en de kassa aan ipv dat hij de mensen erachter kan zien. Overal loop ik er tegenaan dat hij niks kan zien. Terrasje kan hij lekker hoog erbij zitten. En ik merk dat zoontje het hoger gewoon leuker vind en meer contact maakt met de mensen dan als hij laag zit zoals in de bugaboo..
Wij hebben ook getwijfeld tussen bugaboo en stokke. Wij hebben de bugaboo, vind de wagenbak van de bugaboo lekker groot en die vande stokke vond ik erg hard en ook de spleet ern bij de benen vond ik raar. Ook pas oma veel op en die zag ik niet achter een stokke lopen. Mocht ik weer zwanger worden zou ik ook voor de buffalo gaan