Nou, nou ik ken de winkel (als je woonplaats klopt, lol) en ik kom daar 1 keer per week voor leuke aanbiedingen. Wat ik wel irritant vind, is dat je maar 4 producten die in de aanbieding zijn mag halen. En ja, s ochtends is er vaak maar 1 kassa open + een lange rij maar dat vind ik niet zo erg. Groente en fruit laatst nog heerlijke deelbare appels voor 0,99 euro per kilo gehaald. Maar verder buiten aanbiedingen om vind ik C1000 vooral duur
Haha heb hardop gelachen tijdens het lezen! Geniaal haha Gelukkig geen ervaring met een slechte C1000. Het wordt nu omgebouwd naar een AH. Ben dus verplicht om boodschappen te doen bij de Lidl hier in het dorp. Wat een verschrikking. Ik haat het daar. Onvriendelijk kortaf personerl. Standaard lange rij bij de kassa (inderdaad, enkelvoud. En als er eentje extraopen gaat is het een pinkassa, drie mensen uit de rij gaan naar die kassa en de andere 8-9 mensen blijven staan). Vaak zijn de dingen op (waar ik voor kom iig, verder staat de winkel afgeladen vol). Eigenlijk zou je eens bij de lidl hier boodschappen moeten doen ts, ben dan erg benieuwd naar je verhaal over je shopbeleving daar! Haha
Ik ben nog nooit bij de C1000 geweest, zo te lezen kan ik er beter ook niet heen gaan haha XD Wel heel leuk geschreven!
Tis er echt altijd druk, echt altijd. Die 4 producten is ook weer nieuw ja. Ik heb toen FA douchegel gehaald, liep naar de garage, en ben weer de winkel ingegaan en bij dezelfde mevrouw in de rij gaan staan met nog 4. Zegt ze; De volgende keer kunt u ook gewoon een klantenbordje ertussen leggen hoor dan zijn het net 2 klanten. o. ok.
Hahahaha, dank je wel voor de tip! Oh ja, vergeten, betaald parkeren, ik haat het! Die 25 euro haal ik bijna nooit dus moet altijd een stukje lopen. Maar mijn zoon zit nu op de basisschool tegenover dus parkeer ik daar even.
Luc zit op de goede herder. Vlakbij dus! wat grappig zeg, Ja ik heb een abonnement voor de parkeergarage, ik woon er. Tenminste, niet in de garage maar dat appartementencomplex.
Het fruit is mij ook al eens opgevallen!!! Plus dat ik er eens op gelet heb en ze ontzettend duur vind vergeleken met de AH!!!!
Leuk!!! De Goede Herder ken ik ook maar wij wilden per se een school met continurooster Je woont dus boven de C1000, ideaal!!!
Super geschreven! En wat de C1000 betreft hier in het dorp, helemaal waar! Ik kom er dus bijna nooit! Euroknaller altijd op, vlees en groente/fruit echt gewoon slecht... Gelukkig hebben we daarnaast nog keuze uit een AH en een Hoogvliet...
Ok, ik dacht dat je in die nieuwe appartementen boven de C1000 woont Maar dit zijn dan appartementen met winkeltjes daaronder, ik heb laatst AB markt ontdekt, haal daar nu vlees.
Ja tegenover de kerk, die nieuwe appartementen, niet die oude. Waar de trekpleister, hans anders etc onder zit.
Haha leuk geschreven! Na het zien van de c1000 folder, baalde ik dat we geen c1000 hebben, maar na jou stukje vind ik het wel prima!