Mijn buurvrouw is eigenlijk nooit thuis rond dat tijdstip maar die zal het anders vast wel horen.. degene die er recht boven wonen hebben er ook last van. Maar dat stel durft er niks van te zeggen.
Ik weet het echt niet meer. De muziek staat weer aan en ik word gek van die bass. Ik ben 1 dag vrij en die tering muziek hoor ik weer de hele ochtend. Hun bass komt door mijn eigen muziek heen. Ik probeer afleiding te zoeken maar dat is gewoon lastig. Waarom kan een ander geen rekening houden met elkaar.. ik zou graag een rustige zondag willen pfff Ik lijk wel een enorme zeur zo
Je moet het even opnemen of filmen als bewijs. Sommige zeggen als je eenmaal de politie hebt gebeld ( wat ik echt zeker zou doen) dat het helemaal niet zo erg was. Niet meer wachten gewoon actie ondernemen en aanbellen, aangeven dat als ze doorgaan jij de politie gaat inschakelen.
Ik vind dat zo ver gaan woningstichtimg lijkt mij stap 1. Gisteren met haar gesproken ze leek oprecht en de muziek zou zachter. Nou echt niet. Het gaat nu door de irritatie door merg en been. Ik stuur mijn vriend er zo op af dat wij graag een rustige middag willen. Bij haar in huis klonk de muziek overigs niet heel hard. Wel hard maar niet extreem.
Jeetje wat vervelend, zo heb je nooit rust zeg! Ik weet niet wat voor muziek ze luisteren? Maar als je echt last hebt van de bass zou je kunnen vragen of ze de bass van de subwoofer bij kunnen stellen. Als hij tegen de muur en op de grond staat dreun dit echt door als een malle! Ook zijn er een soort spijkers verkrijgbaar die zij onder hun subwoofer kunnen doen, zo hebben jullie er veel minder last van! Wij hebben dit met onze oude buren ook gehad, toen onze zoon nog niet geboren was. Elk weekend was het feest tot in de vroege morgen, week in week uit. De halve straat had er last van en iedereen belde bij hun aan met klachten, maar er veranderde niets. Op een gegeven moment waren wij na weer eens vragen zo zat, dat mijn vriend heeft gezegd: stopt het nu niet krijgen jullie last van klopgeesten ( hoe komt hij er op ). Ze bleven toch maar weer door gaan, toen heeft hij een keer snachts door de week elke 10 minuten zijn wekker gezet, naar zolder gegaan en daar met de hamer op de grond zitten tikken. Dat ze last hebben gehad, het is toen een aantal weken wat rustiger geweest. Uiteindelijk zijn ze verhuisd, gelukkig
Is het een idee dat ze het bij jullie thuis horen hoe erg het is? En dan gelijk zeggen dat ze die bass moeten minderen. Dat is instelbaar. Als jullie het zo erg horen moet die bass op maximaal staan
Ik snap je frustratie echt ontzettend, in het oude huis hadden wij een onderbuurjongen die graag dj wilde worden... in het begin wilde ik gewoon liever niet meer thuis zijn maar na een poosje wende ik eraan, dan kon ik makkelijker er mee omgaan, maar irritant blijft het.
gewoon doen hoor zij houd geen rekening met jullie en praten heeft blijkbaar geen zin meer kan je er zelf niet aan doen anders blijf jij met die asociale teringherrie zitten en word je er niet vrolijker op
Misschien rubber matjes voor d'r kopen en haar vriendelijk verzoeken deze te gebruikdn. kan ze dan onder haar boxen leggen. Dan dreunt het iets minder.
Ik heb die ook aangeraden dus hoop dat ze die gaat kopen. En anders koop ik ze idd en dan samen met viltjes voor haar stoelen want daar worden wij ook niet goed van.
Ik zou sowieso de woningstichting bellen. Dit word genoteerd en er word dan contact met ze opgenomen. Tevens is het hier zo dat als je een goed huurdersverklaring nodig heb als je gaat verhuizen je deze krijgt met de notitie dat je voor overlast heb gezorgd. Dus mochten ze naar een huis willen van een andere verhuurder krijgt deze dit gelijk te zien.
Maar zo'n aantekening betekent dan dat de buren niet zo makkelijk kunnen verhuizen, vervelend voor de buren maar ook voor TS die ze graag kwijt is. Een beetje dubbel resultaat dus @TS Hoe vaak ben je nu bij de buren langs geweest? op een gegeven moment houdt t ook een beetje op vind ik en zou ik andere stappen ondernemen. Woningbouw, politie. Sommige mensen gaan het denk ik pas snappen als ze zelf ervaren hoe vervelend geluidsoverlast is, dus dat idee van een 'klopgeest' die iemand hier noemde is misschien zo'n gek idee nog niet.
Ik ben op een gegeven moment ook hetzelfde gaan doen als de buurvrouw, muziek knoerhard (state of trance klinkt altijd goed ) en box tegen de muur. We hoorde haar door de muur vloeken en met deuren slaan, heeeerlijk! En dan zette ik de box op zo'n plek dat wij het zelf amper hoorde, maar zij des te beter. Zo tegen mn gevoel in, maar het enige wat je op een gegeven moment nog kan doen.
Wij hadden dit vroeger ook bij mijn ouders thuis. De buren die de muziek altijd zo hard zette. Net als hun TV. De woningstichting deed niets. Naar ons wilden ze niet luisteren. Ik als tiener werd het zo zat dat ik film zat te kijken en de film van de buren er bovenuit kwam dat ik mijn vaders boxen tegen de muur heb gezet. Een thunderdome cd in de speler heb gedaan. En het geluid echt snoeihard aangedaan. Daarna nooit meer last gehad. En mijn ouders denken tot op de dag van vandaag dat de buren na al die smeekbedes eindelijk het licht hadden gezien hahahaha. Maar goed jij zit er maar mooi mee. Ik snap dat je liever niet meteen anderen erbij wil halen, maar als ik 5x hetzelfde vraag en zij er niets mee doen dan zou ik andere stappen ondernemen zoals de woningstichting of de politie oid. Want als je continue stress hebt dan schiet het ook niet op.
Het was heerlijk rustig deze week op 1 x een half uurtje. Helaas staat de muziek weer heerlijk aan morgen gaan we langs of het gelukt is met de aanpassingen want wij horen geen verschil Associale t*ut.
Nu zijn dr kinderen er weer? Omdat het door de week wel rustig kan zijn. Als het gesprekje morgen niet helpt zou ik volgende week naar de woningbouw stappen.