De buren en muziek

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 1 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Wat een vervelende situatie zeg! Misschien heb ik het gemist maar wat vinden de buren aan de andere kant er van? Misschien dat je samen actie kunt ondernemen naar de buren en desnoods de verhuurder.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Dat is een goede, ik heb geen idee. Heb die mensen nog niet ontmoet. Wel wat vreemd om ze zo te ontmoeten. Maar uiteindelijk is het wel goed om daar eens te vragen.

3. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Je had ook op mij gereageerd, maar de politie bellen was bij ons gisteren erg effectief :thumup:

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Super! . Echt hoor zulke mensen moeten ze verbannen op de wereld.

missle vindt dit leuk.
  5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    En bij ons is het weer zo ver. Ik ga zo heen, ze moeten er echt wat aan doen nu.

6. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wow dat je nog zo kalm blijft. Ik had allang de politie gebeld hoor (alhoewel ze er overdag niks aan doen, je moet echt 's avonds laat of 's nachts bellen). Lekker dit...je kunt niet eens uitrusten in je eigen huis o_O.

7. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ook op je auto enz :eek:. Heb je daar foto's van gemaakt?

8. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Zo herkenbaar! Ons buurmeisje draaide ook keihard muziek (en dan ook nog vreeeeselijke muziek van andre hazes, jan smit enz). Zij slaapt tegen dezelfde muur als onze zonen. Die konden er dus niet van slapen. Zo vaak naar ze toegelopen of het zachter kon, maar dan was het direct weer geklaag "wij worden gek van het gestamp van jullie kinderen"enz.
    Ze dachten echt alleen aan hunzelf. In mijn kraambed ook keihard muziek. En toen onze zoon een paar maanden was, hebben ze besloten om de woonkamer te gaan opknappen. Stenen vloertegels eruit boren, en 1 muur eruit slopen. Wat een kabaal, mijn zoon had al een slechte nacht gehad, hij was uitgeput en om 10.30 uur begonnen ze, hij lag toen net te slapen... Om 12 uur de oudste 2 kinderen uit school gehaald en gevlucht naar mijn ouders. Ze mogen van mij echt wel klussen, maar geef het gewoon even aan dat je de vloer eruit gaat boren. Dan had ik al eerder iets kunnen regelen voor mijn jongste.
    1x heb ik ook de politie gebeld. Toen had ze ook keihard de muziek aan met de deuren en ramen open. Binnen eten wilde ik niet want het was super warm, en we werden gek van het gedreun. In de achtertuin konden we niet eens normaal met elkaar praten, we moesten gewoon schreeuwen naar elkaar.
    2x aangebeld, op de ramen geklopt en over de schutting geroepen. Geen reactie. Toen was ik er ook klaar mee en heb ik de politie gebeld. Die kwam pas 2 uur later toen de muziek al uit was, en buurvrouw kwam net thuis. Die was pissed! Vertelde allemaal leugens over mij aan de politie (dat ik mijn kinderen sloeg en uitschold, dat ze ervoor zou zorgen dat de kinderen bij ons weg werden gehaald enz). Ow wat was ik boos. Helaas heeft ze er niks van geleerd, want ze deden het gewoon weer. Toen zat mijn jongste 4 ochtenden op de peuterspeelzaal, dus deed ik mijn muziek ook maar wat harder. Hoorde ik die van haar tenminste niet meer.
    Nog steeds irriteer ik me ontzettend aan hun. Buurmeisje woont gelukkig niet meer thuis, dus de muziekkwestie is opgelost. Nu zijn het hun auto's. In onze straat zijn 10 huizen en er kunnen ongeveer 7 auto's in de straat. Toen buurmeisje nog thuis woonde, stonden er alleen van hun al 3 auto's (buurvrouw, buurmeisje en nieuwe partner van buurvrouw, ow en soms ook nog de auto van het vriendje van buurmeisje). Partner woont niet vast daar, heeft nog een eigen huis, maar slaapt er vaak en is altijd met de auto. Onze auto konden wij nooit meer kwijt.
    Gevraagd of ze misschien max 2 auto's, het liefst 1, in de straat wilden parkeren, zodat wij allemaal de mogelijkheid hebben om de auto voor de deur te parkeren. Kijk, komt er visite of iets dan vinden wij het geen probleem om onze auto eens ergens anders te parkeren. Maar zet niet elke dag 3 of 4 auto's in de straat. Dat wilden ze niet, want ze wilden niet de auto ergens anders parkeren ivm de vele autobranden. Uhh ja, en wij wel? Maakte hun niks uit, want onze was toch al oud.. Pardon!
    Kijk, met hun is dus met geen mogelijkheid te praten.
    Nu staat haar auto nog altijd in de straat, en die van haar vriend, terwijl hij ergens anders woont. Maar zijn auto staat hier elke dag.
    Ik heb sinds woensdag ook een auto, dus hebben wij er ook 2. Indien mogelijk zetten wij nu ook beide auto's voor de deur. Vorige keer had ze haar auto op 2cm afstand achter de mijne gezet. Gelukkig zat er van voor nog net genoeg ruimte om eruit te komen.
    Ik was mijn portemonnee vergeten, ik kom dus 2 min later terug, en zie haar nog net uit dr auto stappen, die ze dus vooruit had gezet om weer voor haar deur te parkeren. En na de boodschappen staat die van haar vriend erachter, die ervoor nog in de straat ernaast stond...

9. Manque

Manque Niet meer actief

Nee, was ook maar met een soort papiertape dus geen schade. Heb de posters er vanaf gehaald en in zijn brievenbus gepropt. Zag dat al meer mensen dat gedaan hadden want die zat bijna vol.
    Maar buurman heeft er nog niet van kunnen genieten want hij is helemaal niet thuis geweest.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Nou ik ben vanochtend weer langs geweest. Netjes uitgelegd dat de bass door onze muren dreunt. Het bij haar waarschijnlijk goed klinkt maar het bij ons enorm irritant is. Haar verweer ze denkt dat de huizen heel goed geissoleerd zijn. Ze heeft haar boxen op de grond staan en ze gaf zelf al door dat het dan waarschijnlijk trillingen is. Ze zou er iets aan doen. En de muziek zou ze zachter zetten

Nu een uurtje later, wij waren even weg staat het verdorrie nog harder:mad::mad::mad:

We kijken het nog even aan want we moeten de tijd geven voor aanpassingen vind ik. Maar echt hoor ik ben duivels:evil::evil:

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Ooo jeetje het kan nog erger, asso's. Wij horen niet de muziek maar dus de bass. Ik snap dat nooot dat mensen het niet logisch vinden niet al je autos voor de deur te zetten zodat een ander ook de kans heeft.

12. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou het even aankijken. Sowieso zou ik er melding van maken als het op rare tijdstippen gebeurt.

13. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Oke? En dat vind jij niet erg? Ik zou dat dus echt niet accepteren. Ik klink nu als één of andere heks, maar ben heel lief hoor haha.

14. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Misschien had hij hem even harder gezet omdat hij zag dat jullie weg waren? Hopelijk verder een rustige dag gehad.

15. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Mag ik ook even klagen over mijn buren?
    Ze maken altijd al erg veel lawaai en vooral als de kleinkinderen er zijn word er veel geschreeuwd en gestampt. Dit is nog tot daar aan toe want het zijn natuurlijk kinderen.
    Maar zij zetten de muziek ook tegelregel erg hard aan. Dan kan ik letterlijk meezingen met het nummer zo hard staat het.
    Nou heb ik afgelopen nacht mijn 1ste van de 4 nachten gewerkt. Wat betekent dat ik overdag slaap. (Overigens altijd met oordoppen)
    Nou werd ik om 12:00 (na 3 uur slaap) wakker van keiharde muziek.
    Ik er dus een vriendelijk appje uitgestuurd en de situatie uitgelegd en gevraagd of ze daar aub op willen letten.
    Antwoord: ja het is rumoerig want wij hebben een verjaardag maar voor de rest heb je geen last van ons hoor.

Ik was zo perplex. Ik kon wel huilen.
    Ik heb daarom ook veel te mild gereageerd. Baal ik nu wel van.

Maar omdat zij een verjaardag hebben moet de muziek op standje 1000 en moet ik het maar met 3 uur slaap in 24 uur doen?
    Uhm. Ik moet mensen in leven houden vannacht. Dat kan ik niet op 3 uur slaap!

16. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hier is het ook weer feest :confused:
    Het zijn eigenlijk niet eens mijn directe onderburen maar wel de mensen op een verdieping lager en dan 2 huizen opzij.
    Moet je nagaan hoe hard die bass/muziek daar staat.

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Aaa vervelend. Daar moeten toch meer mensen last van hebben?

Juist dan kan het hard klinken. Ik dacht in een vorig huis dat onze onderburen zo stampte. Scheen ook van huis schuin te zijn.

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Succes ik leef met je mee :( voor mij daarom geen nachten. Ik zou nooit goed kunnen slapen overdag door geluiden. Daarnaast word ik ziek van nachtdiensten.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Echt. .. als iemand aan mijn auto komt...dan sta ik niet voor mezelf in... dat is mn derde kind.

Ik was echt naar buiten gegaan . Ik had eerst de politie gebeld en was dan naar buiten gegaan. Zijn ze helemaal besodemieterd?

20. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.254
    1.893
    113
    Vrouw
    Hier hebben de buren ook weer visite.. We mogen niet klagen, er staat geen muziek op. Maar de huizen zijn erg gehorig, dus hard gepraat hoor je ook en hun trapkast zit tegen onze muur aan. Denk dat de drankvoorraad daar staat, want regelmatig hoor je de deur daarvan dicht gaan :rolleyes:

Nu hebben we er dan niet overdreven veel last van maar toch houdt het je bezig en dat frusteerd me enorm. Op een gegeven moment gaat ieder geluid je irriteren...

Hoop dat iedereen zonder al te veel overlast straks lekker kan gaan slapen.

Deel Deze Pagina